-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності; код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Торги не відбулися
1 032 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 320.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 320.00 UAH
Номер:
076b2c26e085418d9424d8c5e82759b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-23-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2023 00:00
Період моніторингу:
23.10.2023 11:23 - 13.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023 №69-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.10.2023 №69-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-09-22-013293-a 22.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОШИНА" – порушень, з врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ДНІПРОШИНА", роз’яснення до процедури, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 13.10.2023 року №81, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 16.10.2023 року №184, лист-відмова від 26.10.2023 Вих. №1669, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 26.10.2023 року №190, відповідь замовника на запит про надання пояснень від 27.10.2023, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.11.2023 № 17758, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги фізичної особи-підприємця Фельчина Сергія Олександровича від 15.11.2023 № 18355.
Період усунення порушень:
17.11.2023 10:34 - 23.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2023 10:34
Запити/Пояснення
Номер:
c824340492974be9880765a31ee31166
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2023 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Придбання шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності; код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-22-013293-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9279643fa16f4060ba518d16fd0333a6
Назва:
Про надання відповіді
Дата опублікування:
27.10.2023 15:37
Опис:
У відповідь на запит Західного офісу державної аудиторської служби щодо надання замовником пояснення щодо проведення закупівлі по предмету закупівлі: Придбання шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності; код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-22-013293-a) повідомляємо наступне:
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість формувалася на підставі аналізу ринку шляхом визначення середніх цін на автомобільні шини за предметом закупівлі: Придбання шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності; код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідно до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додається)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДСТУ 8815:2018 Шини пневматичні для вантажних колісних транспортних засобів та причепів до них. Загальні технічні умови; ДСТУ 8816:2018 Шини пневматичні для легкових автомобілів та причепів до них. Загальні технічні умови
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова) на веб-сайті міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://kolrada.gov.ua/p/zakupivli.
Номер:
f713f213daf048b3b3905e24dec61314
Назва:
НАКАЗ
Дата опублікування:
09.11.2023 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.11.2023 №75-з
Івано-Франківськ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номером UA-2023-09-22-013293-a.a1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2023-09-22-013293-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 23 жовтня 2023 року), прийняте наказом Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 23 жовтня 2023 № 69-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Номер:
a464b24fb2bb4e148f17d908aeb917d4
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2023 15:12
Опис:
Відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.11.2023 №17758-р/пк-пз розгляд скарги фізичної особи – підприємця Фельчина Сергія Олександровича на дії Замовника по предмету закупівлі: Придбання шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності; код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відбудеться 15.11.2023 року о 10:00