• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Флагшток з прапором

Місцезнаходження замовника: 35500, Рівненська обл., місто Радивилів, ВУЛ.ПАРКОВА, будинок 5. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування

Торги відмінено

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Номер: e7dca4a5ef8b4a2eb37ce2dde2eebaf4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-16-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 16.10.2023 16:12 - 06.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.10.2023 № 63 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.10.2023 № 63 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-09-22-011645-a 22.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення п.54 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення п. 28, п. 49 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.10.2023 №50).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-09-22-005333-b на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 22.09.2023 №44 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНОКС БІЗ», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 18.10.2023. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до п. 49 Особливостей Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла станом на 19.09.2023) рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Проте, пунктом 2 розділу VI Тендерної документації Замовника визначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей. Також, відповідно до п.49 Особливостей (в редакції, що діяла станом на 19.09.2023), у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом. Проте, пунктом 2 та пунктом 5 розділу VI Тендерної документації Замовника визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 41 Особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та строки, визначені цими особливостями (пункт 46 Особливостей). Таким чином, тендерна документація Замовника (пункти 2, 5 розділу VI Тендерної документації) сформована без урахування вимог п.28, п.49 Особливостей. Згідно з п. 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до інформації, зазначеній на карті тендеру, 25.09.2023 Замовником було внесено зміни в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-09-22-011645-a. Так, дата оприлюднення вищевказаного оголошення змінилась з 22.09.2023 на 25.09.2023, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій змінився з 30 вересня 2023 00:00 на 03 жовтня 2023 09:15. Однак, Замовником не оприлюднена тендерна документація з внесеними змінами щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги з п. 54 Особливостей. В ході моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.10.2023 №50.
Період усунення порушень: 23.10.2023 17:06 - 06.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2023 17:06

Запити/Пояснення