-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери
Завершена
913 975.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 569.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 569.88 UAH
Номер:
7bb63aa8d96443f69c252d3858d27b6f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 12:39 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2023 № 345
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-09-22-009980-a 22.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», (окрім питань, що були предметом розгляду комісії АМКУ), виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), виконання рішення Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи з організації та проведення відкритих торгів від 22.09.2023 № 63, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» (далі – ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ»), протокол розгляду тендерних пропозиції від 23.10.2023, рішення комісії АМКУ від 11.10.2023 № 16278-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника № 23404/1 від 18.10.2023, протокол розкриття тендерних пропозиції від 23.10.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.10.2023, договір про закупівлю від 30.10.2023 № ВТ-23404 на суму 911 700,00 грн., пояснення та документи Замовника надані 05.12.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.12.2023 18:33 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2023 18:33
Запити/Пояснення
Номер:
4026ac20085642c1b3d115e927181d03
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2023 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі контейнерів (код класифікатора ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-22-009980-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, та/або інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f1bc73999dd841259c9be2d42276742f
Назва:
Відповідь на Запит замовнику на пояснення (дата: 05.12.2023 12:34) від Державної аудиторської служби України щодо надання пояснення стосовно закупівлі за кодом код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-22-009980-a).
Дата опублікування:
05.12.2023 15:48
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення (дата: 05.12.2023 12:34) від Державної аудиторської служби України щодо надання пояснення стосовно закупівлі за кодом код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-22-009980-a) (далі – Закупівля) КПІ ім. Ігоря Сікорського (далі – Замовник) інформує про наступне.
Закупівля здійснювалась для забезпечення робочого та освітнього процесу та функціями, покладеними на КПІ ім. Ігоря Сікорського відповідно до норм чинного законодавства, зокрема, але не виключно, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Протоколом № 63 від 22.09.2023 Уповноваженою особою з організації та проведення відкритих торгів КПІ ім. Ігоря Сікорського було затверджено зміни до річного плану (додається).
В той же день в електронній системі закупівель було оприлюднено річний план та зміни до нього (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-09-22-004335-b).
Протоколом № 63 від 22.09.2023 Уповноваженою особою з організації та проведення відкритих торгів було прийнято рішення про обрання та проведення процедури закупівлі відкриті торги за кодом код ДК 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери) та затверджено тендерну документацію (додається).
Предмет Закупівлі було визначено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме: код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. Згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, вказано деталізацію предмета від четвертої до восьмої цифр Єдиного закупівельного словника (44613800-8 — Контейнери для відходів).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на веб-сайті (https://tender.kpi.ua/) було надано обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, а також його очікуваної вартості (https://tender.kpi.ua/sites/default/files/18.09.2023-24.09.2023.pdf).
Видатки на зазначену Закупівлю передбачено Кошторисом КПІ ім. Сікорського на 2023 рік за КПКВК 2201160 (додається).
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», очікувану вартість Закупівлі встановлено методом порівняння ринкових цін, а саме здійсненням пошуку та аналізу загальнодоступної цінової інформації. При визначенні очікуваної вартості Закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі. Також були проведені попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувались й були отримані комерційні пропозиції від суб’єктів господарювання. Зауважимо, що проведення попередніх ринкових консультацій Замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Очікувана вартість / розмір бюджетного призначення Закупівлі визначено за результатом моніторингу цін на ринку, обраховано відповідно до середньоринкового рівня цін та складає 913 975,00 грн з ПДВ.
Тендерна документація була сформована Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до статті 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 1 статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У Додатку 3 тендерної документації Замовником було вказано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що максимально відповідають потребам Замовника.
27.09.2023 – на сайті ДП «Прозорро» було опубліковано скаргу щодо дискримінаційних вимог тендерної документації (Номер скарги: UA-2023-09-22-009980-a.b1) від ТОВ "РЕНТОК ГРУП", код: 42403886.
28.09.2023 – КПІ ім. Ігоря Сікорського було надано роз’яснення по суті вимоги.
29.09.2023 – рішення АМКУ № 15529-р/пк-пз від 29.09.2023 - скаргу прийнято до розгляду.
03.10.2023 - КПІ ім. Ігоря Сікорського було надано відповідь по суті скарги.
16.10.2023 – рішення АМКУ № 16278-р/пк-пз від 11.10.2023, відповідно до якого КПІ ім. Ігоря Сікорського було зобов'язано внести зміни до тендерної документації Закупівлі.
Протоколом № 23404/1 від 18.10.2023 Уповноваженою особою з організації та проведення відкритих торгів було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації (додається) та опубліковано зміни на сайті ДП «Прозорро».
23.10.2023 – відбулося розкриття тендерних пропозицій:
24.10.2023 – визначено переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСМ ЕКОЛОДЖІ". Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСМ ЕКОЛОДЖІ", подана на відкриті торги код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери), відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей.
Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника (переможця) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСМ ЕКОЛОДЖІ" згідно з пунктами 44 та 45 Особливостей відсутні (Протокол № 23404/2 уповноваженої особи з організації та проведення відкритих торгів (щодо визначення переможця) від 24.10.2023 (додається)).
24.10.2023 – на сайті ДП «Прозорро» було автоматично сформовано повідомлення про намір укласти договір та виявлено, що при заповненні електронних полів на майданчику https://smarttender.biz (номер тендеру 21511984) було допущено технічну (механічну) помилку, яка жодним чином не впливає на проведення процедури закупівлі. Уповноваженою особою з організації та проведення відкритих торгів Манзюком Сергієм Анатолійовичем було розглянуто пояснювальну записку Ящук Ірини Романівни (від 24.10.2023) та складено протокол № 23404/3 від 25.10.2023 про допущення технічної (механічної) помилки (додається).
24.10.2023 – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСМ ЕКОЛОДЖІ" підзавантажив на сайт ДП «Прозорро» документи відповідно до додатку 5 тендерної документації Замовника, які вимагались від переможця процедури закупівлі відповідно до абзацу три підпункту 12 пункту 47 Особливостей.
30.10.2023 – підписано та опубліковано договір № ВТ-23404 з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСМ ЕКОЛОДЖІ" на закупівлю контейнерів (додається) відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
16.11.2023 – підписано видаткову накладну № 745 від 16.11.2023.
17.11.2023 – було підписано платіжне доручення № 3099/98 від 17.11.2023.
Підсумовуючи вищенаведене, звертаємо Вашу увагу, що дана Закупівля проводилась відповідно до норм чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.