• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій

Завершена

1 033 452.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 167.26 UAH
Номер: 56e9b18491984268b2d644182c0848c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-09-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 09.10.2023 11:00 - 30.10.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.10.2023 №67-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 09.10.2023 №67-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-09-22-006688-a 22.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28, підпунктів 3, 6, 10, 11, 12 пункту 47, абзаців п’ятнадцятого, шістнадцятого, сімнадцятого, дев’ятнадцятого пункту 47 Постанови №1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ФОП "МАЗУРИК ГРИГОРІЙ ІГОРОВИЧ" – порушень із врахуванням відповіді Замовника не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення вимог абзацу восьмого пункту 28, підпунктів 3, 6, 10, 11, 12 пункту 47, абзаців п’ятнадцятого, шістнадцятого, сімнадцятого, дев’ятнадцятого пункту 47 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 19.09.2023) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ЛІЦЕЮ № 25 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.09.2023 №б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП "МАЗУРИК ГРИГОРІЙ ІГОРОВИЧ", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2023 №2, повідомлення про намір укласти договір від 03 жовтня 2023, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 20.10.2023. Згідно з пунктом 28 Постанови №1178 в редакції від 20.04.2023 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у підпункті 2.3. пункту 2 ТД передбачено, що «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У випадку відсутності відповідного поля в електронній системі закупівель для підтвердження учасником при поданні тендерної пропозиції (шляхом самостійного декларування) відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини другої статті 17 Закону, інформація про відсутність такої підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі може надаватись учасником у складі тендерної пропозиції згідно вимог цього пункту у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі (або інформації у складі інших документів тощо)». Вищезазначене не відповідає вимогам абзацу шістнадцятого пункту 47 Постанови №1178, в якому зазначено, що: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції» та вимогам абзацу сімнадцятого пункту 47 Постанови №1178, в якому зазначено, що: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту». Також, Замовником у підпункті 2.4. пункту 2 ТД зазначено, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:...», що не відповідає абзацу п’ятнадцятому пункту 47 Постанови 1178. Замовником у пункті 18 ТД зазначено, що: «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону», що не відповідає абзацу дев’ятнадцятому пункту 47 Постанови 1178. Замовником у підпункті 2.4 пункту 2 до ТД зазначено «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі», зокрема, що: 3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 10) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 11) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 12) замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Відповідно до підпунктів 3, 6, 10, 11 та 12 пункту 47 Постанови №1178 підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог підпунктів 3, 6, 10, 11 та 12 пункту 47 Постанови №1178, що є порушенням абзацу восьмого пункту 28 Постанови №1178. 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28, підпунктів 3, 6, 10, 11, 12 пункту 47, абзаців п’ятнадцятого, шістнадцятого, сімнадцятого, дев’ятнадцятого пункту 47 Постанови №1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ФОП "МАЗУРИК ГРИГОРІЙ ІГОРОВИЧ" – порушень із врахуванням відповіді Замовника не встановлено.
Період усунення порушень: 24.10.2023 11:58 - 07.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2023 11:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Беручи до уваги висновок моніторингу, враховуючи те, що встановлені у результаті моніторингу невідповідності тендерної документації не призвели до необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі, уповноваженою особою Замовника в подальшому буде вжито усіх необхідних заходів направлених на недопущення у майбутньому порушень закупівельного законодавства, у т.ч. Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 . Зокрема буде здійснено наступне: уповноваженою особою, буде ініційовано перед адміністрацією закладу питання щодо підвищення кваліфікації уповноваженою особи шляхом отримання додаткових знань на курсах з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель, шляхом самостійного проходження тренінгів, вебінарів та онлайн-курсів для замовників, які регулярно організовуються на закупівельних майданчиках та веб-порталі «Prozorro», а також самостійно шляхом відстеження та реалізації на практиці усіх змін до нормативно-правових документів, що регулюють сферу публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 30.10.2023 20:06

Запити/Пояснення