• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт********************

Завершена

36 729 854.65 UAH з ПДВ
Номер: b50bd8616d594a56b6849ca0fc4d7e32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-20-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 20.11.2023 17:33 - 12.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.11.2023 № 100-З Миколаїв Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.11.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 20.11.2023 № 100-З Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель № 1 UA-2023-09-22-001583-a 22.09.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 005-72-21, cernovolsergij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення абзацу 30 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема шляхом оприлюднення договору від 20.09.2023 № 19 та додаткових угодах до нього з урахуванням вимог абзацу 30 пункту 13 Особливостей. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-09-22-001583-a; договір на закупівлю підрядних робіт від 20.09.2023 № 19; додаткова угода від 12.10.2023 № 1; додаткова угода від 27.10.2023 № 2; повідомлення про внесення змін до договору від 12.10.2023 та від 27.10.2023; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено наступне. Відповідно до абзацу 30 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на час проведення процедури закупівлі (далі – Особливості) у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження виконавця робіт та/або місце виконання робіт (оприлюднення якої передбачено Законом та/або Особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який укладається відповідно до пункту 13 Особливостей та оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження виконавця робіт та/або назва населеного пункту, в якому виконуються роботи. Замовник на порушення абзацу 30 пункту 13 Особливостей закрив (заретушував): у договорі від 20.09.2023 № 19 та додаткових угодах до нього - найменування підрядної організації (ТОВ «ТБК ЕКОБУДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 34345385)), у Додатку № 2 до договору від 20.09.2023 № 19 - інформацію щодо найменування послуг, тощо.
Період усунення порушень: 13.12.2023 17:17 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.12.2023 17:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема шляхом оприлюднення договору від 20.09.2023 № 19 та додаткових угодах до нього з урахуванням вимог абзацу 30 пункту 13 Особливостей.
Дата публікації звіту: 18.12.2023 11:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 19.12.2023 15:01

Запити/Пояснення