-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт********************
Завершена
36 729 854.65
UAH з ПДВ
Номер:
b50bd8616d594a56b6849ca0fc4d7e32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-20-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2023 00:00
Період моніторингу:
20.11.2023 17:33 - 12.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.11.2023 № 100-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.11.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.11.2023 № 100-З
Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель
№ 1 UA-2023-09-22-001583-a 22.09.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення абзацу 30 пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема шляхом оприлюднення договору від 20.09.2023 № 19 та додаткових угодах до нього з урахуванням вимог абзацу 30 пункту 13 Особливостей.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-09-22-001583-a; договір на закупівлю підрядних робіт від 20.09.2023 № 19; додаткова угода від 12.10.2023 № 1; додаткова угода від 27.10.2023 № 2; повідомлення про внесення змін до договору від 12.10.2023 та від 27.10.2023; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до абзацу 30 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на час проведення процедури закупівлі (далі – Особливості) у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження виконавця робіт та/або місце виконання робіт (оприлюднення якої передбачено Законом та/або Особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який укладається відповідно до пункту 13 Особливостей та оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження виконавця робіт та/або назва населеного пункту, в якому виконуються роботи.
Замовник на порушення абзацу 30 пункту 13 Особливостей закрив (заретушував): у договорі від 20.09.2023 № 19 та додаткових угодах до нього - найменування підрядної організації (ТОВ «ТБК ЕКОБУДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 34345385)), у Додатку № 2 до договору від 20.09.2023 № 19 - інформацію щодо найменування послуг, тощо.
Період усунення порушень:
13.12.2023 17:17 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2023 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема шляхом оприлюднення договору від 20.09.2023 № 19 та додаткових угодах до нього з урахуванням вимог абзацу 30 пункту 13 Особливостей.
Дата публікації звіту:
18.12.2023 11:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
19.12.2023 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
56e1b8251bcf439b91afc7e9a38e5919
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.12.2023 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати відповідне документальне підтвердження з врахуванням умов абзацу 30 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
2. Пропоную надати документальне підтвердження існування нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ТБК ЕКОБУДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 34345385), з яким укладений договір на закупівлю підрядних робіт від 20.09.2023 № 19 без використання електронної системи закупівель?
4. Пропоную пояснити причини закриття в договорі від 20.09.2023 № 19 інформації щодо найменування підрядної організації (ТОВ «ТБК ЕКОБУДСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 34345385)), в Додатку № 2 до договору від 20.09.2023 № 19 - інформації щодо найменування послуг, в протокольному рішенні від 20.09.2023 № 20/23 – інформації, зазначеної в абзацах 2 та 3 на 2 аркуші.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
03ee70f25cd54bb8a52c6fe1b1a99336
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
08.12.2023 10:42
Опис:
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 13.09.2023 № 720/А-2023, від 18.09.2023 №742/А-2023 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : Капітальний ремонт********************.
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
19 вересня 2023 року Департамент надіслав листа за №1067/14/03/02-12/2-23, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
20 вересня 2023 року Департамент отримав лист №2471/02/01.1-08/2-23/1880 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
11.09.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «Євро-Стиль Груп» за ціною 37 856 253,45 грн.
11.09.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «ТБК ЕКОБУДСЕРВІС» за ціною 36 729 854,65 грн.
14.09.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «ЕЙ БІ СІ КОНСТРАКШН» за ціною 37 435 800,29 грн.
Розглянувши пропозиції підприємств було прийнято рішення укласти договір з ТОВ «ТБК ЕКОБУДСЕРВІС», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною.