• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дороги по вул. Січових Стрільців в с. Терновиця Яворівського району Львівської області. Коригування» (Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

8 968 870.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 845.00 UAH
Номер: 7d9da1caaecf403292463bf507b1f9ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-30-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 30.10.2023 11:36 - 21.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2023 №39-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 жовтня 2023 року № 39-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2023-09-21-014238-а від 21.09.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новояворівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-21-002118-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.09.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС»); протокол розгляду тендерної пропозиції від 06.10.2023; повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2023; генеральний договір від 30.10.2023 № 30-10 (далі – Договір № 30-10); додаткова угода від 07.11.2023 № 1 до Договору № 30-10; повідомлення про внесення змін до договору від 09.11.2023; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.10.2023 № 16907-р/пк-пз; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 10.11.2023. Моніторинг щодо тих порушень, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Згідно абзацу першого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим законом, інформацію про закупівлю. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, договір про закупівлю та додатки до нього оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Замовник із переможцем торгів ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» уклав генеральний договір від 30.10.2023 № 30-10 на загальну суму 8 928 151,42 гривень. Договором № 30-10 визначені три додатки, що є його невід’ємними частинами: Додаток 1 – «Договірна ціна»; Додаток 2 – «Календарний графік виконання робіт»; Додаток 3 – «Календарний план-графік фінансування робіт». В електронній системі закупівель Замовник оприлюднив 30 жовтня 2023 року договір № 30-10 з договірною ціною на 2023 рік у сумі 444 100,00 грн. без оприлюднення договірної ціни в сумі 8 928 151,42 гривень. У зв’язку з цим, в ході моніторингу постала потреба в отриманні пояснень від Замовника з питання неоприлюднення договірної ціни. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, оприлюдненого 07.11.2023, Замовник 10.11.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що договірна ціна на суму 8928151,42 гривень не була оприлюднена у зв’язку із технічною опискою при скануванні документів. Також у поясненні Замовник зазначив, що з метою усунення описки надали Додаткову угоду № 1 до Договору № 30-10, яку разом з додатками опублікували в електронній системі закупівель. Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив Договір № 30-10 у повному обсязі на 8-ий робочий день з дня його укладення.
Період усунення порушень: 13.11.2023 17:13 - 28.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.11.2023 17:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, зазначених у Висновку моніторингу по Закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Січових Стрільців в с. Терновиця Яворівського району Львівської області. Коригування» (Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) повідомляємо, що замовник здійснив заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону (зокрема, уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу). Порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону є адміністративним правопорушенням. Згідно із статтею 33 КУпАП встановлено, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність, крім випадків накладення стягнення за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху… Згідно із статтею 22 КУпАП встановлено, що при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням. Невчасне оприлюднення договірної ціни до договору про закупівлю трапилося у зв’язку із технічною помилкою та не було вчасно виявлено самостійно. Свою роль у цій ситуації зіграв і людський фактор. Уповноважена особа свою помилку визнала та зобов’язалася в подальшому не допускати подібного. У зв’язку із вищенаведеним, керівництво Новояворівської міської ради вважає, що усного зауваження буде цілком достатньо для уповноваженої особи. Більш суворіше покарання буде неспівмірним та не зовсім справедливим, враховуючи, що остання сумлінно і добросовісно протягом тривалого часу виконувала і виконує свою основну роботу, а також функції уповноваженої особи із публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 16.11.2023 10:33

Запити/Пояснення