• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Колонний підкатний підйомник

Завершена

1 100 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Номер: 817d13c724f1485588920da3c7f97854
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-30-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 30.10.2023 17:20 - 21.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2023 № 92-З Миколаїв Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.10.2023. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30.10.2023 № 92-З Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель № 3 UA-2023-09-20-015003-a 20.09.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, nedbaylo128@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ТОВ «А-ТІКС» встановлено порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, надання відповіді на звернення учасника, розгляду пропозиції ТОВ «Автомаштех», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю за державні кошти від 10.10.2023 № 141, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, в редакції на час здійснення закупівлі (далі – Особливості № 1275); надання відповіді на звернення учасника; розгляду пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель військової частини А2466 (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення спрощеної закупівлі (з додатками); звіт про результати проведення процедури закупівлі; вимога про усунення порушення № UA-2023-09-20-015003-a.b1 та надання Замовником відповіді на звернення учасника, пропозиція якого відхилена; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Автомаштех» (далі – ТОВ «Автомаштех») та товариства з обмеженою відповідальністю «А-ТІКС» (далі – ТОВ «А-ТІКС»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2023 № 117/2/2 та від 04.10.2023 № 117/2/3; повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2023; договір про закупівлю за державні кошти від 10.10.2023 № 141 (далі – Договір); додаткова угода до Договору від 17.10.2023 № 1; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне. Участь у спрощеній закупівлі прийняло два учасника: ТОВ «Автомаштех» з ціновою пропозицією 1 050 000,00 грн та ТОВ «А-ТІКС» з ціновою пропозицією 1 100 000,00 гривень. Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2023 № 117/2/2 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «Автомаштех» на підставі того, що «у складі ТОВ «АВТОМАШТЕХ» надано статут, який не містить відмітку державного реєстратора, та не надано Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту a6o іншого установчого документу в останній редакції; у складі пропозиції ТОВ «АВТОМАШТЕХ» не надано згоди на обробку персональних даних від усіх осіб, відомості про яких містяться в документах, що надані в складі пропозиції (від Ніколаєва Вадима Євстафійовича), які повинні бути адресовані замовнику даної процедури закупівлі, містити посилання на номер процедури закупівлі, предмет закупівлі та підписи осіб, які надають згоду; у складі пропозиції ТОВ «АВТОМАШТЕХ» надано Таблицю порівняння технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Вих.№26/09-5 від 26 вересня 2023 р, яка не містить посилання на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника (інструкції/проспекту/брошури/технічної специфікації). Також, у складі пропозиції не надано технічний документ виробника (інструкції/проспекту/брошури/технічної специфікації)». Аналізом пропозиції ТОВ «Автомаштех» встановлено, що на виконання вимоги пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції оголошення про закупівлю учасником надано технічну специфікацію від 26.09.2023 № 26/09-3 (файл «14.Технічна.pdf») та паспорт мобільного підйомника ZEUS 75-4 (файл «16.Паспорт ZEUS 75-4.pdf»). Тобто, відхилення пропозиції ТОВ «Автомаштех» через відсутність технічного документа виробника є безпідставним. Разом з тим, інші невідповідності тендерної документації дають підстави замовнику відхилити пропозицію учасника ТОВ «Автомаштех». Тобто, пропозиція учасника ТОВ «Автомаштех» відхилена з дотриманням вимог частини тринадцятої статті 14 Закону. Відповідно до пункту 5 частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 4 частини десятої статті 11 Закону уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Аналізом змісту пропозиції ТОВ «А-ТІКС» встановлено, що вона також містить невідповідності. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати довідку, яка містить відомості про учасника, крім того найменування банків, у якому (яких) обслуговується учасник та розрахункові рахунки (зазначаються реквізити усіх банків, у яких обслуговується учасник). Учасником ТОВ «А-ТІКС» у складі пропозиції надано відомості про учасника (файл «6. Відомості про учасника.pdf»), де в пункті 9 зазначено реквізити та найменування банку АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Також учасником ТОВ «А-ТІКС» у складі пропозиції надано довідку про відкриття рахунку у АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та довідку про стан позичкової заборгованості у ньому. Крім того, учасник надав довідки про відкриті рахунки (файл «16. Довідка про наявність відкритих рахунків УКРСИББАНК.pdf») та відсутність заборгованості (файл «16. Довідка відсутність заборгованності по кредитам УКРСИББАНК.pdf») в АТ «УКРСИББАНК», що не відповідає інформації, зазначеній у відомостях про учасника. Крім того, відповідно до пункту 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати в складі пропозиції згоди на обробку персональних даних від усіх осіб, відомості про яких містяться в документах, що надані в складі пропозиції. Дані документи мають бути адресовані Замовнику даної процедури закупівлі, містити посилання на номер процедури закупівлі, предмет закупівлі та підписи осіб, які надають згоду. Учасником ТОВ «А-ТІКС» у складі пропозиції надано лист-згоду на обробку персональних даних (файл «7. Лист-згода персональні дані.pdf»), який не містить посилання на номер закупівлі та предмет закупівлі та не адресований Замовнику, що в свою чергу не відповідає вимогам, зазначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону не відхилив пропозицію учасника ТОВ «А-ТІКС» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 21.11.2023 17:10 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.11.2023 17:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто, договір припинено.
Дата публікації звіту: 26.11.2023 18:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 28.11.2023 12:07

Запити/Пояснення