-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Колонний підкатний підйомник
Завершена
1 100 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Номер:
817d13c724f1485588920da3c7f97854
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-30-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2023 00:00
Період моніторингу:
30.10.2023 17:20 - 21.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023 № 92-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.10.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 30.10.2023 № 92-З
Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель
№ 3 UA-2023-09-20-015003-a 20.09.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ТОВ «А-ТІКС» встановлено порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, надання відповіді на звернення учасника, розгляду пропозиції ТОВ «Автомаштех», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю за державні кошти від 10.10.2023 № 141, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, в редакції на час здійснення закупівлі (далі – Особливості № 1275); надання відповіді на звернення учасника; розгляду пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель військової частини А2466 (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення спрощеної закупівлі (з додатками); звіт про результати проведення процедури закупівлі; вимога про усунення порушення № UA-2023-09-20-015003-a.b1 та надання Замовником відповіді на звернення учасника, пропозиція якого відхилена; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Автомаштех» (далі – ТОВ «Автомаштех») та товариства з обмеженою відповідальністю «А-ТІКС» (далі – ТОВ «А-ТІКС»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2023 № 117/2/2 та від 04.10.2023 № 117/2/3; повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2023; договір про закупівлю за державні кошти від 10.10.2023 № 141 (далі – Договір); додаткова угода до Договору від 17.10.2023 № 1; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне.
Участь у спрощеній закупівлі прийняло два учасника: ТОВ «Автомаштех» з ціновою пропозицією 1 050 000,00 грн та ТОВ «А-ТІКС» з ціновою пропозицією 1 100 000,00 гривень.
Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2023 № 117/2/2 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «Автомаштех» на підставі того, що «у складі ТОВ «АВТОМАШТЕХ» надано статут, який не містить відмітку державного реєстратора, та не надано Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту a6o іншого установчого документу в останній редакції; у складі пропозиції ТОВ «АВТОМАШТЕХ» не надано згоди на обробку персональних даних від усіх осіб, відомості про яких містяться в документах, що надані в складі пропозиції (від Ніколаєва Вадима Євстафійовича), які повинні бути адресовані замовнику даної процедури закупівлі, містити посилання на номер процедури закупівлі, предмет закупівлі та підписи осіб, які надають згоду; у складі пропозиції ТОВ «АВТОМАШТЕХ» надано Таблицю порівняння технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Вих.№26/09-5 від 26 вересня 2023 р, яка не містить посилання на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника (інструкції/проспекту/брошури/технічної специфікації). Також, у складі пропозиції не надано технічний документ виробника (інструкції/проспекту/брошури/технічної специфікації)».
Аналізом пропозиції ТОВ «Автомаштех» встановлено, що на виконання вимоги пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції оголошення про закупівлю учасником надано технічну специфікацію від 26.09.2023 № 26/09-3 (файл «14.Технічна.pdf») та паспорт мобільного підйомника ZEUS 75-4 (файл «16.Паспорт ZEUS 75-4.pdf»). Тобто, відхилення пропозиції ТОВ «Автомаштех» через відсутність технічного документа виробника є безпідставним.
Разом з тим, інші невідповідності тендерної документації дають підстави замовнику відхилити пропозицію учасника ТОВ «Автомаштех». Тобто, пропозиція учасника ТОВ «Автомаштех» відхилена з дотриманням вимог частини тринадцятої статті 14 Закону.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до пункту 4 частини десятої статті 11 Закону уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Аналізом змісту пропозиції ТОВ «А-ТІКС» встановлено, що вона також містить невідповідності.
Відповідно до підпункту 10 пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати довідку, яка містить відомості про учасника, крім того найменування банків, у якому (яких) обслуговується учасник та розрахункові рахунки (зазначаються реквізити усіх банків, у яких обслуговується учасник).
Учасником ТОВ «А-ТІКС» у складі пропозиції надано відомості про учасника (файл «6. Відомості про учасника.pdf»), де в пункті 9 зазначено реквізити та найменування банку АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Також учасником ТОВ «А-ТІКС» у складі пропозиції надано довідку про відкриття рахунку у АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та довідку про стан позичкової заборгованості у ньому. Крім того, учасник надав довідки про відкриті рахунки (файл «16. Довідка про наявність відкритих рахунків УКРСИББАНК.pdf») та відсутність заборгованості (файл «16. Довідка відсутність заборгованності по кредитам УКРСИББАНК.pdf») в АТ «УКРСИББАНК», що не відповідає інформації, зазначеній у відомостях про учасника.
Крім того, відповідно до пункту 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати в складі пропозиції згоди на обробку персональних даних від усіх осіб, відомості про яких містяться в документах, що надані в складі пропозиції. Дані документи мають бути адресовані Замовнику даної процедури закупівлі, містити посилання на номер процедури закупівлі, предмет закупівлі та підписи осіб, які надають згоду.
Учасником ТОВ «А-ТІКС» у складі пропозиції надано лист-згоду на обробку персональних даних (файл «7. Лист-згода персональні дані.pdf»), який не містить посилання на номер закупівлі та предмет закупівлі та не адресований Замовнику, що в свою чергу не відповідає вимогам, зазначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону не відхилив пропозицію учасника ТОВ «А-ТІКС» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
21.11.2023 17:10 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2023 17:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто, договір припинено.
Дата публікації звіту:
26.11.2023 18:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
28.11.2023 12:07
Запити/Пояснення
Номер:
9b58bbef66154d18a63333e15b2c177e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
31.10.2023 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Прошу надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі UA-2023-09-20-015003-a.
2. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
3. Прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
07f5954ead524b4b922af7c748e0efe0
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
02.11.2023 15:02
Опис:
У відповідь на даний запит повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ № 1275 від 11 листопада 2022 р. (надалі – Особливості) державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин),
- у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176),
- або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель,
- або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Враховуючи, що закупівля колонного підкатного підйомника не відноситься до закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, закупівель озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, то уповноваженою особою Військової частини А2466 (категорія Замовника - Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони), на підставі пункту 8 Особливостей, з метою проведення закупівлі в найкоротші строки, було прийнято рішення про проведення закупівлі колонного підкатного підйомника в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеного Законом України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі то закупівля здійснювалась за кошти державного бюджету, відповідно до бюджетного асигнування – 1 100 000, 00 грн, з врахуванням фактичної потреби, оптимального співвідношення ціни та якості відповідно до фінансового плану на 2023 рік.
Очікувану вартість закупівлі було визначено за методом порівняння середньо ринкових цін (відповідно до Наказу Мінекономіки Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі) шляхом моніторингу інформації про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників, постачальників відповідної продукції, зокрема:
1) https://autom.com.ua/ua/kolonnij-elektromehanichnij-pidjomnik-4h70-t-mobi704-butler-italiya
2) https://prom.ua/ua/p1744097363-mobilnye-podkatnye-kolonny.html?&primelead=Ng
За основу очікуваної вартості було взято найменшу цінову пропозицію із врахуванням вантажно-розвантажувальних та транспортних витрат.
3. Відповідно до пункту 4-1 Постанови № 710 від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Водночас, відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
- відкриті торги;
- торги з обмеженою участю;
- конкурентний діалог.
Постановою № 710 передбачено обов’язок замовників підготувати обґрунтування кожної закупівлі, але обов’язок щодо оприлюднення відповідного обґрунтування стосується лише конкурентних процедур закупівлі (відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог) та переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи, що законодавством не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі спрощеної процедури закупівлі, у відповідь на ваш запит не надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Номер:
18b533207702450e9d961dda55502e82
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.11.2023 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Прошу надати документальне обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-09-20-015003-a.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
117130c8db7048bd8ca61f528e638f42
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.11.2023 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів).
Пропоную надати підтвердження того, що військову частину А2466 уповноважено рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4e467b29df7c4492ab709423d886f6ec
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
08.11.2023 10:51
Опис:
У відповідь на запит, надаємо інформацію для підтвердження того, що військову частину А2466 уповноважено рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів).