-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Високоефективний рідинний хроматограф з одноквадрупольним мас-селективним детектором – відповідний код 38432200-4 (Код згідно НК 024:2023: 57844 Високоефективний рідинний хроматограф ІВД, автоматичний)
Завершена
6 358 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 580.00 UAH
мін. крок: 1% або 63 580.00 UAH
Номер:
f808cfad03e54d308a1a7168962b4f0b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-08-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2023 00:00
Період моніторингу:
08.11.2023 18:50 - 30.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
07.11.2023 № 213
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.11.2023 № 213
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2023-09-20-014133-a
20.09.2023
ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛСІ-ХРОМ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛЬВІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.09.2023 № 21/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.09.2023, вимогу про усунення невідповідностей, протокол уповноваженої особи від 06.10.2023 № 21/5, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛСІ-ХРОМ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 06.10.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19.10.2023, договір про закупівлю від 17.10.2023 № 737, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 20.11.2023 на запит Східного офісу від 17.11.2023.
Період усунення порушень:
29.11.2023 17:58 - 05.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2023 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
f93ddf418ffc4418a82339e4eeb85c98
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.11.2023 13:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-014133-a), яку проведено ЛЬВІВСЬКИМ НАЦІОНАЛЬНИМ МЕДИЧНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3d9cf0838c434bbba518114be4870e05
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.11.2023 11:15
Опис:
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 07.11.2023р. UA-M-2023-11-08-000035) процедури закупівлі ДК021-2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (Високоефективний рідинний хроматограф з одноквадрупольним мас-селективним детектором – відповідний код 38432200-4 (Код згідно НК 024:2023: 57844 Високоефективний рідинний хроматограф ІВД, автоматичний)) з очікуваною вартістю 6 358 000,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-014133-a, повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах, спеціалізованих майданчиках, та оголошених/завершених процедур закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua станом на дату оголошення закупівлі), а також шляхом отримання цінових пропозицій від постачальників аналогічного товару.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені працівниками хімічних кафедр університету для вдосконалення навчального процесу та для проведення екперементальних та наукових досліджень. Прилад з такими характеристиками дозволяє здійснювати синтез органічних сполук з метою визначення тотожності чистоти сполук природнього походження і продуктів органічного синтезу. Придбання даного приладу значно покращить рівень наукових досліджень фармацевтичного факультету та хімічних кафедр університету для написання статей у наукових журналах і патентів на винахід. Що є необхідним для наукової діяльності університету. Також такий прилад дозволить брати участь у більшій кількості грантових програм.
3. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне:
У відповідності до діючого законодавства, враховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Таким чином, 20.09.2023 на сайті https://new.meduniv.lviv.ua/publichna-informatsiya/ оприлюднено зазначену інформацію, дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі – 20.09.2023 р, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Посилання на публікацію: https://new.meduniv.lviv.ua/publichna-informatsiya/
(Тендерні процедури --- папка 08.2023 РІК ОБГРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та_або бюджетного--- документ 21. Хроматограф.
Додатки:
- зміни до річного плану закупівель;
- комерційні пропозиції, за допомогою яких було визначено оголошену вартість предмету закупівлі;
-обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що опубліковані на сайті.