• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Високоефективний рідинний хроматограф з одноквадрупольним мас-селективним детектором – відповідний код 38432200-4 (Код згідно НК 024:2023: 57844 Високоефективний рідинний хроматограф ІВД, автоматичний)

Завершена

6 358 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 580.00 UAH
Номер: f808cfad03e54d308a1a7168962b4f0b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-08-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.11.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.11.2023 18:50 - 30.11.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 07.11.2023 № 213 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2023 № 213 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2023-09-20-014133-a 20.09.2023 ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛСІ-ХРОМ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛЬВІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.09.2023 № 21/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.09.2023, вимогу про усунення невідповідностей, протокол уповноваженої особи від 06.10.2023 № 21/5, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛСІ-ХРОМ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 06.10.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19.10.2023, договір про закупівлю від 17.10.2023 № 737, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 20.11.2023 на запит Східного офісу від 17.11.2023.
Період усунення порушень: 29.11.2023 17:58 - 05.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2023 17:58

Запити/Пояснення