• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво стадіону в с. Магала Чернівецького району Чернівецької області.

Будівництво стадіону в с. Магала Чернівецького району Чернівецької області. Код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Закупівля проводиться згідно п. 10 постанови КМУ №1178.

Завершена

16 199 186.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 161 991.86 UAH
Номер: 059c3bead77b40769c9b0a0062ebd320
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-15-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 15.04.2024 17:05 - 07.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.04.2024 № 25-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 15 квітня 2024 року № 25-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2023-09-20-013130-a від 20.09.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 із змінами. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 43 Особливостей № 1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Магальської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-20-004526-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 20.09.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.09.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Гарантеліт» (далі – ТОВ «Гарантеліт»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до учасника ТОВ «Гарантеліт»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.09.2023, 04.10.2023 та 16.10.2023 №№ 54, 55, 57; повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2023; договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 31.12.2023 № 212 (далі – Договір № 212); пояснення Замовника разом з документами, надані 25.04.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ТОВ «Гарантеліт», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, виходячи з наступного. Згідно з підпунктом 6.1. пункту 6. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, а саме: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (Розділ 1.1. Додатку № 2 до Тендерної документації). Відповідно до розділу 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену інформацію про наявність матеріально-технічної бази (зокрема виробничих баз, офісних приміщень) та документи, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в Інформації про наявність матеріально-технічної бази. Учасник ТОВ «Гарантеліт» у складі своєї пропозиції надав довідку від 25.09.2023 № 20-т «Інформація про наявність матеріально-технічної бази (зокрема виробничих баз, офісних приміщень)», в якій вказав про наявність власної та орендованої техніки і механізмів. Зокрема зазначив, що шуруповерт Makita df330, перфоратор-дриль Dnipro-M RH-100Q та інвентарні риштування металеві, є власними і вказав, що підтверджуючим документом є видаткова накладна від 02.03.2023 № 0037. Проте, учасник на підтвердження викладених у довідці відомостей не надав документи, які підтверджують право власності учасника на обладнання та не надав видаткову накладну від 02.03.2023 № 0037, чим не дотримав вимог розділу 1.1. Додатку 2 до тендерної документації. З приводу встановленого порушення в частині невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гарантеліт» умовам тендерної документації Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень з питання причин невідхилення даного учасника. У відповідь Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив пояснення наступного змісту: «Умовами тендерної документації (Додаток 2, Розділ 1.1) передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність матеріально-технічної бази (зокрема виробничих баз, офісних приміщень) (далі – Інформація про мат.-тех. базу) у повній відповідності з нижченаведеною формою, обов’язкова наявність в учасника: 1. Вантажний Самоскид – 1 шт.; 2. Автогрейдер – 1шт.; 3. Каток дорожній – 1 шт.; 4. Бульдозер – 1 шт.; 5. Навантажувач Фронтальний – 1 шт.; 6. Екскаватор колісний – 1 шт. Учасник ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ» в довідці № 20-т від 25.09.2023 року, надав інформацію щодо наявності вищезазначеної техніки, що була обов’язковою в розумінні цієї тендерної документації, а також на підтвердження права користування надав договір оренди транспортних засобів та механізмів (з екіпажом) б/н від 01.06.2023 року. Учасник ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ» повністю виконав вимогу тендерної документації замовника в цій частині». Проте, зазначене пояснення не спростовує факт не дотримання учасником вимог тендерної документації в частині надання документів, які підтверджують право власності на обладнання, яке належить безпосередньо учаснику на правах власності. Окрім цього, для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до підпункту 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінали або копії, посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації (на кожного працівника окремо) такі документи: - накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення; накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору (у разі наявності) або трудові книжки (у разі їх зберігання в учасника, із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини з учасником). Проте, згідно довідки від 25.09.2023 № 21-т учасником-переможцем ТОВ «Гарантеліт» не надано наказу про прийняття на роботу директора – Литвинчука Василя Васильовича, який зазначений у переліку працівників. З даного приводу Замовник надав пояснення, де зазначив, що відповідно до Тендерної документації (Розділ 3 пункт 1.6) для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції (в тому числі засвідчення копій документів тендерної пропозиції) та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі учасник процедури закупівлі у складі тендерної документації надає для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (оригінал/копія протоколу зборів засновників підприємства/виписки з протоколу зборів засновників/ рішення засновника та оригінал/копія наказу про призначення на підприємстві тощо). ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ» підтвердив повноваження директора Рішенням засновника від 20.02.2020, де наявна інформація про те, що Литвинчук Василь Васильович обов’язки по управлінню Товариством, в тому числі обов’язки директора, покладає на себе. Проте, надане Замовником пояснення не спростовує факт вчинення даного порушення, оскільки даним рішенням учасник підтвердив повноваження керівника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, але не завантажив у складі пропозиції із зазначеними документами наказ про прийняття на роботу. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Варто зазначити, що Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Гарантеліт». Проте, у цьому повідомленні Замовник не зазначив про невідповідність пропозиції ТОВ «Гарантеліт» в частині не надання документів, які підтверджують право власності на обладнання, яке належить безпосередньо учаснику на правах власності, а також відсутності наказу про призначення директора, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Крім того моніторингом встановлено, що тендерна документація та проект договору містять розбіжності щодо виду договірної ціни. Так, у підпункті 7.2, 7.4 пункту 7 розділу III, підпункті 4.11 пункту 4 розділу IV тендерної документації та Додатку № 3 до неї зазначено, що учасники (а відтак переможець) надають договірну ціну, яка повинна бути визначеною, як тверда згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Водночас, у пункті 2.2. розділу 2 «Ціна договору» проекту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) передбачено, що договірна ціна є динамічною і може переглядатися за згодою сторін в частині вартості, що не виконана і не сплачена, укладанням в письмовій формі додаткової угоди в період чинності Договору. Відтак між Замовником та учасником-переможцем ТОВ «Гарантеліт» укладено Договір № 212, де у пункті 2.2. розділу 2 «Ціна договору» зазначено, що договірна ціна є динамічною, а у додатку № 1 до Договору № 212 зазначено, що вид договірної ціни – тверда.
Період усунення порушень: 03.05.2024 10:02 - 18.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.05.2024 10:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розбіжності щодо типу договірної ціни будуть врегульовані шляхом укладання додаткової угоди з Підрядником ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ». Також повідомляю що з метою недопущення в подальшому виявленого в результаті моніторингу процедури закупівлі порушення з уповноваженою особою проведено відповідну роз’яснювальну роботу. Уповноваженою особою враховано вказані у висновку зауваження та буде використано в подальшому під час проведення процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 10.05.2024 21:10

Запити/Пояснення