• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: бульвар Дарницький, 10 у Дніпровському районі міста Києва. (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))

Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: бульвар Дарницький, 10 у Дніпровському районі міста Києва. (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))

Завершена

1 482 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 820.00 UAH
Номер: e47ff85ca04a4d21ad724d4d046761c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-30-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 31.10.2023 09:35 - 22.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.10.2023 Одеса № 268 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 30.10.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 30.10.2023 № 268 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2023-09-20-010580-a 20.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції встановлено порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі за предметом: Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: бульвар Дарницький, 10 у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), затверджене рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.09.2023 № 545, пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМКОНТ» (далі – ТОВ «РЕМКОНТ»), протокол (рішення) уповноваженої особи Замовника від 29.09.2023 № 565, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.09.2023, договір про закупівлю від 18.10.2023 № 35/23-382, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.11.2023, додаткову угоду від 01.11.2023 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані 14.11.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції встановлено. Відповідно до підпункту 4.5.1 пункту 4.5 розділу 4 оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі Замовником визначено, що учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі надається копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді), а саме: копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Водночас відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Отже, на момент проведення Замовником цієї закупівлі (вересень 2023 року) останнім звітний періодом відповідно до вимог законодавства є 2022 рік. Проте учасником ТОВ «РЕМКОНТ» у складі пропозиції надано фінансову звітність малого підприємства (баланс за формою № 1-м та звіт про фінансові результати за формою № 2-м) за перший квартал 2023 року, яка не є фінансовою звітністю (балансом) за останній звітний період, що не відповідає вимогам підпункту 4.5.1 пункту 4.5 розділу 4 оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 10.11.2023 щодо обґрунтування рішення Замовника щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «РЕМКОНТ» вимогам оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі Замовника при наявності вищезазначеної невідповідності його пропозиції таким вимогам, Замовник 14.11.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що при прийнятті рішення про переможця, замовник уважно вивчив усі надані учасником документи, та звернув увагу на те, що у складі пропозиції учасника міститься баланс та звіт про фінансові результати за І квартал 2023 року, які свідчать про збитковість підприємства у звітному (за І квартал 2023 року) та аналогічному періоді попереднього року. В період розгляду пропозицій на адресу Замовника від учасника ТОВ «РЕМКОНТ» надійшов лист від 29.09.2023 № 67 з поясненням щодо збитковості підприємства, в якому зазначено, що за результатами першого кварталу товариством було придбано будівельні матеріали для виконання будівельних робіт згідно підписаних договорів, авансових платежів не отримували, що в свою чергу призвело до збитковості по першому кварталу 2023 року. За підсумками річного звітного періоду за 2022 рік ТОВ «РЕМКОНТ» не має збитків, що підтверджує баланс за 2022 рік. Також Замовник у поясненні зазначив що, замовник уважно вивчивши документи учасника надані у складі пропозиції та пояснення, враховуючи соціальну значимість об’єкту, значний обсяг робіт, обмежені терміни виконання робіт, а також те, що ТОВ «РЕМКОНТ» має значний досвід виконання робіт з капітального ремонту об’єктів, тривалий час працює на користь держави, має позитивну історію, та відгуки і у процедурі закупівлі прийняв участь тільки один учасник, Замовником було прийнято виважене рішення щодо визначення ТОВ «РЕМКОНТ» переможцем процедури закупівлі. Також Замовником додано до пояснення відповідні документи, зокрема баланс ТОВ «РЕМКОНТ» за 2022 рік. Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності пропозиції учасника ТОВ «РЕМКОНТ» вимогам оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі Замовника, оскільки у складі пропозиції учасника відсутня фінансова звітність (баланс) за останній звітний період та надання її на запит Південного офісу Держаудитслужби не підтверджує відповідність пропозиції учасника вимогам оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі Замовника та не обґрунтовує рішення Замовника щодо визначення учасника переможцем цієї закупівлі. Отже, на порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «РЕМКОНТ», тоді як його пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 16.11.2023 16:04 - 01.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2023 16:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до п.3. Констатуючої частини Висновку Управлінням було припинено зобов’язання за договором підряду від 18.10.2023 № 35/23-382, а саме: 22 листопада 2023 року відбулося розірвання вказаного договору.
Дата публікації звіту: 22.11.2023 11:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 24.11.2023 09:10

Запити/Пояснення