-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби напірні для мереж водопостачання з поліпропілену та фасонні вироби до них (PP-R)
Завершена
35 683 917.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 178 420.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 178 420.00 UAH
Номер:
80f62457a68d4b24b4d86ed973715516
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-19-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2023 00:00
Період моніторингу:
19.10.2023 12:43 - 09.11.2023 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
11 UA-2023-09-20-009274-a 20.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІТАРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його опублікування, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Харківводоканал» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.09.2023 № 79/2, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІТАРМ» (далі - ТОВ «ЛІТАРМ»), протокол від 05.10.2023 № 79/3, повідомлення про намір укласти договір від 05.10.2023, договір про закупівлю товару від 16.10.2023 № 27/10-ПЦ/23 на суму 29 649 577,74грн, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 27.10.2023 та 02.11.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
06.11.2023 18:19 - 10.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2023 18:19
Запити/Пояснення
Номер:
0262c55924624d8c9c938849b28f35b8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2023 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Труби напірні для мереж водопостачання з поліпропілену та фасонні вироби до них (PP-R)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-20-009274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
290cd70e8f264bcd984a06f31e5e485c
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2023 16:02
Опис:
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі була здійснена методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій від постачальників товару.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано на підставі існуючої виробничої необхідності замовника, з урахуванням вимог ДСТУ Б В.2.7-144:2007 «Будівельні матеріали. Труби для мереж холодного та гарячого водопостачання із поліпропілену. Технічні умови (EN ISO 15874-2:2003, MOD) , ДСТУ Б В.2.5-18-2001 «Деталі з`єднувальні з поліпропілену для зварювання нагрітим інструментом в розтруб при будівництві мереж холодного та гарячого водопостачання. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.5-18-2001 «Деталі з`єднувальні з поліпропілену для зварювання нагрітим інструментом в розтруб при будівництві мереж холодного та гарячого водопостачання. Технічні умови».
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Розпорядник бюджетних коштів —бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету (пункт 47 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, далі — БК України).
Розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних та нижчого рівня.
Відповідно до статті 22 БК України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
• за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, – установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
• за бюджетними призначеннями, визначеними рішеннями про місцеві бюджети, – місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Якщо згідно із законом місцевою радою не створено виконавчий орган, функції головного розпорядника коштів відповідного місцевого бюджету виконує голова такої місцевої ради.
Головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на веб-сторінці Казначейства за посиланням https://www.treasury.gov.ua та на Порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua.
За змістом п. 38 ч.1 ст.2 БК України, одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що за посиланням: https://openbudget.gov.ua, КП «Харківводоканал» має статус одержувача, але у даному конкретному випадку КП “Харківводоканал” не є ані розпорядником ані одержувачем бюджетних коштів, так як джерело фінансування даної процедури закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності.)
Водночас, необхідно зазначити, що суб'єктами господарювання державного сектору економіки, відповідно до ст. 22 ГК України, є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих субєктів.
На сайті Фонду державного майна міститься Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб'єкти управління та окремі показники фінансово-господарської діяльності субєктів господарювання, КП «Харківводоканал» у даному переліку відсутнє.
Таким чином, враховуючи, що джерело фінансування предмета закупівлі — власний бюджет (кошти від господарської діяльності), КП “Харківводоканал” не відноситься до розпорядників бюджетних коштів та не належить до суб'єктів господарювання державного сектору економіки, тому у КП «Харківводоканал» відсутній обов’язок оприлюднювати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
2fef04a3ad5041fd8953d965d00302ea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.10.2023 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Труби напірні для мереж водопостачання з поліпропілену та фасонні вироби до них (PP-R)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-20-009274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, повідомляємо.
На запит Держаудитслужби від 24.10.2023 про надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, отримано відповідь від 27.10.2023, у якій зазначено: «Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі була здійснена методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій від постачальників товар».
Враховуючи викладене просимо надати:
1. посилання на сайти, з яких взято інформацію щодо ринкових цін на товар, що є предметом даної закупівлі;
2. отримані цінові пропозиції від постачальників товару на підставі яких вами визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6e7fd02823084b24be5312d964b57ee4
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.11.2023 15:42
Опис:
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо цінові пропозиції від постачальників товару, на підставі яких було визначено його очікувану вартість.