- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
"Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ"
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                5 032 008.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 3% або 150 960.24 UAH
        мін. крок: 3% або 150 960.24 UAH
                    Номер:
                    73c240ead6a8447c90fef54d5bc1ef70
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2023-11-14-000009
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    14.11.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    14.11.2023 12:50 - 06.12.2023 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2023		№ 67-з
Хмельницький
Про початок моніторингу 
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ: 
1.   Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.    Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник                                                                            Анатолій МАРЦЕНЮК
 
Додаток до наказу від 14.11.2023  № 67-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
12 UA-2023-09-20-000662-a 20.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель                                  Наталія БОЛДЕЦЬКА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції  встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2023 року. 
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.09.2023 № 165, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.09.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "Автоінтерстрой" (далі – ТОВ "Автоінтерстрой"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «Автоінтерстрой», документи, завантажені учасником ТОВ «Автоінтерстрой» через електронну систему закупівель  протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 03.10.2023 № 172, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.10.2023, договір підряду від 12.10.2023 № 	34.03-10/27 (далі – Договір), додаткову угоду від 13.10.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 13.10.2023, пояснення та документи від 17.11.2023 та 29.11.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей  замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. 
Крім того, відповідно до вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Водночас, згідно абзацу 6 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, пунктом 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що учасником надається інформація та документи про відповідність його кваліфікаційним критеріям та спосіб їх підтвердження у відповідності до вимог, визначених згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
Згідно вимог пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»  Замовником визначено перелік документів, які має надати учасник, зокрема, відгук від замовника про виконання зазначеного в довідці аналогічного договору.
Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «Автоінтерстрой» не надав у складі тендерної пропозиції відгука від замовника, вказаного замовника щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
При цьому, згідно вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Отже, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію  учасника ТОВ «Автоінтерстрой» в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, натомість, згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.10.2023 № 172 визначив його переможцем процедури закупівлі, прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Автоінтерстрой» та уклав з ним Договір.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    30.11.2023 11:05 - 15.12.2023 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    30.11.2023 11:05
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    За наслідками розгляду висновку від 30.11.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-20-000662-a, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – замовник) повідомляє, що з метою недопущення в подальшому порушень вимог вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції, з особою, якою було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та організовано додаткове поглиблене вивчення положень Закону та Особливостей, а також особу попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    01.12.2023 09:51
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    aba2515295574cd8898fb8c652f41610
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання інформації (пояснень)
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    17.11.2023 12:49
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    23.11.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-000662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
- надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    e28d5eac96604a7bb43d34745e35bf67
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-09-20-000662-a«Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ»
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    17.11.2023 14:06
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    1.	Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося на підставі отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:1964-9532-8431-4782 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № КБЗ-016/23Д від 18 серпня 2023 року (додається в електронному вигляді.), затвердженого наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-189 від 18.08.2023р. (додається в електронному вигляді), проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.  
Разом з тим, зазначені документи (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ КБЗ-016/23Д від 18 серпня 2023 року та Наказ Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-189 від 18.08.2023р.) містять інформацію, яку замовник при проведенні відкритих торгів не зазначав у цілях безпеки та відповідно до п.10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України від 12.10.2022 №1178. У зв’язку з вищенаведеним, звертаємо вашу увагу, що в Експертному звіті та Наказі про затвердження проєктної документації, які надаються на підтвердження пояснень, буде прихована інформація, оприлюднення якої може містити загрозу безпеки Замовника та Підрядника.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно  до експертного звіту № КБЗ-016/23Д від 18 серпня 2023 року – 5507,06 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 5 032 008,00  грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати, обумовлені Главами 10,12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва).
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/   (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266).
                
                        
                    Номер:
                    42e50c513402414692d7ce7434d79659
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання інформації (пояснень, документів)
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    27.11.2023 15:13
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    01.12.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-000662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
В  пункті 3 додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовником визначено перелік документів, які має надати учасник, зокрема, відгук від замовника про виконання зазначеного в довідці аналогічного договору. 
В зв’язку з вищевикладеним прошу надати обґрунтоване пояснення: на підставі яких наданих учасником документів, замовником прийнято рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ "Автоінтерстрой" кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» в частині надання відгуку від замовника про виконання зазначеного в довідці аналогічного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Крім того, до пояснення необхідно обов’язково долучити його документальне підтвердження. 
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    8d774ed7d85747529e066b4ecfc0f3cc
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення по суті моніторингу закупівлі  UA-2023-09-20-000662-a
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    29.11.2023 08:35
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Відповідно до пункту 3 додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасник надає Довідку про виконання аналогічного договору за 2018-2023 р.р. Отже, основним документом на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію є саме довідка про виконання аналогічного договору за 2018-2023 р.р. 
В свою чергу, приміткою до пункту 3 додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження зазначених у довідці відомостей передбачено надання скан-копій наступних документів: виконаний аналогічний за видом робіт договір, довідка про вартість виконаних будівельних робіт (Примірна форма КБ-3), акт виконаних будівельних робіт, відгук від замовника про виконання зазначеного в довідці договору. 
У складі тендерної пропозиції Учасником (ТОВ «Автоінтерстрой»), на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», було надано Довідку від 20.09.2023 № 09-23/706,  в якій було зазначено про виконання договору підряду від 11.07.2018 р. № 04/07/18-101, замовником по якому було Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради. 
На підтвердження зазначених у Довідці від 20.09.2023 № 09-23/706 відомостей Учасник надав скан-копії договору підряду від 11.07.2018 р. № 04/07/18-101, довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № 1 за липень 2019, акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року, акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за січень 2019 року, акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2019 року. 
Скан-копія відгуку  від замовника про виконання зазначеного в Довідці від 20.09.2023 № 09-23/706  договору підряду від 11.07.2018 р. № 04/07/18-101 Учасником надана не була, оскільки Замовник за процедурою закупівлі UA-2023-09-20-000662-a і Замовником за договором від 11.07.2018 р. № 04/07/18-101 співпадають, і в наявності у Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради є оригінал Листа-відгуку від 13.04.2020 р. № 34.01-31-0408, виданий на підтвердження якісного виконання робіт ТОВ «Автоінтерстрой» за договором  від 11.07.2018 р. № 04/07/18-101. 
За таких обставин, враховуючи наявність у Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради оригіналу Листа-відгуку від 13.04.2020 р. № 34.01-31-0408, для уникнення надмірного формалізму, замовником було прийнято рішення про відповідність Учасника (ТОВ «Автоінтерстрой») кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» на підставі наданої Учасником Довідки від 20.09.2023 № 09-23/706 та скан-копій доданих до довідки документів (без виставлення вимоги про усунення невідповідностей в частині надання скан-копії Листа-відгуку від 13.04.2020 р. № 34.01-31-0408.
В якості документального підтвердження вищезазначених пояснень надаємо скан-копії Довідки від 20.09.2023 № 09-23/706 та Листа-відгуку від 13.04.2020 р. № 34.01-31-0408 (оригінал якого є в наявності у Замовника).
                
                        