• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Поточний ремонт з заміни вікон та дверей нежитлового приміщення за адресою:м.Коломия, вул. Петлюри,11 (для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб)» код 45420000-7 Столярні та теслярні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Завершена

2 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 500.00 UAH
Номер: 97bc1c2a882241508c581f164f585dec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 16.10.2023 11:46 - 06.11.2023 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.10.2023 №68-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.10.2023 №68-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-09-19-015045-a 19.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020", розгляду тендерної пропозиції ФОП "МАКАРУК РОМАН ІГОРОВИЧ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 19.09.2023) (далі – Постанова №1178), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.09.2023 №61 (із змінами) (далі – ТД), перелік змін, відповідь Замовника на вимогу про усунення порушення № UA-2023-09-19-015045-a.b1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" та ФОП "МАКАРУК РОМАН ІГОРОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.10.2023 №64, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 07.10.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2023 №67, повідомлення про намір укласти договір від 09.10.2023 року, договір про закупівлю від 23.10.2023 №1, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 19.10.2023 року.
Період усунення порушень: 25.10.2023 12:06 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2023 12:06

Запити/Пояснення