-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт з заміни вікон та дверей нежитлового приміщення за адресою:м.Коломия, вул. Петлюри,11 (для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб)» код 45420000-7 Столярні та теслярні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
2 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 500.00 UAH
Номер:
97bc1c2a882241508c581f164f585dec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2023 00:00
Період моніторингу:
16.10.2023 11:46 - 06.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2023 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.10.2023 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-09-19-015045-a 19.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020", розгляду тендерної пропозиції ФОП "МАКАРУК РОМАН ІГОРОВИЧ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 19.09.2023) (далі – Постанова №1178), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.09.2023 №61 (із змінами) (далі – ТД), перелік змін, відповідь Замовника на вимогу про усунення порушення № UA-2023-09-19-015045-a.b1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" та ФОП "МАКАРУК РОМАН ІГОРОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.10.2023 №64, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 07.10.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2023 №67, повідомлення про намір укласти договір від 09.10.2023 року, договір про закупівлю від 23.10.2023 №1, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 19.10.2023 року.
Період усунення порушень:
25.10.2023 12:06 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2023 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
33433e53c9844ce7a204165ce2030366
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2023 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт з заміни вікон та дверей нежитлового приміщення за адресою: м.Коломия, вул. Петлюри,11 (для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб)» код 45420000-7 Столярні та теслярні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-19-015045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
db1840247ed44bd8a2e94e296e2d1632
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
19.10.2023 12:46
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь наступного змісту.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено на офіційному веб-сайті Коломийської міської ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://dani.kolrada.gov.ua/dataset/o6rpyhtybahhr-texhihhnx-i-rkichnx-xapaktepnctnk-npedmety-3akynibjii/resource/c10ecc19-6c9a-4342-afdf-7497865920a4
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої в установленому порядку проектої документації на «Поточний ремонт з заміни вікон та дверей нежитлового приміщення за адресою:м. Коломия, вул. Петлюри,11 (для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб)».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: кошти міського бюджету – 2 150 000,00 грн. згідно рішення Коломийської міської ради від 24.07.2023 №2898-45/2023 «Про уточнення бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2023 рік» .