-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт покрівлі Росавської гімназії Миронівської міської ради Київської області по вул..Центральна,55-А в с. Росава Обухівського району Київської області (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації)
закупівля здійснюється без використання електронної системи закупівель, відповідно до пп.4 п.13 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Завершена
2 513 302.93
UAH з ПДВ
Номер:
6507def7dd8548bf9d84c261458bf06d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-18-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2023 00:00
Період моніторингу:
18.10.2023 17:48 - 08.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2023 № 64
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.10.2023 № 64.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-09-19-009022-a 19.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Гуманітарного відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області UA-P-2023-09-19-003257-b на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 20.10.2023, 24.10.2023.
Період усунення порушень:
26.10.2023 17:46 - 31.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2023 17:46
Запити/Пояснення
Номер:
22f1d947b6d0467ba77a202b640cf5f9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2023 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт покрівлі Росавської гімназії Миронівської міської ради Київської області по вул. Центральна,55-А в с. Росава Обухівського району Київської області (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-19-009022-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2dce13c20f1c4e4a96c1e9b5b3351cf6
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2023 14:45
Опис:
У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України про надання пояснень стосовно закупівлі Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація ( Капітальний ремонт покрівлі Росавської гімназії Миронівської міської ради Київської області по вул.Центральна,55-А в с. Росава Обухівського району Київської області) (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-19-009022-a) Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради (надалі – Замовник) повідомляє наступне:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства та проектно-кошторисної документації, затвердженої наказом начальника Гуманітарного відділу Миронівської міської ради Обухівського району Київської області. Відповідно проведена експертиза та наданий експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 08.09.2023 №344-09-23/КШ.
Згідно з рішенням виконкому Миронівської міської ради від 05.09.2023 №364 щодо виділення коштів із резервного фонду бюджету Миронівської міської територіальної громади з КПКВ МБ 0618724 «Заходи із запобігання та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у будівлі закладу освіти за рахунок коштів резервного фонду місцевого бюджету» в сумі 2600000.00 грн. (два мільйони шістсот тисяч гривень 00 копійок), спрямувавши видатки по КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» на проведення капітального ремонту покрівлі Росавської гімназії Миронівської міської ради. В зв’язку з пошкодженням комунального майна в результаті надзвичайної ситуації, що виникла внаслідок несприятливих погодних умов на території громади в с. Росава, а саме зірвано покрівлю в школі (площа 1190 м2), 29.08.2023 року директор гімназії написала доповідну, відповідно було проведено обстеження будівлі та складено Акт від 30.08.2023 року.
Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті
Звертаємо Вашу увагу, що у пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Замовником не застосовувалась переговорна процедура закупівель, а також не проводилася конкурентна процедура. Дана закупівля проводиться Замовником шляхом використання закупівлі без використання електронної системи закупівель відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель де передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис.гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі , коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель».
Щодо документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Закупівля згідно з підпунктом 4 пункту13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості)
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13 передбачено ,що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис.гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником , тобто Замовник застосовує вийняток за Особливостями та укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту Особливостей,замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір на закупівлю,укладений без використання електронної системи закупівель,відповідно до п.38розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідне Обгрунтування та документальне підтвердження було розміщено при оприлюдненні договору про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене закупівля Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація ( Капітальний ремонт покрівлі Росавської гімназії Миронівської міської ради Київської області по вул..Центральна,55-А в с. Росава Обухівського району Київської області) (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації ) проведена Замовником із дотриманням чинного законодавства.
Номер:
28388e1d08d34e2b96b5303f73278664
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.10.2023 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт покрівлі Росавської гімназії Миронівської міської ради Київської області по вул. Центральна,55-А в с. Росава Обухівського району Київської області (ліквідація наслідків надзвичайної ситуації)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-19-009022-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме Приватне підприємство «Рембудкомунсервіс» (код ЄДРПОУ 32547164)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1fdd49177bac4de4b0fc901a8e54df37
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2023 15:28
Опис:
Щодо обгрунтування очікуваної вартості закупівлі. Відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275, способами, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є зокрема, направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Керуючись зазначеним ,Замовником ,було направлено запити ,щодо визначення ціни до виконавців робіт. За результатами надісланих запитів було подано 3 цінові пропозиції:
ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» - 2 513 310 .00 грн.
ФОП «Потьомка Ю.Д.» - 2 525 000.00 грн.
ФОП «Чередніченко О.В.» - 2 530 000.00 грн.