-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014. «Поточний ремонт третього поверху консультативно-діагностичного центру комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» по вул.Грушевського,7г м.Коростень Житомирської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.
Торги відмінено
3 682 583.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 825.83 UAH
мін. крок: 1% або 36 825.83 UAH
Номер:
19d258b7e3bd433b86ec43a4a73db051
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2023 00:00
Період моніторингу:
13.11.2023 20:23 - 05.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.11.2023
№ 67-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.11.2023 № 67-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі/звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-09-19-000578-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 19.09.2023 року № 526, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 23.11.2023.
За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в підпункті 2 пункту 4 розділу 6 тендерної документації Замовником встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуги.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вищевказаних умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами проведеного моніторингу питання дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до пункту 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Разом з тим, відповідно до частини 10 статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Також, відповідно до пункту 38 Особливостей визначено, що строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
За даними реєстру розкриття тендерних пропозицій, пропозицію учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною 28.09.2023 року.
Однак, відповідно до інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель, Замовником станом на 27.11.2023 року не розглянуто вказану тендерну пропозицію у строк, що перевищив 20 робочих днів, з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною чим не дотримано вимоги частини 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
29.11.2023 12:33 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2023 12:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторінгу закупівлі (UA-2023-09-19-000578-a), закупівлю скасовано
Дата публікації звіту:
05.12.2023 23:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
- corruptionConsideration: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
08.02.2024 10:20
Запити/Пояснення
Номер:
0e9e7591172c4850bca263122760ea84
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.11.2023 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «ДБН А.2.2-3:2014. «Поточний ремонт третього поверху консультативно-діагностичного центру комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» по вул.Грушевського,7г м.Коростень Житомирської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-19-000578-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c58a2f6d7d1c4b5a80360a6dd7891a33
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
23.11.2023 22:39
Опис:
Стосовно даної закупівлі, яка є поточним ремонтом «Поточний ремонт третього поверху консультативно-діагностичного центру комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» по вул.Грушевського,7г м.Коростень Житомирської області», тобто послугою, Технічні та якісні характеристики визначалися ліцензійним комп’ютерним програмним комплексом ”АВК -5- Випуск кошторисів” очікувана вартість послуги в розмірі 3 682 583 ,00 гривень була визначена згідно середньо-ринкової ціни в регіоні ліцензійним комп’ютерним програмним комплексом ”АВК-5” з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена Наказом Міністерства розвитку та територій України від 01.11.2021 року №281.