-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція водопроводу по вулиці Любецька від вул. Мазепи до вул. Ріпкинська в м. Чернігів» (Коригування)
Завершена
35 901 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 179 507.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 179 507.40 UAH
Номер:
00c0e9847cef43fda45503cc68bb1e10
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-25-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2023 00:00
Період моніторингу:
25.10.2023 14:24 - 15.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2023 № 53-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-09-18-011404-a 18.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова
№ 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д та б/н, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію консорціуму «УТБ», протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, оприлюднене в електронній системі закупівель від 11.10.2023 № 351, банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції від 03.10.2023 № 4432-23, вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до 14:53 год 12.10.2023 та виправлені невідповідності в інформації та/або документах, розміщені консорціумом «УТБ» в електронній системі закупівель 16:45 год 11.10.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.10.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2023 № 351, договір про закупівлю від 18.10.2023 № 7310-87, укладений Замовником з консорціумом «УТБ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 18.10.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 31.10.2023.
Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Згідно з вимогами пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» зазначено «Банківська гарантія».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Положеннями абзацу першого пункту 3 Особливостей передбачено, що замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
У ході моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей. Так, пунктом 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації однією з умов Замовником передбачено не повернення забезпечення тендерної пропозиції у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Тоді як, абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Таким чином, при визначенні умов неповернення забезпечення тендерної пропозиції, Замовником не враховано строки подання документів переможцем, визначених Особливостями, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту першого розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Одночасно з цим, пунктом другим розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерній документації Замовником передбачено інформацію в описі та прикладах формальних несуттєвих помилок щодо засвідчення документів, а саме те, що формальною помилкою вважається окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Так, тендерна пропозиція консорціуму «УТБ» містить оригінали документів (а не копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки консорціуму «УТБ» на кожній сторінці, а саме: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 02.10.2023 № 70/10, «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі» від 03.10.2023 № 79/10, «Штатний розпис від 29.09.2023 (додаток 1 до наказу консорціуму «УТБ» «Про затвердження штатного розпису» від 29.09.2023 № 86-ос», «Гарантійний лист та проект договору», «Договірна ціна_розрахунки», «Відомості про учасника» від 02.10.2023 № 74/10 та «Довідка про наявність матеріально-технічної бази» від 11.10.2023 № 80/10, чим порушено вимоги пункту першого розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Абзацом шостим «Технічна специфікація (у новій редакції)» додатку 2 до тендерної документації Замовником надано перелік матеріальних ресурсів (матеріалів), які необхідні для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, який налічує п’ятдесят вісім позицій.
Слід, зазначити, що згідно з тринадцятим абзацом (передостаннім абзацом) «Технічна специфікація (у новій редакції)» додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено: «Учасник проводить аналіз цін (при рівних, якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів (мінімум від двох виробників чи постачальників), що склалася на дату оформлення ціни пропозиції, та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. На підтвердження цін по всіх вищезазначених матеріальних ресурсах, учасник надає відповідні документи – прайс-листи, цінові пропозиції, тощо, мінімум від двох виробників чи постачальників».
Проте, аналіз ринку цін на матеріали (розміщений у складі файлу «Матеріали частина 2»), який наданий учасником консорціумом «УТБ» у складі тендерної пропозиції, не містить таких матеріальних ресурсів, передбачених технічним завданням, як:
- щебенево-піщана суміш С7 марки М-40 укріпленої цементом 4%;
- геосинтетичний матеріал (нетканий термічно скріплений геотекстиль з міцністю на розтяг не менше 16 кН/м, сировина РР (поліпропілен) (типу Geodren РРST 200 або аналог);
- плита ПТП30-12;
- труби полiетиленовi, зовнiшнiй діаметр 110х6,6 мм, чим порушено вимоги абзацу тринадцятого додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Згідно з вимогами пункту першого додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено, що учасники у складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій інформацією та документами згідно форми, що встановлена таблицею № 1.
Також, Замовником у абзаці четвертому додатку 1 до тендерної документації зазначено, що при залученні власної техніки учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, при залучені орендованої техніки - копії договору оренди, копію договору надання послуг.
Так, у пункті 35 довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.10.2023 № 80/10 (далі – Довідка) учасником консорціумом «УТБ» вказана інформація про наявність бетонозмішувальної установки БЗУ 20К KARMEN.
Проте, для підтвердження права користування бетонозмішувальною установкою консорціумом «УТБ» надано договір оренди техніки від 03.07.2023 № 03/07/2023 (сторінка 10 файлу «1. інформація та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям.pdf») у пункті 1.1 вищевказаного договору оренди зазначається: «Сторони домовилися, що Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування наступну (далі – об’єкт оренди): Бетонозмішувальна установка БЗУ 20К KARMEL разом з дорожнім обладнанням та устаткуванням, розміщеним в Чорнобильській зоні відчуження на території будівництва комплексу по зберігання радіоактивних відходів «Вектор».
Отже, інформація щодо бетонозмішувальної установки, зазначена у Довідці, надана консорціумом «УТБ» у складі тендерної пропозиції, не відповідає підтверджуючим документам на вищевказане обладнання, чим порушено вимоги абзацу четвертого додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій Замовником здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Проте, Замовником у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не включено вищезазначені невідповідності та не надано
консорціуму «УТБ» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника консорціуму «УТБ» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника.
Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.10.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2023 № 353 про визначення консорціуму «УТБ» переможцем процедури закупівлі. В результаті чого Замовником укладено з консорціумом «УТБ» договір про закупівлю від 18.10.2023 № 7310-87.
Період усунення порушень:
16.11.2023 14:07 - 01.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2023 14:07
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради 30 листопада 2023 року було подано позовну заяву до Чернігівського окружного адміністративного суду з вимогою визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про результати моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція водопроводу по вулиці Любецька від вул. Мазепи до вул. Ріпкинська в м. Чернігів» (Коригування) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-18-011404-a)
Дата публікації:
30.11.2023 11:23
Дата відкриття провадження:
05.12.2023 17:00
Номер відкриття провадження:
620/17720/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Протоколу № 369
Дата публікації звіту:
23.11.2023 18:32
Запити/Пояснення
Номер:
ecf0192190944164a5d5305fe697e550
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.10.2023 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Реконструкції водопроводу по вулиці Любецька від вул. Мазепи до вул. Ріпкинська в м. Чернігів» (Коригування)», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 35 901 480,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-011404-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 18.10.2023 № 73-10/87.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7db0df7ab1a14518accc5373c7521114
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.10.2023 16:34
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішення міськоїради від 30 листопада 2022 року № 24/VIII-38 "Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023рік"(зі змінами та доповненнями) Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 05 січня 2023 року № 2 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури, природоохоронних заходів і напрямів реалізації заходів та робіт з територіальної оборони на 2023 рік, що фінансується за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади»» (зі змінами та доповненнями)» (надаються скан-копії)
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовник визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що роботи повинні виконуватися Генпідрядником належною якістю та відповідно до затвердженої проектної документації з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення:
35 901 480,00
Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» від 05 вересня 2023 року № 294-К/23-РБК/ЕЗ).
Відомості про проектну документацію, зокрема, локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів внесено до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та оприлюднено на публічному Порталі, на якому розміщується інформація відповідно до вимог містобудівного законодавства України (надається Витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та інформація про кошторисну документацію).
Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 19 вересня 2023 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/24/29/00/30/6fd2d0fba882d7b5e623c83951825959.pdf
Надання інформації та підтверджуючих документів щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю знаходиться поза межами здійснення функцій уповноваженою особою, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно зі статтею 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зокрема, і уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення закупівель замовника, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Також, зазначаємо, що готові сприяти правоохоронним органом у здійсненні своїх функціональних обов’язків, однак виключно за умови, якщо останні будуть діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.