-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Завершена
6 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 65 000.00 UAH
Номер:
d8ddf69b39a5466f8628a7780bca5e02
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-07-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2023 00:00
Період моніторингу:
07.11.2023 17:14 - 29.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2023 № 68
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-09-18-011371-a 18.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Одеського квартирно-експлуатаційного управління UA-P-2023-09-18-003885-c на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 18 вересня 2023 року № 86), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасників ТОВ «Інком Інтергруп» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.09.2023 № 95, від 28.09.2023 № 97 (про визначення переможця процедури закупівлі), повідомлення про намір укласти договір, Договір поставки № 422 від 13.10.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 09.11.2023, 10.11.2023.
Проведеним аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасників ТОВ «Інком Інтергруп» порушень не встановлено.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ», та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ», укладено Договір поставки № 422 від 13.10.2023 на суму 6060000,00 гривень.
Період усунення порушень:
13.11.2023 17:58 - 17.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2023 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
f188297f074648b89ba8036e69902bb8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2023 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вугілля кам'яне» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-18-011371-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
321c671ffcda4882b170d0873d8f13a7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.11.2023 14:32
Опис:
Запитувані в моніторингу показники до закупівлі були визначені та надані керівнику Одеського КЕУ листом відповідального працівника паливної групи разом із додатками у вигляді технічних, якісних та кількісних характеристик для майбутньої закупівлі, проектом договору, а також орієнтовною вартістю, строками та місцем постачання товару, який був в подальшому затверджений та переданий уповноваженій особі для включення до складу тендерної документації та проведення відкритих торгів.
Орієнтовна вартість закупівлі зазначена відповідно до виділених бюджетних асигнувань. Обсяги закупівлі розраховані згідно заявок на потребу у вугіллі від військових частин та установ у зоні відповідальності Одеського КЕУ. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на підставі комерційних пропозицій від 3-х постачальників.
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей обладнання(котлів відповідних марок), що знаходяться на об’єктах, які будуть забезпечуватися вугіллям та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Щодо розміщення вищезазначеної інформації на офіційному веб-сайті Замовника, то слід зазначити, що Одеське КЕУ відноситься до військових структур, які безпосередньо підпорядковуються Міністерству оборони України. Відповідно до Положення про Одеське Квартирно-експлуатаційне управління, Замовнику не надавався безпосередній дозвіл на реєстрацію власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет. Відсутність у Одеського КЕУ офіційного веб-сайту унеможливлює публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
b70b75f803f640ffb70e66fbdf07b449
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.11.2023 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вугілля кам'яне» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-18-011371-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 5 Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасника-переможця надання забезпечення виконання договору про закупівлю, що складає 5 % від вартості договору . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1d46d89f02d2488caaf14249663ff136
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.11.2023 16:57
Опис:
Надаємо документальне підтвердження надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією