-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт амбулаторії ЗПСМ (внутрішніх приміщень) по вул.Центральна, 10 Б в с.Краснопілка Гайсинського району Вінницької області (коригування)
Завершена
3 656 556.00
UAH без ПДВ
Номер:
3718a95833844df1bfafd9a40815c319
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-27-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
27.11.2023 17:53 - 19.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2023 №86-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.11.2023 №86-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12.UA-2023-09-18-004734-a 18.09.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги Краснопільської сільської ради" (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 18 вересня 2023 року, договір про закупівлю робіт від 15 вересня 2023 року №54 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 06 грудня 2023 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
18.12.2023 16:51 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
826412fd60804b1baa3ad85ca3534129
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2023 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту амбулаторії ЗПСМ (внутрішніх приміщень) по вул.Центральна, 10Б в с.Краснопілка Гайсинського району Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-18-004734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для його виконання саме ФОП Носковська Анна Борисівна, з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель?
3. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Яким чином ФОП Носковською Анною Борисівною виконано вимоги підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178, в частині підтвердження відповідності предмету закупівлі, його технічним, кількісним та якісним характеристикам, проекту договору про закупівлю, а також вимогам до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, що були визначені замовником у тендерній документації за відміненою процедурою закупівлі UA-2023-07-20-003408-a?
4.Чому договір про закупівлю робіт від 15 вересня 2023 року №54, укладений з ФОП Носковською Анною Борисівною не містить гарантійного строку якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0057e0983c5941fcbe8986e6fb246fdf
Назва:
Відповіді
Дата опублікування:
06.12.2023 13:45
Опис:
Відповідь на перше питання: Обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість здійснено на дідставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, складеного ТОВ "Інженерно-будівельне бюро" №05-0178 від 30.03.2023 р. Відповідне обгрунтування технічних та якісниххарактеристик предмета закупівлі робіт було опубліковано на сайті головного розпорядника коштів за посиланням https://krasnopilka-gromada.gov.ua/news/1689151458/. (сканкопії експертного звіту, технічного завдання, дефектних актів).
Відповідь на друге питання: Відбір потенційного учасника закупівлі було здійснено шляхом надсилання запитів цінових пропозицій 3 (трьом) потенційним переможцям. На основі отриманих цінових пропозицій було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію.(скани додаються).
Відповідь на третє питання:
Номер:
3a94a34e2fc946d18cf88fb3e7ecfdd3
Назва:
Надання відповіді на запит
Дата опублікування:
06.12.2023 16:21
Опис:
З технічних причин моя відповідь на ваш запит збереглася частково. Виправити це технічно неможливо.
Відповідь на третє питання: Вимоги підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178, в частині підтвердження відповідності предмету закупівлі його технічним, кількісним та якісним характеристикам, проекту договору про закупівлю, а також вимогам до суб'єкта , з яким укладається договір про закупівлю, що були визначені замовником у тендерній документації за відміненою процедурою закупівлі UA-2023-07-20-0003408-a (відмінено внаслідок неподаннчя жодної пропозиції) ФОП Носковською Анною Борисівною виконані наступним чином:надано всі документи, що вимагалися в тендерній документації до відміненої процедури закупівлі. (Скани додаються)
Відповідь на 4 питання. В договорі №54 від 15.09.2023 року передбачено делегування здійснення технічного нагляду третій особі. Заключено договір з ТОВ "Інженерно-будівельне бюро" про надання послуг з технагляду. Скан договору додається.