• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Будівництво чотирьох артезіанських свердловин для забезпечення водопостачання Новоолександрівської ТГ (с. Гаврилівка, с. Новоолександрівка) Херсонської області внаслідок руйнування Каховської ГЕС» (Код ДК 021:2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних)»

Завершена

36 533 902.79 UAH з ПДВ
Номер: 400314aa5f474c2c8fb91c291cfa07de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-06-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 06.11.2023 11:24 - 28.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.11.2023 № 51-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.11.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 06.11.2023 №51-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-18-002100-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу двадцять дев'ятого пункту 13 Особливостей. За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на усунення встановленого порушення шляхом внесення необхідних змін до договору про закупівлю від 12.09.2023 №12-09/25Р для приведення у відповідність до вимог Особливостей переліку додатків цього договору з переліком оприлюднених додатків та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-09-18-002100-a, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.09.2023; інформація сайту «Херсонської обласної державної адміністрації»; договір про закупівлю від 12.09.2023 №12-09/25Р на суму 36 533 902,79 гривень; пояснення та документи Замовника надані 09.11.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатом проведеного моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлене наступне. Відповідно до абзацу двадцять дев'ятого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 07.09.2023 (далі – Особливості) замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель зобов’язаний оприлюднити в електронній системі закупівель, у тому числі, договір про закупівлю та додатки до нього. При цьому, Замовником не оприлюднено додаток №4 договору про закупівлю від 12.09.2023 №12-09/25Р який, згідно з пунктом 16.1 цього договору, є його невід’ємною частиною. Таким чином, при оприлюдненні договору про закупівлю від 12.09.2023 №12-09/25Р Замовником порушено вимоги абзацу двадцять дев'ятого пункту 13 Особливостей. Відповідно до наданої відповіді на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, Замовником підтверджується факт невідповідності оприлюднених додатків до договору про закупівлю від 12.09.2023 №12-09/25Р з переліком додатків цього договору наведених у його пункті 16.1.
Період усунення порушень: 14.11.2023 15:05 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2023 15:05

Запити/Пояснення