-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Номер:
60eb9b42beb34268828f01f0ede472de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-16-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2023 00:00
Період моніторингу:
16.10.2023 17:05 - 06.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2023 № 58-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.10.2023 № 58-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2023-09-15-013456-a 15.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №53 від 15.09.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Данішевський Василь Миколайович» (далі – ФОП Данішевський), вимога про усунення невідповідностей, документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ФОП Данішевський протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол уповноваженої особи Замовника № 66 від 29.09.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.09.2023, договір про закупівлю товару від 05.10.2023 № 449 (далі – Договір), пояснення від 23.10.2023, 27.10.2023 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у додатках до тендерної документації, а саме (в т.ч.): інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документами які підтверджують якість товарів є, зокрема: Експертний висновок та/або протокол випробувань та/або якісне посвідчення та/або декларація виробника на кожен товар який є предметом поставки з відміткою про проходження мікробіологічних досліджень виданий не раніше 2023 року.
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Данішевський не надано документи, що підтверджують якісні характеристики на наступний товар: сухофрукти (суміш), чорнослив без кісточки, курага без кісточки, горох колотий жовтий, квасоля біла, горошок зелений морожений, вишня морожена без цукру, смородина морожена без цукру, малина морожена без цукру, слива морожена без цукру.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Данішевський в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro розміщено вимогу про усунення невідповідностей, зокрема: «Відсутні експертні висновки та/або протокол випробувань та/або якісне посвідчення та/або декларація виробника з відміткою про проходження мікробіологічних досліджень виданий не раніше 2023 року на наступний товар: -Сухофрукти (суміш) -Чорнослив без кісточки -Курага без кісточки -Горох колотий жовтий -Квасоля біла -Горошок зелений морожений -Вишня морожена без цукру -Смородина морожена без цукру -Малина морожена без цукру -Слива морожена без цукру».
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, але крім випадків, зокрема:
- та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ФОП Данішевський документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: сертифікатів якості або відповідності заводу-виробника або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, не є невідповідністю у розумінні Особливостей.
Отже, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель щодо надання документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, подання яких вимагається тендерною документацією, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації у разі якщо Учасник не є виробником товару, Учаснику необхідно надати документ, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером тощо) на продукцію, яка є предметом Закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки тощо).
Учасником, ФОП Данішевський надано Договір № 28/08 від 28.08.2023 з ТОВ «Проденерго» на поставку продовольчих товарів. При цьому, учасником надано експертні висновки видані ТОВ «Проденерго» на такі продукти як сочевиця, родзинки та горох.
Надані в тендерній документації експертні висновки (протокол випробувань та/або якісне посвідчення, та/або декларація виробника) на заморожені овочі та фрукти, томатну пасту, квашені та солені овочі видано ТОВ «Хайберрі», ТОВ «Спецпродекспорт», ПП «Віктор і К», ТОВ «Таровіта», ТОВ «Укрфенікс», ТОВ «Крістал М Груп» та ряду ФОПів. При цьому, у складі тендерної документації та на вимогу про усунення невідповідностей не надано договори із зазначеними суб’єктами господарювання.
Також, відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації експертний висновок та/або протокол випробувань та/або якісне посвідчення та/або декларація виробника на кожен товар, який є предметом поставки, має бути з відміткою про проходження мікробіологічних досліджень виданий не раніше 2023 року. Учасником надано сертифікат відповідності ФОП Землякова на квасолю від 26.07.2019.
Також, ФОП Данішевським 22.09.2023 та 27.09.2023 надано сертифікат якості сушеного абрикосу (імпортер ТОВ «Крістал М Груп») датований 21.12.2023 (при цьому термін придатності товару: 11.2023).
Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог:
- абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Данішевський, яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника в зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції ФОП Данішевський відповідних документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно вимог, викладених у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації;
- абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Данішевський, яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Натомість, Замовник визначив учасника ФОП Данішевський переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір про закупівлю товару.
Період усунення порушень:
01.11.2023 17:46 - 16.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2023 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок виконано в повному обсязі.
Договір №449 від 05.10.2023 року достроково розірвано Сторонами шляхом підписання Додаткової угоди №1 від 02.11.2023р
Дата публікації звіту:
08.11.2023 10:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір №449 від 05.10.2023 розірвано Сторонами шляхом підписання Додаткової угоди №1 від 02.11.2023
Дата публікації:
08.11.2023 11:37
Запити/Пояснення
Номер:
0d025d5d99f546259a399705aa1f7b09
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
18.10.2023 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених овочів та фруктів за кодом ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013456-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Данішевський В.М. в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro розміщено вимогу про усунення невідповідностей, зокрема: «Відсутні експертні висновки та/або протокол випробувань та/або якісне посвідчення та/або декларація виробника з відміткою про проходження мікробіологічних досліджень виданий не раніше 2023 року на наступний товар: -Сухофрукти (суміш) -Чорнослив без кістоки -Курага без кісточки -Горох колотий жовтий -Квасоля біла -Горошок зелений морожений -Вишня морожена без цукру -Смородина морожена без цукру -Малина морожена без цукру -Слива морожена без цукру».
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме документів, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, не може розумітись як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Враховуючи викладене, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП Данішевський В.М., та укладено з ним Договір про постачання товару від 05.10.2023 № 449?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a99733907a414ccc965c68a3b7a5e70b
Назва:
Надання інформації (пояснень) стосовно закупівлі, що опублікована в електронній системі за номером ID: UA-2023-09-15-013456-a.
Дата опублікування:
23.10.2023 19:50
Опис:
Розглянувши Ваш запит про надання інформації (пояснень) стосовно закупівлі, що опублікована в електронній системі за номером ID: UA-2023-09-15-013456-a. Повідомляємо про наступне:
1.Під час розробки тендерної документації на закупівлю за предметом закупівлі овочі та фрукти їх технічні, якісні характеристики було визначено на підставі ДСТУ 8494:2015, ДСТУ 8509/ГОСТ 7180, ДСТУ 8002:2015, ДСТУ 8642:2016, ЕЭК ООН DDР-15, ЕЭК ООН DDР-07, ЕЭК ООН DDР-11, ДСТУ 7701/ ГОСТ 6201, ДСТУ 8672, ДСТУ 6020, ДСТУ 5081:2008, ТУ виробника, а також постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
2. Розмір бюджетного призначення визначався на підставі рішення Славутської міської ради Хмельницької області, кошторису управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради на 2023 рік та затвердженою мережею дошкільних закладів про кількість груп та дітей на 2022-2023 рік.
3.Очікувана вартість розраховувалася керуючись листом Мінекономрозвитку від 20.09.2019 № 3301-04/34980-06, беручи до уваги середні споживчі цін на товари (послуги) станом на серпень 2023 року у Хмельницькій області (за данними Державної служби статистики України), а також проведені ринкові консультації щодо актуальних цін на ідентичний товар, враховуючи курсові різниці.
4. Для виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710», нами розміщено обґрунтування на власному сайті, що знаходиться за адресою: http://www.osvitasl.km.ua/wp-content/uploads/2023/10/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B2%D1%96%D0%B4_16_09_2023_UA_P_2023_09_15_004608_b-1.docx
5. 26.09.2023 року Замовником на адресу Учасника було оприлюдненно вимогу про усунення невідповідностей в якій йдеться, що під час розгляду інформації та документів на відповідність умовам тендерної документації Замовником було виявлено ряд невідповідностей в документах/інформації Учасника, серед яких була наступна вимога:
- Відсутні експертні висновки та/або протокол випробувань та/або якісне посвідчення та/або декларація виробника з відміткою про проходження мікробіологічних досліджень виданий не раніше 2023 року на наступний товар: -Сухофрукти (суміш), Чорнослив без кістоки, Курага без кісточки, Горох колотий жовтий, Квасоля біла, Горошок зелений морожений, Вишня морожена без цукру, Смородина морожена без цукру, Малина морожена без цукру, Слива морожена без цукру
В подальшому Учасник виконуючи вимогу Замовника 27.09.2023 року завантажив наступні документи:
Горох.pdf, Декларація виробника заморозка.pdf, Квасоля.pdf, Курага.pdf, Родзинки.pdf, Суміш,чорнослив.pdf. чим виконав вище зазначену вимогу Замовника.
В даному випадку Замовник діяв керуючись пунктом 43 Особливостей в якому йдеться про те, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже підбиваючи підсумки вищезазначеного маємо наступне:
1)Учасник під час подання своєї тендерної пропозиції на виконання вимоги тендерної документації в частині технічної специфікації не завантажив експертні висновки та/або протокол випробувань та/або якісне посвідчення та/або декларація виробника з відміткою про проходження мікробіологічних досліджень виданий не раніше 2023 року на наступний товар: -Столовий буряк свіжий (врожай 2023 року) -Морква свіжа (врожай 2023 року) -Цибуля ріпчаста свіжа (врожай 2023 року) -Капуста білокачанна свіжа ( пізній врожай 2023 року) -Петрушка молода свіжа -Часник свіжий -Кріп свіжий -Гарбуз свіжий -Апельсин -Капуста червоноголова свіжа -Банани -Яблука -Виноград -Груша.
2)Замовник керуючись п.43 Особливостей та беручи до уваги те, що виправлення вищезазначеної невідповідності в інформації та/або документах Учасника жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оприлюднив Учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
3) Учасник на виконання вимоги замовника в терміни визначені у вимозі Замовника завантажив відповідні документи, а саме файли: Горох.pdf, Декларація виробника заморозка.pdf, Квасоля.pdf, Курага.pdf, Родзинки.pdf, Суміш,чорнослив.pdf.
4) Замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника з урахуванням документів наданих для виконання вимоги про усунення невідповідностей своїм рішенням №66 від 29.09.2023 року визначив даного Учасника переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про укладення договору про закупівлю з таким Учасником.
Номер:
a5bd7ad11291422f8688534d62b665c9
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
24.10.2023 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених овочів та фруктів за кодом ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013456-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
Відповідно пункту 1 Розділу 3 тендерної документації у разі якщо Учасник не є виробником товару, Учаснику необхідно надати документ, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером тощо) на продукцію, яка є предметом Закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки тощо).
Учасником, ФОП Данішевський В.М. - надано Договір № 28/08 від 28.08.2023 з ТОВ «Проденерго» (м. Харків) на поставку продовольчих товарів. При цьому, відсутня інформація які саме продовольчі товари маються на увазі. Учасником надано експертні висновки видані ТОВ «Проденерго» на такі продукти як сочевиця, родзинки та горох.
Надані в тендерній документації експертні висновки (протокол випробувань та/або якісне посвідчення, та/або декларація виробника) на заморожені овочі та фрукти, томатну пасту, квашені та солені овочі видано ТОВ «Хайберрі», ТОВ «Спецпродекспорт», ПП «Віктор і К», ТОВ «Таровіта», ТОВ «Укрфенікс», ТОВ «Крістал М Груп» та ряду ФОПів. При цьому, у складі тендерної документації та на вимогу про усунення невідповідностей не надано договори із зазначеними суб’єктами господарювання.
Крім того, відповідно пункту 1 Розділу 3 тендерної документації експертний висновок та/або протокол випробувань та/або якісне посвідчення та/або декларація виробника на кожен товар який є предметом поставки з відміткою про проходження мікробіологічних досліджень виданий не раніше 2023 року. Учасником надано сертифікат відповідності ФОП Землякова на квасолю від 26.07.2019.
Крім того, ФОП Данішевським 22.09.2023 та 27.09.2023 надано сертифікат якості сушеного абрикосу (імпортер ТОВ «Крістал М Груп») датований 21.12.2023 (при цьому термін придатності товару: 11.2023).
Відповідно до вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП Данішевський В.М., та укладено з ним Договір про постачання товару від 05.10.2023 № 449?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0022857b33894fc28f40711a1f2e65b5
Назва:
Надання інформації (пояснень) стосовно закупівлі, що опублікована в електронній системі за номером ID: UA-2023-09-15-013456-a.
Дата опублікування:
27.10.2023 09:46
Опис:
Розглянувши Ваш запит про надання інформації (пояснень) стосовно закупівлі, що опублікована в електронній системі за номером ID: UA-2023-09-15-013456-a. Повідомляємо про наступне:
Повторно вивчивши наявні документи та інформацію по тендерній пропозиції Учасника, було виявлено що така пропозиція дійсно не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Слід зауважити, що Замовником внаслідок неуважності під час проведення кваліфікації Учасника дійсно було допущено помилку в наслідок якої було визнано переможцем процедури закупівлі Учасника тендерна пропозиція якого підлягала відхиленню.
Беручи до уваги вищезазначене та те що дошкільні заклади освіти потребують стабільного постачання продуктів харчування для забезпечення безперебійного харчування дітей, просимо вас не визнавати договір нікчемним, а Замовник в свою чергу зобов'язується вподальшому не вчиняти таких порушень під час проведення процедур закупівель.