-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Заслонова Костянтина, 7 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)
Завершена
1 336 122.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 680.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 680.61 UAH
Номер:
8c9bc806b3a84bc9abc8e304c90fa365
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2023 00:00
Період моніторингу:
24.10.2023 14:52 - 14.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023
№ 61-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 № 61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-09-15-013398-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощених закупівель відповідно до вимог Закону, відповідності вимог, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду пропозиції ТОВ «ІТЕН БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення спрощених закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція переможця ТОВ «ІТЕН БУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2023 № 112, укладений договір про закупівлю від 04.10.2023 № 378, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 10.11.2023.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель наданого через електронну систему закупівель від 26.10.2023 року, надано відповідні пояснення (інформацію, документи) на 11 робочий день з дня оприлюднення вказаного запиту.
Період усунення порушень:
15.11.2023 17:05 - 30.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2023 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
42149d5eee6a48e99501afd61b4a49c2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
26.10.2023 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Заслонова Костянтина, 7 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013398-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІТЕН БУД» (код ЄДРПОУ 41588159), з яким укладений договір підряду на виконання проектної документації від 04.10.2023 № 378 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
db8a0570b1b440198dcb98c5bf5dbb0a
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
10.11.2023 11:38
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надано
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Надано. Замовники проводять публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Відкриті торги за порядком, який визначають Особливості, — основ¬на процедура закупівель. Винятки, коли замовники мають право, щоб закупити товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн. В нашому випадку вартість робіт не перевищує 1,5 млн.грн., тому застосовується спрощена закупівля.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІТЕН БУД» (код ЄДРПОУ 41588159), з яким укладений договір підряду на виконання проектної документації від 04.10.2023 № 378 без використання електронної системи закупівель?
Питання не зрозуміле. Проектно-кошторисну документацію по даному обєкту виконувала інша організація. Вказаний договір стосується закупівлі UA-2023-09-15-013398-a, тобто спрощеної закупівлі.