• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги за адресою: Київська область, Фастівський район, Боярська міська територіальна громада, с. Тарасівка, вул. Гайова; 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015;ГБН Г.1-218-182:2011

Завершена

13 164 557.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 822.79 UAH
Номер: c4d475623c8a4390874783c16ccd5db0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.12.2023 16:46 - 18.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.12.2023 № 350 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-09-15-013293-a 15.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 245-82-27, lenadarmoros@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та внесення змін до тендерної документації, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 та частини 2 статті 24 Закону № 922-VIII, пункту 26 та пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.09.2023 № 6 та від 18.09.2023 № 8 (із змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.09.2023, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 29.09.2023 № 15, повідомлення про намір укласти договір від 29.09.2023, договір від 05.10.2023 № 02-06/50, додаткову угоду до договору від 18.12.2023 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 28.12.2023 та 10.01.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» з ціновою пропозицією 12 557 903,30 гривень з ПДВ та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» з ціновою пропозицією 13 147 285,60 гривень з ПДВ. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ», з ціною 12 557 903,30 гривень з ПДВ. За нормами пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону № 922-VIII. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Однак, в оголошенні про проведення відкритих торгів за ID: UA-2023-09-15-013293-a, яке оприлюднено Замовником не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасників, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII та пункту 26 Особливостей № 1178. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону № 922-VIII та пункту 54 Особливостей № 1178, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 18.09.2023 було внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено перелік змін від 18.09.2023 файл «Перелік змін вул. Гайова.pdf» та файл «Перелік змін вул. Гайова.docx», в якому внесено зміни до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації в частині наявності працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт із зазначенням кваліфікаційних вимог до них. Проте, Замовником під час оприлюднення тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.09.2023 № 8 та додатків до неї (із змінами), не було внесено зміни у підпункт 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації файл «Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії зі змінами від 18.09.23.docx» згідно з новою редакцією які затверджені у переліку змін до тендерної документації торгів. Зважаючи на викладене вище, Замовником порушено вимоги частини 2 статті 24 Закону № 922-VIII та пункту 54 Особливостей № 1178, в частині розміщення та відображення в електронній системі закупівель тендерної документації у вигляді нової редакції. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до ТД зазначено, якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). На виконання вищезазначеної вимоги, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» було надано листи від орендодавців, власників з яким укладені договори щодо оренди, суборенди (лізингу, надання послуг) машин, механізмів та техніки, а саме з ТОВ «БЕНЕРІС», ТОВ «ДБУ-208», ТОВ «ПВЦ «СЕРВІТ», ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» без зазначення замовника закупівлі, чим порушено вимогу встановлену підпунктом 1.1. пунктом 1 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Також, моніторингом встановлено, Замовник 28.09.2023 за результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині невідповідності умовам ТД, з посиланням на вимогу ТД, а саме: відповідно до п.п.1 п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник надає цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5 не пізніше версії 3.8.3, а також перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: надати до п.п.1 п.1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації оновлений зведений кошторисний розрахунок. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД, учасник надає цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5 не пізніше версії 3.8.3. Вимога, щодо надання в складі тендерної пропозиції зведеного кошторисного розрахунку у вище зазначеному переліку документів, що мають бути подані учасником відповідно до п.п.1 п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації – відсутня. При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 установлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Зважаючи на викладене, Замовник, оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей в документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які не були передбачені вимогами ТД, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 19.01.2024 14:53 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2024 14:53

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 26-26/2024пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дороги за адресою: Київська область, Фастівський район, Боярська міська територіальна громада, с. Тарасівка, вул. Гайова; 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015;ГБН Г.1-218-182:2011» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013293-a) в електронній системі було оприлюднено висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: за результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та внесення змін до тендерної документації, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 та частини 2 статті 24 Закону № 922-VIII, пункту 26 та пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для недопущення встановлених порушень у подальшому при проведені публічнх закупівель зобов'язуюся більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 24.01.2024 09:14

Запити/Пояснення