-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Дениса Антіпова, 8 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)
Завершена
1 333 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 666.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 666.60 UAH
Номер:
7147d12c9ba8430e8b029cdc3ea8d697
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-17-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
17.10.2023 17:43 - 07.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.10.2023 № 91-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.10.2023 № 91-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2023-09-15-013260-a, 15.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про спрощену закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду пропозиції учасника укладення договору; своєчасності надання інформації та документів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про спрощену закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду пропозиції учасника; укладення договору; своєчасності надання інформації та документів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення закупівлі; реєстр тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІТЕН БУД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №105 від 03.10.2023; повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2023; договір № 370 від 04 жовтня 2023 року, укладений з ТОВ «ІТЕН БУД» на суму 1332817,91 грн, з ПДВ; відповіді замовника від 23.10.2023 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Період усунення порушень:
30.10.2023 14:27 - 03.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2023 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
b10bd86820b94f179e3d96bc1b9c704d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2023 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Дениса Антіпова, 8 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8d4761fa01d646439135ca4708f1876a
Назва:
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
Дата опублікування:
23.10.2023 14:36
Опис:
1. Замовники проводять публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Відкриті торги за порядком, який визначають Особливості, — основ¬на процедура закупівель. Винятки, коли замовники мають право, щоб закупити товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн. В нашому випадку вартість робіт не перевищує 1,5 млн.грн., тому застосовується спрощена закупівля.
2. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі отриманого Експертного звіту.
Номер:
904e67b7b3ba46938b5ff1e73699efa8
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.10.2023 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Дениса Антіпова, 8 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Чому «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТЕН БУД», створений у Програмному комплексі АВК - 5 (3.8.2), тоді як у «Вимогах до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» абзац 2 пункт 1 Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.3 (не нижче)?
2. Як забезпечено виконання пункту 16 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження», а саме надання Учасником, у разі визнання його переможцем, копій документів у паперовому вигляді передбачених Гарантійним листом?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a5206bd11e84450887041181db3bfe2d
Назва:
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
Дата опублікування:
23.10.2023 14:12
Опис:
1. Подана кошторисна документація учасника організації Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТЕН БУД» створена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.3. Вимоги щодо створення розрахунку заробітної плати учасника в програмному комплексі – відсутня. Вимагалося - розрахунок заробітної плати або рішення про затвердження рівня заробітної плати Мінрегіонбуду чи Київської міської державної адміністрації.
2. Згідно пункту 16 вимог «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження», учасником закупівлі надано скан-копію гарантійного листа, який підтверджує надання Учасником Замовнику копій всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. Згідно листа № 10 від 19.09.2023 Учасником надано оригінали та завірені копії документації.