• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електричні побутові прилади різні

Завершена

7 585 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 850.00 UAH
Номер: 47f1e2ee4fe746169d58af120b5301b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-10-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 10.11.2023 14:30 - 02.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.11.2023 № 72-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 13 жовтня 2023 року № 003100-18/11797-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.11.2023 № 72-З Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-15-010371-a, 15.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gu1990@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості); надання відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.09.2023 №85; надання відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгівельна компанія «СВІТ БУДІНВЕСТ» (далі – ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «СВІТ БУДІНВЕСТ»); протокольне рішення уповноваженої особи від 29.09.2023 №63; вимогу про усунення невідповідностей; документи, надані ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «СВІТ БУДІНВЕСТ» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «СВІТ БУДІНВЕСТ» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 20.11.2023 та 27.11.2023 в електронній системі закупівель; договір від 10.10.2023 № 439; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткову угоду від 10.10.2023 № 1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «СВІТ БУДІНВЕСТ», тоді як він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зокрема, встановлено, що Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначив, що ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «СВІТ БУДІНВЕСТ» надало файл «Тендерна.pdf» із допущенням арифметичної помилки, та вимагав привести у відповідність тендерну пропозицію відповідно Додатку 1 до тендерної документації. На запит Управління від 23.11.2023 Замовником в електронній системі закупівель надано відповідь: «…у зв’язку з тим, що в пункті 18 тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія СВІТ БУДІНВЕСТ» від 21 вересня 2023 року № 1 допущено невідповідність в колонці «всього» (зважаючи на колонку «планова кількість предмету закупівлі» та «ціна за одиницю»), керуючись вищезазначеним пунктом Особливостей, Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради розмістило вимогу про усунення невідповідностей…». Аналізом документа тендерної пропозиції від 21.09.2023 вих №1 (файл «Тендерна.pdf», оприлюднений 24.09.2023) встановлено, що у пункті 18 «Картоплечистка (220) APACH AP10 1Ф» учасником зазначено таке: 3 шт вартістю за одиницю з ПДВ 88000,00 грн на суму 1584000,00 грн з ПДВ. Тобто, неправильно зроблено розрахунки, оскільки якщо 3 шт помножити на 88000,00 грн буде 264000,00 грн, а не 1584000,00 грн і, як наслідок, загальна сума, на яку буде поставлений товар, повинна становити 6228000,00 грн, а не 7548000,00 грн, як визначено учасником в поданій тендерній пропозиції. У розміщеній 28 вересня 2023 року ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «СВІТ БУДІНВЕСТ» тендерній пропозиції від 28.09.2023 вих №1 (файл «Тендерна уточнена.pdf»), яка згідно з поясненнями Замовника була прийнята як виправлення невідповідностей, щодо картоплечистки (220) APACH AP10 1Ф зазначено таке: 3 шт по 582000,00 грн за одиницю з ПДВ на суму 1584000,00 грн з ПДВ (тобто 3 х 582000,00 = 1584000,00). Проведеним під час моніторингу процедури закупівлі перерахунком встановлено, що учасник не виправив протягом 24 годин арифметичні помилки, як цього вимагав Замовник, оскільки 3 шт х 582000,00 грн = 1746000,00 грн і, як наслідок, загальна сума, на яку буде поставлений товар, повинна становити 7710000,00 грн, а не 7548000,00 грн, як визначено учасником в поданій тендерній пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «СВІТ БУДІНВЕСТ» підлягала відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 29.11.2023 12:14 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2023 12:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-15-010371-a від 29 листопада 2023 року Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» «протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Керуючись вищезазначеною нормою закону, Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради надає інформацію та документи про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-09-15-010371-a від 29 листопада 2023 року, а саме: 1. Розділом 3 зазначеного Висновку передбачається: «з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Водночас відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару». Варто зауважити, що згідно з статтею 188 Господарського кодексу України «зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором». Водночас Законом України «Про публічні закупівлі» та договором № 439 від 10 жовтня 2023 року не передбачено можливості розірвати замовнику договір про закупівлю в односторонньому порядку. Таким чином, Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради листом від 04.12.2023 року № 895 (скан-копія додається) звернулося до ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» з пропозицією розірвати договір № 439 від 10 жовтня 2023 року. 2. На вищезазначений лист від 04.12.2023 року № 895 ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» надала відповідь (лист від 05.12.2023 року № 31, копія додається), де вказано: «на лист Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради від 04.12.2023 року № 895 повідомляємо, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» не заперечує проти розірвання зазначеного договору від 10 жовтня 2023 року № 439 (далі-Договір) у порядку, передбаченому чинним законодавством України та цим Договором. Проте, у зв'язку з тим, що сторони виконали частину зобов'язань за Договором, він не може бути розірвано у строк, який зазначено у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-15-010371-a від 29 листопада 2023 року. Таким чином, враховуючи необхідність здійснити звірку розрахунків та узгодити юридичні деталі угоди про розірвання, пропонуємо розпочати процедуру розірвання договору відповідно до вимог законодавства України». Ураховуючи вищевикладене, договір від 10 жовтня 2023 року № 439 буде розірвано відповідно до вимог чинного законодавства України, Цивільного, Господарського кодексів України та Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-15-010371-a від 29 листопада 2023 року, а відтак, Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради вжило всіх можливих заходів відповідно до вимог чинного законодавства України щодо виконання вимог розділу 3 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-15-010371-a від 29 листопада 2023 року, усунуло порушення та надалі не допускатиме таких порушень. Ураховуючи вищевикладене, просимо Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-15-010371-a від 29 листопада 2023 року.
Дата публікації звіту: 05.12.2023 15:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 26.12.2023 11:19

Запити/Пояснення