-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, бульв. Вацлава Гавела, 57/38»
Завершена
1 432 193.94
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 322.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 322.00 UAH
Номер:
04979c295698481cadce059d7b8e1123
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-14-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2023 00:00
Період моніторингу:
14.11.2023 17:47 - 06.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2023 № 68-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.11.2023 № 68-з
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-09-15-006837-a 15.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу розгляду пропозиції учасника закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
За аналізом питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції учасника - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон ) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду пропозиції учасника, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції учасника, дотримання принципів закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), звернення за роз’ясненнями UA-2023-09-15-006837-a.c1 від 20.09.2023, відповіді на звернення від 21.09.2023, пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія Альянсбудпром» (далі – Учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.09.2023 №13/2809, договір підряду від 18.10.2023 №237-а.
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника встановлено, що в порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Будівельна компанія Альянсбудпром» через невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4 Додатку 3 Оголошення учасником у складі пропозиції надається Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2. На виконання наведеної умови Учасником надано довідку, яка не містить інформації у графі 5 щодо загального стажу роботи, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 3 Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до пункту 15 Додатку 3 Оголошення учасником у складі пропозиції надається завірене фінансовою установою платіжне доручення про отримання оплати за виконані роботи для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У складі пропозиції Учасника відсутні зазначені завірені фінансовою установою платіжні доручення, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 3 Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, пропозиція Учасника, якого обрано переможцем торгів, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно з пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а уклав з ним договір підряду від 18.10.2023 №237-а.
Період усунення порушень:
30.11.2023 11:06 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2023 11:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Додаткова угода №1 від 05.12.2023 про розірвання договору № 237-а від 18.10.2023
Дата публікації:
08.12.2023 10:30
Запити/Пояснення
Номер:
f00d913a23a64dd9aa70c7467c703ccc
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
16.11.2023 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, бульв. Вацлава Гавела, 57/38 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-006837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надати обґрунтування та документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Яким чином учасником ТОВ «Будівельна компанія Алянсбудпром» якого обрано переможцем, виконано умови, визначені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо надання:
- Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 4 Додатку 3 Оголошення) за формою 2. Надана учасником довідка не містить інформації у графі 5 щодо загального стажу роботи;
- Довідки про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення (пункт 7 Додатку 3 Оголошення). Відповідно вимог пункту 1 Додатку 3 Оголошення, учасником надано підписаний перелік документів та сканкопії у форматі pdf., які мають бути надані в послідовності, визначеній переліком. Згідно даного переліку довідка щодо не притягнення за корупційні правопорушення вказана під номером 6, при цьому за цим номером надано Інформаційний лист Міністерства юстиції України про надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження по справі про банкрутство;
- завірене фінансовою установою платіжне доручення про отримання оплати за виконані роботи для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (пункт 15 Додатку 3 Оголошення)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2d57c582d2d74e70a5a225ecbd5a6a8e
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2023 13:23
Опис:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ
UA-M-2023-11-14-000064
На виконання запиту про надання пояснень щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, бульв. Вацлава Гавела, 57/38» повідомляємо.
1. Відповідно до п. 11 Постанови Кабінет Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
З метою забезпечення добросовісної конкуренції та запобігання проявам корупції уповноваженою особою прийнято рішення застосувати спрощену закупівлю.
2.Обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікувану вартість робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, бульв. Вацлава Гавела, 57/38 визначено на підставі розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.07.2023 № 418 «Про внесення змін до розпорядження Солом'янської районної в місті Києві державній адміністрації від 09 лютого 2023 року № 93 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації»
Відповідно до п. 2.1 розпорядження від 22.03.2021 № 196 Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації « Про організаційно-правові заходи щодо виконання розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.02.2021 № 133» та п. 1.4 Наказу Управління житлово-комунального господарства та будівництва від 28.12.2018 № 56-ф «Про організаційні роботи з проведення капітального ремонту» Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва» забезпечено надання до Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації технічного завдання (дефектного акту), яке містить технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
3.Враховуючи, що загальний стаж роботи працівників не впливає на зміст пропозиції (Учасник надав підтверджуючи документи щодо наявності кваліфікованих працівників для виконання робіт, передбачених Оголошенням) вважаємо допущену невідповідність формальною.
3.2 Щодо непослідовності наданих довідок. Допущена учасником невідповідність відноситься до формальних (несуттєвих) помилок в пропозиції не призводить до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме наступні технічні помилки та описки:
• технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
• технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах пропозиції;
• зазначення невірної назви документу, що підготовлений, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
• інші помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст.
3.3. Учасником надано аналогічні договори з Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва (тобто з Замовником). Оголошенням передбачено, що у разі необхідності Замовник має право звернутися за підтвердженням будь-якої інформації щодо Учасника до державних органів або інших підприємств, установ та організацій. Відділом фінансування, бухгалтерського обліку та звітності управлінням житлово-комунального господарства та будівництва надано підтвердження про отримання оплати за виконані роботи для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ". Враховуючи викладене вище Уповноваженою особою перевірене достовірність наданих аналогічних договорів у відповідності до чинного законодавства та умов закупівлі.
Додатки:
1. Копія розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.07.2023 № 418 «Про внесення змін до розпорядження Солом'янської районної в місті Києві державній адміністрації від 09 лютого 2023 року № 93 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації» на 28 арк.
2. Копія розпорядження від 22.03.2021 № 196 Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації « Про організаційно-правові заходи щодо виконання розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.02.2021 № 133» на 2 арк.
3. Наказ Управління житлово-комунального господарства та будівництва від 28.12.2018 № 56-ф «Про організаційні роботи з проведення капітального ремонту» на 1 арк.
Уповноважена особа Олександр СИДОРУК
Уповноважена особа Олександр СИДОРУК
Номер:
7331315453e54a3baf5fbfcd1b73d084
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
20.11.2023 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, бульв. Вацлава Гавела, 57/38 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-006837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Яким чином учасником ТОВ «Будівельна компанія Алянсбудпром» якого обрано переможцем, виконано умови, визначені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо надання Довідки про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення (пункт 7 Додатку 3 Оголошення)?
При цьому, слід зазначити, що згідно вимог підпункту 1 пункту 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4d2b1c64ab9547acaac15235803237f2
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2023 14:35
Опис:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ
UA-M-2023-11-14-000064
На виконання запиту від 20.11.2023 про надання пояснень щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, бульв. Вацлава Гавела, 57/38» повідомляємо.
Оголошенням передбачено, що у разі необхідності Замовник має право звернутися за підтвердженням будь-якої інформації щодо Учасника до державних органів або інших підприємств, установ та організацій. Уповноваженою особою самостійно перевірено через єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та встановлено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" в реєстрі не значиться.
Уповноважена особа Олександр СИДОРУК