• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, бульв. Вацлава Гавела, 57/38»

Завершена

1 432 193.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 322.00 UAH
Номер: 04979c295698481cadce059d7b8e1123
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-14-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.11.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 14.11.2023 17:47 - 06.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.11.2023 № 68-з Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 14.11.2023 № 68-з № з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-09-15-006837-a 15.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, on_inna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу розгляду пропозиції учасника закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. За аналізом питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції учасника - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон ) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду пропозиції учасника, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції учасника, дотримання принципів закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), звернення за роз’ясненнями UA-2023-09-15-006837-a.c1 від 20.09.2023, відповіді на звернення від 21.09.2023, пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія Альянсбудпром» (далі – Учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.09.2023 №13/2809, договір підряду від 18.10.2023 №237-а. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника встановлено, що в порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Будівельна компанія Альянсбудпром» через невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до пункту 4 Додатку 3 Оголошення учасником у складі пропозиції надається Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2. На виконання наведеної умови Учасником надано довідку, яка не містить інформації у графі 5 щодо загального стажу роботи, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 3 Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 15 Додатку 3 Оголошення учасником у складі пропозиції надається завірене фінансовою установою платіжне доручення про отримання оплати за виконані роботи для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У складі пропозиції Учасника відсутні зазначені завірені фінансовою установою платіжні доручення, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 3 Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозиція Учасника, якого обрано переможцем торгів, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а уклав з ним договір підряду від 18.10.2023 №237-а.
Період усунення порушень: 30.11.2023 11:06 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.11.2023 11:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Додаткова угода №1 від 05.12.2023 про розірвання договору № 237-а від 18.10.2023
Дата публікації: 08.12.2023 10:30

Запити/Пояснення