• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Романа Ратушного, 6

Завершена

1 136 693.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 367.00 UAH
Номер: 877d03af6e2c40cdb965bc98c8a0acdd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-13-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.11.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 13.11.2023 17:12 - 05.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.11.2023 №41-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 листопада 2023 року № 41-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2023-09-15-006346-а від 15.09.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону шляхом розірвання договору підряду від 12.10.2023 № 235-а, укладеного із ТОВ ДБК «РАФ-1», з дотриманням норм частин першої – третьої статті 188 Господарського кодексу України, а в разі не досягнення сторонами згоди щодо його розірвання або у разі неотримання у встановлений строк відповіді від ТОВ ДБК «РАФ-1» на пропозицію щодо розірвання договору, звернутись до суду відповідно до частини четвертої статті 188 Господарського кодексу України щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (далі – Оголошення), відповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-15-003629-a); оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи від 15.09.2023; звернення до Замовника від 20.09.2023 та 04.10.2023; пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (далі ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ») та Товариства з обмеженою відповідальністю ДБК «РАФ-1» (далі – ТОВ ДБК «РАФ-1»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення учасника ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 03.10.2023 № 04/0310; протокол щодо визначення переможця та намір укласти договір ТОВ ДБК «РАФ-1 від 03.10.2023 № 11/0310; повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2023; договір підряду від 12.10.2023 № 235-а (далі – Договір № 235-а); додаткова угода від 24.11.2023 № 1 до Договору № 235-а; повідомлення про внесення змін до договору від 24.11.2023; пояснення Замовника, отримані разом із документами через електронну систему закупівель 24.11.2023. За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено, що Замовник у річному плані закупівель на 2023 рік (UA-P-2023-09-15-003629-a) не зазначив інформації про код економічної класифікації видатків бюджету, в той час, як джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету, чим порушив вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону. У поясненні Замовник зазначив, що код економічної класифікації видатків бюджету зазначається в Єдиній інформаційній системі управління бюджету. Проте, частина друга статті 4 Закону містить чіткий перелік інформації, яка повинна міститися в річному плані, в тому числі, код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). За результатами аналізу питання відповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, встановлені порушення. Так, відповідно до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників» Оголошення, а саме згідно пунктів 6, 9 та 16 учасник повинен надати такі довідки: - інформаційну довідку про відсутність учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та проти нього не відкрито ліквідаційну процедуру датована періодом Оголошення; - довідку з податкової про відсутність боргів по сплаті податків дійсна на момент розкриття пропозицій; - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі та беніфіциари до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не мають та в розшуку не перебувають*. Документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик. При цьому, учасником ТОВ ДБК «РАФ-1» 26 вересня 2023 о 01:52 год. у пропозиції подані файли документів «6.Інформаційна довідка про банкрутство.p7s», «9.Довідка з подат..p7s» та «16. Повний витяг МВС.p7s», які є лише накладеними електронними підписами на відповідні документи, а файл «16. Повний витяг МВС.p7s» взагалі не підлягає перевірці (через https://czo.gov.ua/verify) у зв’язку з відсутністю файлу, на який накладено цей підпис. Отже, пропозиція учасника ТОВ ДБК «РАФ-1» не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону підлягала відхиленню. У зв’язку із зазначеним постала потреба в отриманні пояснення від Замовника: яким чином учасник ТОВ ДБК «РАФ-1» виконав вимоги Додатку 3 Оголошення, якщо зазначені вище документи у пропозиції учасника відсутні. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.11.2023, Замовник надав пояснення, в якому зазначив, що оскільки документи Учасника перевіряються безпосередньо на електронному майданчику, а не знаходиться в паперовому вигляді, Уповноваженою особою за допомогою ресурсу https://czo.gov.ua/verify було повторно перевірено наявність відповідної документації, (додаються 2 файли), довідку з МВС, по не зрозумілим технічним причинам неможливо повторно вивантажити. Проте, за допомогою сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify можна отримати інформацію лише про електронний підпис (дані про підписувача, тип підпису, назву документу на який накладено підпис та ін.). Даний ресурс не відтворює інформацію в машинозчитувальному форматі, що міститься у файлі документу, на який накладено підпис, та не дає можливості завантажити такий документ, а зазначає лише його назву. При повторній перевірці файлів «6.Інформаційна довідка про банкрутство.p7s», «9.Довідка з подат..p7s» та «16. Повний витяг МВС.p7s» Управлінням отримано лише дані щодо підпису, підписувача та назви документів, на які накладено відповідний підпис, окрім файлу «16. Повний витяг МВС.p7s», який не можливо перевірити без документу, на який він накладений. При цьому, надане Замовником пояснення та надані до нього документи не спростовують факт вчинення порушення під час розгляду пропозиції учасника ТОВ ДБК «РАФ-1», та визначення його переможцем спрощеної закупівлі. Таким чином, на порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ ДБК «РАФ-1» у разі, якщо вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 29.11.2023 16:14 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2023 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Щодо надання пояснень на запит ДАСУ UA-M-2023-11-13-000002 На виконання запиту від 29.11.2023 про виявленні порушення щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Романа Ратушного, 6» повідомляємо. З метою усунення порушень, виявлених під час моніторингу Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації направлено лист та додаткову угоду на адресу підрядної організації ТОВ ДБК "РАФ-1" щодо розірвання договірних відносин у зв’язку з вимогою УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ. Після підписання зазначеної додаткової угоди договір підряду 235-а від 12.10.2023 буде розірвано. Додаток: Лист Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 06.12.2023 № 108/29-1895 з фіскальним чеком, що підтверджує відправлення на 1 арк та Додаткова угода на 1 арк.
Дата публікації звіту: 06.12.2023 17:31

Запити/Пояснення