-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Романа Ратушного, 6
Завершена
1 136 693.94
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 367.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 367.00 UAH
Номер:
877d03af6e2c40cdb965bc98c8a0acdd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-13-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2023 00:00
Період моніторингу:
13.11.2023 17:12 - 05.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2023 №41-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 13 листопада 2023 року № 41-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-09-15-006346-а від 15.09.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо),
усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону шляхом розірвання договору підряду від 12.10.2023 № 235-а, укладеного із ТОВ ДБК «РАФ-1», з дотриманням норм частин першої – третьої статті 188 Господарського кодексу України, а в разі не досягнення сторонами згоди щодо його розірвання або у разі неотримання у встановлений строк відповіді від ТОВ ДБК «РАФ-1» на пропозицію щодо розірвання договору, звернутись до суду відповідно до частини четвертої статті 188 Господарського кодексу України щодо розірвання договору,
та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (далі – Оголошення), відповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-15-003629-a); оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи від 15.09.2023; звернення до Замовника від 20.09.2023 та 04.10.2023; пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (далі ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ») та Товариства з обмеженою відповідальністю ДБК «РАФ-1» (далі – ТОВ ДБК «РАФ-1»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення учасника ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 03.10.2023 № 04/0310; протокол щодо визначення переможця та намір укласти договір ТОВ ДБК «РАФ-1 від 03.10.2023 № 11/0310; повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2023; договір підряду від 12.10.2023 № 235-а (далі – Договір № 235-а); додаткова угода від 24.11.2023 № 1 до Договору № 235-а; повідомлення про внесення змін до договору від 24.11.2023; пояснення Замовника, отримані разом із документами через електронну систему закупівель 24.11.2023.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено, що Замовник у річному плані закупівель на 2023 рік (UA-P-2023-09-15-003629-a) не зазначив інформації про код економічної класифікації видатків бюджету, в той час, як джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету, чим порушив вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
У поясненні Замовник зазначив, що код економічної класифікації видатків бюджету зазначається в Єдиній інформаційній системі управління бюджету.
Проте, частина друга статті 4 Закону містить чіткий перелік інформації, яка повинна міститися в річному плані, в тому числі, код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
За результатами аналізу питання відповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, встановлені порушення.
Так, відповідно до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників» Оголошення, а саме згідно пунктів 6, 9 та 16 учасник повинен надати такі довідки:
- інформаційну довідку про відсутність учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та проти нього не відкрито ліквідаційну процедуру датована періодом Оголошення;
- довідку з податкової про відсутність боргів по сплаті податків дійсна на момент розкриття пропозицій;
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі та беніфіциари до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не мають та в розшуку не перебувають*. Документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик.
При цьому, учасником ТОВ ДБК «РАФ-1» 26 вересня 2023 о 01:52 год. у пропозиції подані файли документів «6.Інформаційна довідка про банкрутство.p7s», «9.Довідка з подат..p7s» та «16. Повний витяг МВС.p7s», які є лише накладеними електронними підписами на відповідні документи, а файл «16. Повний витяг МВС.p7s» взагалі не підлягає перевірці (через https://czo.gov.ua/verify) у зв’язку з відсутністю файлу, на який накладено цей підпис.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ДБК «РАФ-1» не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону підлягала відхиленню.
У зв’язку із зазначеним постала потреба в отриманні пояснення від Замовника: яким чином учасник ТОВ ДБК «РАФ-1» виконав вимоги Додатку 3 Оголошення, якщо зазначені вище документи у пропозиції учасника відсутні.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.11.2023, Замовник надав пояснення, в якому зазначив, що оскільки документи Учасника перевіряються безпосередньо на електронному майданчику, а не знаходиться в паперовому вигляді, Уповноваженою особою за допомогою ресурсу https://czo.gov.ua/verify було повторно перевірено наявність відповідної документації, (додаються 2 файли), довідку з МВС, по не зрозумілим технічним причинам неможливо повторно вивантажити.
Проте, за допомогою сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify можна отримати інформацію лише про електронний підпис (дані про підписувача, тип підпису, назву документу на який накладено підпис та ін.). Даний ресурс не відтворює інформацію в машинозчитувальному форматі, що міститься у файлі документу, на який накладено підпис, та не дає можливості завантажити такий документ, а зазначає лише його назву.
При повторній перевірці файлів «6.Інформаційна довідка про банкрутство.p7s», «9.Довідка з подат..p7s» та «16. Повний витяг МВС.p7s» Управлінням отримано лише дані щодо підпису, підписувача та назви документів, на які накладено відповідний підпис, окрім файлу «16. Повний витяг МВС.p7s», який не можливо перевірити без документу, на який він накладений.
При цьому, надане Замовником пояснення та надані до нього документи не спростовують факт вчинення порушення під час розгляду пропозиції учасника ТОВ ДБК «РАФ-1», та визначення його переможцем спрощеної закупівлі.
Таким чином, на порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ ДБК «РАФ-1» у разі, якщо вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
29.11.2023 16:14 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2023 16:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ
UA-M-2023-11-13-000002
На виконання запиту від 29.11.2023 про виявленні порушення щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Романа Ратушного, 6» повідомляємо. З метою усунення порушень, виявлених під час моніторингу Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації направлено лист та додаткову угоду на адресу підрядної організації ТОВ ДБК "РАФ-1" щодо розірвання договірних відносин у зв’язку з вимогою УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Після підписання зазначеної додаткової угоди договір підряду 235-а від 12.10.2023 буде розірвано.
Додаток: Лист Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 06.12.2023 № 108/29-1895 з фіскальним чеком, що підтверджує відправлення на 1 арк та Додаткова угода на 1 арк.
Дата публікації звіту:
06.12.2023 17:31
Запити/Пояснення
Номер:
52ef07534c9c4c799e9eb5faba5b3abb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2023 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Романа Ратушного, 6» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-006346-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
3. Чому Вами у річному плані закупівель не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету, оскільки дана закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету?
4. Поясніть, що Замовник мав на увазі під вимогою відповідно до пункту 2 Додатку 3, а саме: надати копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника?
5. Відповідно до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників» Оголошення учасники мають надати:
• інформаційну довідку про відсутність учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та проти нього не відкрито ліквідаційну процедуру датована періодом Оголошення (пункт 6);
• довідку з податкової про відсутність боргів по сплаті податків дійсна на момент розкриття пропозицій (пункт 9);
• повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі та беніфіциари до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не мають та в розшуку не перебувають*.Документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик (пункт 16).
Яким чином учасник ТОВ ДБК «РАФ-1» виконав вимоги Додатку 3 Оголошення, якщо зазначені вище документи у пропозиції учасника відсутні.
При цьому, подані ним 26 вересня 2023 о 01:52 год у пропозиції файли документів «6.Інформаційна довідка про банкрутство.p7s», «9.Довідка з подат..p7s» та «16.Повний витяг МВС.p7s» є лише накладеними електронними підписами на відповідні документи, а файл «16.Повний витяг МВС.p7s» не підлягає перевірці (через https://czo.gov.ua/verify) у зв’язку з відсутністю файлу, на який накладено цей підпис.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b86eab491e084464a47eaef6221e893b
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
24.11.2023 13:21
Опис:
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ
UA-M-2023-11-13-000002
На виконання запиту про надання пояснень щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Романа Ратушного, 6» повідомляємо.
1. Відповідно до п. 11 Постанови Кабінет Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
З метою забезпечення добросовісної конкуренції та запобігання проявам корупції уповноваженою особою прийнято рішення застосувати спрощену закупівлю.
2.Обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікувану вартість робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Романа Ратушного, 6 визначено на підставі розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.07.2023 № 418 «Про внесення змін до розпорядження Солом'янської районної в місті Києві державній адміністрації від 09 лютого 2023 року № 93 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації»
Відповідно до п. 2.1 розпорядження від 22.03.2021 № 196 Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації « Про організаційно-правові заходи щодо виконання розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.02.2021 № 133» та п. 1.4 Наказу Управління житлово-комунального господарства та будівництва від 28.12.2018 № 56-ф «Про організаційні роботи з проведення капітального ремонту» Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва» забезпечено надання до Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації технічного завдання (дефектного акту), яке містить технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
3. Код економічної класифікації видатків бюджету зазначається в Єдиній інформаційній системі управління бюджету.
4. В оголошенні допущено технічну помилку.
5. Оскільки документи Учасника перевіряються безпосередньо на електронному майданчику, а не знаходиться в паперовому вигляді, Уповноваженою особою за допомогою ресурсу https://czo.gov.ua/verify було повторно перевірено наявність відповідної документації,(додаються 2 файли), довідку з МВС , по не зрозумілим технічним причинам неможливо повторно вивантажити.
Додатки:
1. Копія розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.07.2023 № 418 «Про внесення змін до розпорядження Солом'янської районної в місті Києві державній адміністрації від 09 лютого 2023 року № 93 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації» на 28 арк.
2. Копія розпорядження від 22.03.2021 № 196 Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації « Про організаційно-правові заходи щодо виконання розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.02.2021 № 133» на 2 арк.
3. Наказ Управління житлово-комунального господарства та будівництва від 28.12.2018 № 56-ф «Про організаційні роботи з проведення капітального ремонту» на 1 арк.
4. Копії довідок, завантажених Учасником на 2 арк.
Уповноважена особа Олександр СИДОРУК