• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі літера В2 дитячого оздоровчого табору "Лісова казка" за адресою: с.Благодатне, вул. Визволення, 103 Золотоніського району Черкаської області)

договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи - з подальшим звітуванням, згідно п.11 Особливостей

Завершена

1 130 261.00 UAH без ПДВ
Номер: 4f23171d95684995b8852d7221271f2c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-24-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 25.10.2023 10:56 - 15.11.2023 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2023 №47-З Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 24.10.2023 №47-З Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-09-15-005402-a 15.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; доручення Держаудитслужби від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам законодавства установлено порушення пункту 103 Загальних умов та статті 884 Цивільного кодексу України. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору без використання електронної системи, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: .
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, договір від 14.09.2023 № 15/23, додаткові угоди від 26.09.2023 №1, від 19.10.2023 №2, від 02.11.2023 №3, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника, надані 30.10.2023 та 02.11.2023 на запити Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник уклав договір від 14.09.2023 № 15/23 (далі – Договір) з фізичною особою-підприємцем Попсуй Андрієм Михайловичем (далі - підрядник) відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 07.09.2023. В пункті 13.3 Договору зазначено, що усі правовідносини, що виникають з Договору або пов’язані з ним, регламентуються Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Загальні умови) Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). У пункті 8.1. Договору Замовник зазначив: «Підрядник гарантує можливість експлуатації відремонтованого об’єкту після виконання ним робіт терміном 3 (трьох) років з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Підрядника актів виконаних робіт за формами №КБ-2», що суперечить нормам пункту 103 Загальних умов та статті 884 Цивільного кодексу України, відповідно до яких гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, в порушення вимог пункту 103 Загальних умов та статті 884 Цивільного кодексу України, Замовник уклав Договір про закупівлю, положення якого суперечать вимогам законодавства. На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо надання пояснень стосовно посилання на нормативні документи, відповідно до яких в договорі від 14.09.2023 №15/23 установлено гарантійний строк експлуатації відремонтованого об’єкту терміном 3 роки, Замовник додатковою угодою від 02.11.2023 №3 вніс зміни до пункту 8.1. Договору, а саме виклав його у наступній редакції: «Підрядник гарантує можливість експлуатації відремонтованого об’єкту після виконання ним робіт терміном 10 (десяти) років з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Підрядника актів виконаних робіт за формами №КБ-2», чим привів умови Договору до вимог Загальних умов та Цивільного кодексу України та усунув виявлене порушення.
Період усунення порушень: 06.11.2023 14:20 - 21.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2023 14:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто. До Договору підряду №15/23 від 14.09.2023 року було укладено Додаткову угоду №3 від 02.11.2023 року, якою Сторони вносять зміни, а саме: Розділ 8 Договору «Гарантійні зобов’язання» пункт 8.1 викладається в новій редакції «Підрядник гарантує можливість експлуатації відремонтованого об'єкту після виконання ним Робіт терміном не менше 10 років з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Підрядника актів виконаних Робіт за формами КБ-2». Таким чином, Сторонами було приведено у відповідність Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва до вимог пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 року №668 та статті 884 Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 07.11.2023 11:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 07.11.2023 12:28

Запити/Пояснення