-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів - 11 040 послуг (порцій)
Завершена
1 600 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 004.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 004.00 UAH
Номер:
14d5a50a7031402fa9cb4567c8168f68
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 10:55 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023 № 65-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.10.2023 №65-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-09-15-005145-a 15.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Сеняк Олександра Миколаївна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правіомірності внесення змін до договору – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 07.09.2023) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства "Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою протоколом від 15.09.2023 № 288 (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Сеняк Олександра Миколаївна, вимогу про усунення невідповідностей до 27 вересня 2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.09.2023 №302, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2023 року, договір про закупівлю від 04.10.2023 №161 (далі-Договір), відповідь Замовника на пояснення від 06.10.2023, додаткова угода від 04.10.2023 №1 до Договору.
Період усунення порушень:
09.10.2023 10:56 - 13.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.10.2023 10:56
Запити/Пояснення
Номер:
a34a203706bb40f5b63e45a977a925f7
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
04.10.2023 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-15-005145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c27879a20e15408b9f6a5ef88e63ce2b
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
06.10.2023 14:17
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради» у відповідь на запит
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 04.10.2023р. за результатами закупівлі предмету «ЄДК 021:2015 - 55520000-1 -Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
Якість послуг повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Якісні, технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням прогнозованої кількості пацієнтів.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовується метод порівняння ринкових цін. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі моніторингу ринкових цін на дану послугу по закладах регіону, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі в електронній системі закупівель «PROZORRO» (зокрема Комунальне некомерційне підприємство «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 1 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»; КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ; Комунальне некомерційне підприємство «ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАРКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»).
Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна на харчування на одного пацієнта як середньоарифметичне значення отриманих даних помножена на середньомісячну кількість пацієнтів закладу та помножена на 3 (кількість місяців до кінця року). Таким чином очікувана вартість закупівлі становить – 1 600 800,00 грн .