• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування в житловому будинку ЖБК «ХІМІК-22» за адресою: м. Київ, вул. Лаврухіна Миколи, 11 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.05.2023 року № 32-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2023 році у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках» (зі змінами) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 30.11.2023. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%. Закупівля проводиться з урахуванням умов абз.1 п.11 особливостей згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”. з використанням електроннної системи закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку визначеному згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі»(Інструкція, затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25)

Завершена

1 169 908.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 850.00 UAH
Номер: ef081e7c65b543929608ace08b140cb0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-15-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 15.11.2023 10:21 - 07.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.11.2023 № 73-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 13 жовтня 2023 року № 003100-18/11797-2023, від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 15.11.2023 № 73-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-14-014415-a, 14.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозицій та визначення переможця спрощеної закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питань: наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом розірвання договору з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: наявність підстав для застосування спрощеної закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду пропозицій та визначення переможця закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі; пояснення Замовника, отримані 24.11.2023, 27.11.2023 та 29.11.2023 в електронній системі закупівель; пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА-БУД» (далі – ТОВ «ЦЕНТРА-БУД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» у пропозиції; документи, подані учасником закупівлі ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольне рішення уповноваженої особи від 27.09.2023 б/н; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 04.10.2023 № 164-Г-БМ-70/30; звіт про результати проведення закупівлі. Аналізом питання розгляду пропозицій та визначення переможця закупівлі встановлено, що учасник ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» не виконав вимогу, встановлену у пункті 4 додатку 3 вимог до учасників щодо надання копій документів, які підтверджують, що працівники інженерно-технічної кваліфікації та кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника (надати наказ про призначення працівника, копії першої та трьох останніх заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування або копію трудового договору, копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). Зокрема, учасник надав копії повідомлень про прийняття працівника на роботу з відміткою (квитанцією) на трьох працівників інженерно-технічної кваліфікації (виконавця робіт, інженера з проектно-кошторисної роботи та інженера о охорони праці) та на вісім кваліфікованих робітників. Проте, у пропозиції ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» відсутні повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку щодо головного інженера проекту Цибулкіна О.В. та головного інженера Шведченка С.О., які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 21.09.2023 вих № 688. Згідно з поясненням Замовника, отриманим в електронній системі закупівель, вимога пункту 4 додатку 3 вимог до учасників щодо наявності та документального підтвердження таких фахівців як головний інженер проекту, головний інженер, інженер з проектно-кошторисної роботи Замовником не встановлювались, тому інформація щодо працівників Цибулкіна О.В. та Шведченко С.О. не розглядалась. Враховуючи значене та відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону пропозиція ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» підлягала відхиленню як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Однак, згідно з протоколом уповноваженої особи Замовника від 27.09.2023 б/н ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» визначено переможцем спрощеної закупівлі UA-2023-09-14-009229-a та укладено договір про закупівлю від 04.10.2023 № 164-Г-БМ-70/30.
Період усунення порушень: 04.12.2023 15:25 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2023 15:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до п. 13.1. Договору генпідряду № 164-Г-БМ-70/30 від 04.10.2023 р. цей Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2023 року та в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не передбачене договором або законом. Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-14-009229-a від 4 грудня 2023 року з зобов’язанням щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема шляхом розірвання Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір генпідряду № 164-Г-БМ-70/30 від 04.10.2023 р. з 08.12.2023 року.
Дата публікації звіту: 11.12.2023 09:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 11.12.2023 15:12

Запити/Пояснення