-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт покрівлі Росавського будинку культури філії Миронівського базового будинку культури Миронівської міської ради Київської області по вулиці Центральна, 55 в селі Росава Обухівського району Київської області
Завершена
778 039.02
UAH без ПДВ
Номер:
7e7d8f5a95b44047b6c1ca88877257dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-28-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2023 00:00
Період моніторингу:
28.09.2023 16:50 - 20.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.09.2023 № 217
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.09.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 28.09.2023 № 217
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2023-09-14-007805-a 14.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі- порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 07.09.2023 року); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік МИРОНІВСЬКОГО БАЗОВОГО БУДИНКУ КУЛЬТУРИ МИРОНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; оголошення про проведення відкритих торгів; протокол розкриття тендерних пропозицій, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 03.10.2023 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
11.10.2023 22:00 - 17.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2023 22:00
Запити/Пояснення
Номер:
f8045107ceda4d05b17ae5ad17bf17a7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.09.2023 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2023 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
Керівнику
МИРОНІВСЬКОГО БАЗОВОГО БУДИНКУ
КУЛЬТУРИ МИРОНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Росавського будинку культури філії Миронівського базового будинку культури Миронівської міської ради Київської області по вулиці Центральна, 55 в селі Росава Обухівського району Київської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-14-007805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
5. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Фізична особа-підприємець Горкавенко Андрій Валерійович» (код ЄДРПОУ 2920117818), з яким укладений договір від 14.09.2023 № 110 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a562c1ff67484a1c89f50630d06f2d0a
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2023 13:55
Опис:
У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України про надання пояснень стосовно закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Росавського будинку культури філії Миронівського базового будинку культури Миронівської міської ради Київської області по вулиці Центральна, 55 в селі Росава Обухівського району Київської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-14-007805-a) Миронівський базовий будинку культури Миронівської міської ради Київської області (надалі – замовник) повідомляє наступне.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням виконкому Миронівської міської ради від 05.09.2023 №364 щодо виділення коштів із резервного фонду бюджету Миронівської міської територіальної громади з КПКВК МБ 1018723 «Заходи із запобігання та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у будівлі закладу культури, мистецтва за рахунок коштів резервного фонду місцевого бюджету» в сумі 850 000,00 грн. (вісімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), спрямувавши видатки по КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» на проведення капітального ремонту покрівлі Росавського будинку культури філії Миронівського базового будинку культури. В зв’язку з пошкодженням комунального майна в результаті надзвичайної ситуації, що виникла внаслідок несприятливих погодних умов на території громади в с. Росава, а саме зірвано покрівлю на будинку культури, відповідно було проведено обстеження будівлі та складено Акт від 30.08.2023 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства та проектно-кошторисної документації,
затвердженої рішенням виконкому Миронівської міської ради Обухівського району Київської області від 14.09.2023 №377. Відповідно проведена експертиза та наданий експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 08.09.2023 №340-09-23/КШ.
Щодо обгрунтування очікуваної вартості закупівлі. Відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275, способами, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є зокрема, направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Керуючись зазначеним Замовником було направлено запити щодо визначення ціни до виконавців робіт. За результатами надісланих запитів було подано 3 цінові пропозиції:
ФОП «Горкавенко А.В.» - 778 040,00 грн.
ФОП «Потьомка Ю.Д.» - 791 156,00 грн.
ФОП «Чередніченко О.В.» - 805 000,00 грн.
Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті
Звертаємо Вашу увагу, що у пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Замовником не застосовувалась переговорна процедура закупівель, а також не проводилася конкурентна процедура. Дана закупівля проводиться Замовником шляхом використання закупівлі без використання електронної системи закупівель відповідно до п.11 Постанови 1178 «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель».
Щодо документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів
Дана закупівля проводиться Замовником шляхом використання закупівлі без використання електронної системи закупівель відповідно до п.11 Постанови 1178 «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель». Оскільки очікувана вартість закупівлі становить 778 039 грн. 02 коп., та є меншою, за вартісні межі, встановлені у п.11 Особливостей, Замовником прийнято рішення укласти договір без використання електронної системи закупівель.
Щодо критеріїв оцінки можливих потенційних виконавців робіт.
Замовником було проаналізовано 3 цінові пропозиції, отримані від потенційних виконавців робіт. Керуючись принципом максимальної економії, було прийнято рішення укласти договір щодо закупівлі з Фізична особа-підприємець Горкавенко Андрій Валерійович (код ЄДРПОУ 2920117818) на суму 778 039 грн. 02 коп., яка була найнижчою серед запропонованих.
Враховуючи вище зазначене закупівля «Капітальний ремонт покрівлі Росавського будинку культури філії Миронівського базового будинку культури Миронівської міської ради Київської області по вулиці Центральна, 55 в селі Росава Обухівського району Київської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) проведена Замовником із дотриманням чинного законодавства.