-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ЄЗС ДК 021:2015 :33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»:
Тонометр автоматичний призначений для вимірювання артеріального тиску(код НК 024:2019 – 16156 – тонометр механічний, тонометр автоматичний)–
Завершена
429 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 147.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 147.00 UAH
Номер:
2e0404b620ca4092b0b0597794c0bedb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-16-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2023 00:00
Період моніторингу:
16.10.2023 14:23 - 06.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2023 Одеса № 247
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2023 № 247
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
15 UA-2023-09-14-004662-a 14.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом складання ТД у відповідності до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у відповідності до вимог пункту 43 Особливостей та шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.09.2023 № 67, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.09.2023, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 15.09.2023, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Голубєвої Ольги Петрівни (далі – ФОП Голубєва О.П.) та фізичної особи-підприємця Халявки Андрія Олександровича (далі – ФОП Халявка А.О.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику ФОП Голубєвій О.П., протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 29.09.2023 № 74, № 75, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 29.09.2023 в електронній системі закупівель, договір від 05.10.2023 № 20 (далі – Договір), пояснення отримані 25.10.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту.
Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Проте на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у підпункті 11 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД не вірно зазначено підставу для відмови в участі у відкритих торгах, встановлену підпунктом 11 пункту 47 цих особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку, розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ФОП Голубєвої О.П. в строк, що є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Так в електронній системі закупівель 22.09.2023 оприлюднений протокол розкриття тендерних пропозицій, в якому визначена найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ФОП Голубєвої О.П. П’ятий день строку розгляду тендерних пропозицій закінчується 29.09.2023. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було надіслано 28.09.2023 року о 09.29. Отже до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій залишався один робочий день 29.09.2023, що є меншим ніж два робочі дні закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Замовник в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ФОП Голубєвої О.П., зокрема такої невідповідності як « … додаток 3.1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару (Технічна специфікація): надана інформація є вкрай обмеженою та не містить більшість необхідних критеріїв».
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю) (у разі встановлення їх замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження в тому числі інформації та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація), які зазначені в додатку 3.1 цієї документації
Проте учасником ФОП Голубєва О.П. у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару (Технічна специфікація), що є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.10.2023 щодо правомірності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учаснику ФОП Голубєвій О.П., Замовник в 25.10.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учаснику ФОП Голубєвій О.П. було прийнято з інформативною метою, оскільки неподання вказаних документів є достатньою підставою для відхилення пропозиції, про що й було прийнято рішення в подальшому.
Слід зазначити, що відповідно до протоколу уповноваженої особи від 29.09.2023 № 74 Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП Голубєвої О.П. на підставі, в тому числі, абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку із тим, що він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, Замовником на порушення вимог пункту 43 Особливостей розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, як відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонуються учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, а також таке повідомлення розміщено у строк що є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
30.10.2023 17:20 - 14.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2023 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення:
1. Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації
обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені
пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності
підстав для відхилення.
Проте на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у підпункті 11 пункту
2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД не вірно зазначено підставу для відмови в
участі у відкритих торгах, встановлену підпунктом 11 пункту 47 цих особливостей.
ВИСНОВОК:
З урахуванням виявлених недоліків, адміністрацією проведено
роз’яснювальну роботу с відповідальними співробітниками з метою усунення вказаних
недоліків та порушень в майбутньому та притягнуто до дисциплінароної
відповідальності у відповідності до норм КУпП.
Дата публікації звіту:
03.11.2023 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
1de8d245b7464c84a204e2c0b7a8953a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.10.2023 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надайте копію витягу з «Micької цiльової програми надання соцiальних послуг та iнших видiв допомоги вразливим верствам населення міста Одеси на 2021-2023 роки», затвердженої рiшенням Одеської міської ради вiд 24.12.2020 poку № 19-VIII зі змінами (пункт 9.3).
3. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку, розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, учаснику фізичній особі підприємцю Голубєвій Ользі Петрівні, у строк що є меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій?
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, що подані учаснику фізичній особі підприємцю Голубєвій Ользі Петрівні, щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару (Технічна специфікація), що є документами про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які не можуть бути усунені учасником відповідно до пункту 43 Особливостей?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи підприємця Халявки Андрія Олександровича вимогам пункту 6 додатка 3.1 ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано гарантію на товар, яка має бути надана безпосередньо виробником або його офіційним представником в Україні?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
294d826883cd438c9d277ff5603749a2
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-14-004662-a
Дата опублікування:
25.10.2023 09:56
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит
В межах проведення моніторингу UA-M-2023-10-16-000021 закупівлі з кодом ЄЗС ДК 021:2015(CPV) : 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» Тонометр автоматичний призначений для вимірювання артеріального тиску (код НК 024:2019 – 16156 – тонометр механічний, тонометр автоматичний) номер закупівлі UA-2023-09-14-004662-a, КУ «ТЦ СО Хаджибейського р-ну м.Одеси»
Питання 1
При формування Міської цільової програми проводиться моніторинг та аналізу потреби підопічним на придбання, тонометрів та глюкометрів та допоміжних засобів ( тест-смужки та ланцети).
Відповідно до пункту 9.3. Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливих верствам населення міста Одеси на 2021- 2023 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 24.12.2020 року № 19 –VIII та на підставі кошторису витрат на 2023 рік нашій установі надані бюджетні призначення в розмірі 900 000,00 грн. для закупівлі тонометрів, глюкометрів та допоміжних засобів ( тест-смужки та ланцети) для надання допомоги особам, які знаходиться на обліку територіальному центрі.
Оскільки міська цільова програма надання соціальних послуг формується раз на 3 роки, розмір бюджетного призначення формувався нами в 2019 році, виходячи з наявної потреби ( кількості осіб, які потребують допомоги) та середніх ринкових цін (інформація з інтернету) на індетичні товари на момент складання бюджетного запиту ( з урахуванням коливання цін).
Узагальнюючи всі потреби підпорядкованих установ, вище розпорядником сформовано єдиному середню ціну для закупівель за пунктом 9.3., яка відображена в міській цільовій програмі і складає в 2023 році 1 200,00 грн.
Кожний рік територіальний центр проводить моніторинг потреб та аналіз звернень громадян щодо визначення кількість по кожному виду.У 2023 році потреба складає: ланцеті 200 упаковок, глюкометрів 150 одиниць, тест - смужки 400 пачок, тонометри -350 штук, вже були проведені закупівлі ланцетів за прямим договором на загальну суму 52 600,00 грн., проведена закупівля глюкометрів та тест-смужок за процедурою відкриті торги з особливостями на суму 418 000,00 грн., та тонометрів сума 429 000,00 грн.
Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі визначені нами на підставі аналізу характеристики тонометрів, придбаних в попередні роки, які повністю задовольнили потреб підопічних територіального центру.
Питання 2
Надаємо копію Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливих верствам населення міста Одеси на 2021- 2023 роки», затвердженої рішенням Одеської міської ради від 24.12.2020 року №19 –VIII зі змінами, посилання на офіціальну сторінку Одесиhttps://omr.gov.ua/ru/acts/council/182420/.
Питання 3
З системного аналізу п.43 Особливостей вбачається, що Замовник зобов’язаний надіслати учаснику вимогу про усунення невідповідностей лише у разі наявності виключно помилок, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В разі наявності невідповідностей/порушень у пропозиції учасника, зокрема відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) (абз.2 ст.43 Особливостей), Замовник не має такого зобов’язання про надіслання вимоги, оскільки такі порушення призведуть чи можуть призвести призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Проте, відсутність зобов’язання не передбачає відсутність права.
З врахуванням вказаного, рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, учаснику фізичній особі підприємцю Голубєвій Ользі Петрівні було прийнято з інформативною метою, оскільки неподання вказаних документів є достатньою підставою для відхилення пропозиції, про що й було прийнято рішення в подальшому.
Стосовно строку надіслання зазначимо, що останній день строку розгляду тендерних пропозицій у вказаній закупівлі спливав 30.09.2023. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було надіслано 28.09.2023 року о 09.29, тобто з врахуванням граничного строку, передбаченого п.43 Особливостей (два робочі дні до 30.09.2023), а отже цей строк було дотримано, проте вказаний строк є несуттєвою обставиною, зважаючи на факт необов’язковості такого повідомлення.
Питання 4.
Відповідно доп.6 додатка 3.1 ТД «Гарантія на Товар має бути надана безпосередньо Виробником або його офіційним представником в Україні».
Орган державного фінансового контролю звертає увагу на те, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Халявки Андрія Олександровича не надано гарантію на товар. Проте вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки така гарантія була долучена учасником до складу тендерної документації під назвою «Додаток 3.1», відповідно до аркушу 2 якого ТОВ «Медітор» (код ЄДРПОУ 44522504) як офіційний представник Виробника Weony(Shenzhen)TechnologyCo. в Україні гарантує гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання).
Окрім цього, до вказаного листа долучено Інструкцію з експлуатації на стор.21 якої зазначено особливості гарантійного обслуговування, передбачені безпосередньо Виробником.