-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Роботи по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень Оброшинської дитячої мистецької школи Оброшинської сільської ради за адресою вул. Самбірська,1, с. Оброшине Львівського району Львівської області»
Завершена
1 496 488.42
UAH без ПДВ
Номер:
e1653d426a2840c6bb57a3c399fdb6f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-01-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2023 00:00
Період моніторингу:
01.11.2023 21:54 - 23.11.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.11.2023 № 243
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 01.11.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2023 № 243
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2023-09-14-004266-a 14.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Оброшинської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, договір від 14.09.2023 №191 на зальну суму 1 496 488,42 грн, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 09.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
17.11.2023 11:29 - 23.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2023 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
bc6cb8a06b50446894341b467a7ef4ed
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.11.2023 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Роботи по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень Оброшинської дитячої мистецької школи Оброшинської сільської ради за адресою вул. Самбірська,1, с. Оброшине Львівського району Львівської області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-14-004266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Кучма Ігор Васильович (код ЄДРПОУ 2900611374).
4. Надати інформацію щодо укладання договору з ФОП Кучма Ігор Васильович (код ЄДРПОУ 2900611374).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fa82f74836554d589557919b5dd9da3a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.11.2023 13:49
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо інформації та документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо розміру бюджетних призначень
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту оброшинської сільської ради та затверджений рішенням сесії Оброшинської сільської ради Львівського району Львівської області № 2108 від 07 вересня 2023 року (Рішення додається)
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту оброшинської сільської ради через незадовільний стан приміщень Оброшинської дитячої мистецької школи Оброшинської сільської ради за адресою вул. Самбірська,1, с. Оброшине Львівського району Львівської області, з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень Оброшинської дитячої мистецької школи Оброшинської сільської ради за адресою вул. Самбірська,1, с. Оброшине Львівського району Львівської області» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини № 2353/23 від 04 вересня 2023 року. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. (Експертиза додається)
Щодо визначення очікуваної вартості
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжінірингові послуги (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ. (Зведений кошторис додається)
2. Щодо наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель
Відповідно до п. 3-7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Враховуючи зазначене, процедури закупівель визначаються відповідно до вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині, що не врегульовані Особливостями.
Відповідно до п.14 Особливостей - Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.»
Відповідно до п.11 Особливостей, Замовники для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи те, що необхідно здійснити роботи по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень Оброшинської дитячої мистецької школи Оброшинської сільської ради за адресою вул. Самбірська,1, с. Оброшине Львівського району Львівської області». Замовником, на виконання вимог законодавства, прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, оскільки очікувана вартість є меншою, ніж 1,5 млн. гривень. (Протокол засідання робочої групи №39 – додається).
3. Щодо критеріїв за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано ФОП Кучму Ігоря Васильовича (код ЄДРПОУ 2900611374).
Замовником, для визначення потенційних виконавців, здійснено оцінку на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме шляхом отримання 3-х письмових цінових пропозицій (електронною поштою) від можливих виконавців робіт.
Цінова пропозиція – ФОП Кучми Ігоря Васильовича становила 1496488,42 грн
Цінова пропозиція – ФОП Матули Михайла Володимировича становила 1498272,00 грн
Цінова пропозиція – ТОВ «МАРАФЕТ-БУД» становила 1499026,94 грн
Пропозиція ФОП Кучми Ігоря Васильовича є найнижчою та відповідає усім технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. (Три цінові пропозиції додаються).
4. Щодо укладання договору з ФОП Кучма Ігор Васильович (код ЄДРПОУ 2900611374).
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 11 Постанови, Замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а саме: на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Варто зазначити, що в Замовника, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 не має обов’язку розміщувати в електронній системі закупівель Договір, а лише звіт про договорі.
Так, на виконання вимог закону, між Замовником, Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту оброшинської сільської ради та Підрядником, ФОП Кучмою Ігорем Васильовичем укладено Договір №191 від 14 вересня 2023 року на суму 1 496 488,42 грн. без ПДВ. (Договір додається)