-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, (35815100-1 – бронежилет модульний Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-8)
Завершена
18 121 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 181 210.00 UAH
мін. крок: 1% або 181 210.00 UAH
Номер:
eb00d26590354ca8909e5c9595656af6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-19-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2023 00:00
Період моніторингу:
19.10.2023 12:14 - 09.11.2023 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-09-13-015091-a 13.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, розгляду пропозиції ТОВ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕМП-3000», надання відповіді на вимогу учасників щодо усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документацію спрощеної закупівлі, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕМП-3000» (далі – ТОВ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕМП-3000»), вимога про усунення порушення подана SENSO DYNAMICS LLC та UAB Velmet International від 14.09.2023 та 18.09.2023, відповідь Замовника від 15.09.2023 та 19.09.2023, повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2023, договір від 16.10.2023 № 96/32-2210.023Р, на суму 17 200 200,00 грн. без ПДВ, пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.10.2023.
Період усунення порушень:
10.11.2023 15:57 - 16.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2023 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
280aecadfdba4931a36ee50e417191a7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2023 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару
Код 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, (35815100-1 – бронежилет
модульний Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-8) (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-13-
015091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про
основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2
та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів
(комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі
яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних
та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану
вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351 -1 Кримінального кодексу
України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі,
надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Номер:
f132f5ab50804b1d89c3c8ff089b8276
Назва:
Надання відповіді на Запит органу державного фінансового контролю щодо проведення спрощеної закупівлі товару Код 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, (35815100-1 – бронежилет модульний Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-8)
Дата опублікування:
27.10.2023 10:32
Опис:
Повний текст пояснення надано в протокольному рішенні уповноваженої особи №95/379 від 26 жовтня 2023 року.