• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі гуртожитка для розміщення внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб по вул. Промислова, 19/2 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області

Завершена

13 011 913.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 059.57 UAH
Номер: 3477e20f2aeb4f6bb6c0f922724c090a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-17-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.09.2024 18:49 - 09.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.09.2024 № 79-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.09.2024 № 79-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-09-13-015046-a, 13.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 036-83-09, arhi1971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання Договору підряду від 02.10.2023 № 406 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2023-09-13-006914-c на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.09.2023 № 78; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БЕРКАНА-В»; вимогу про усунення невідповідностей до 23.09.2023; протокольне рішення уповноваженої особи від 26.09.2023 № 83 щодо визначення учасника торгів ТОВ «БЕРКАНА-В» переможцем; повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2023; Договір підряду від 02.10.2023 № 406 на суму 13 011 913,20 гривень (з ПДВ) (далі - Договір) укладений замовником з ТОВ «БЕРКАНА-В»; Додаткові угоди до Договору: від 25.01.2024 № 1; від 30.01.2024 № 2; від 21.05.2024 № 3; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.09.2024 та 25.09.2024; веб-сайт замовника за посиланням: https://globynska-gromada.gov.ua/news/1694690977/. Моніторингом питання дотримання Замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного Законодавства, а саме: абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. В ході моніторингу даного питання встановлено, що Замовником в тендерній документації (пункт 2 Додатку 5 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) Розділ І Загальні вимоги до предмету закупівлі) зазначено: «Учасник, при визначенні вартості пропозиції повинен враховувати усі витрати пов’язані із виконанням умов договору дотримуючись вимог технічного завдання…». В пункті 8 Додатку 5 Розділу І. Тендерної документації передбачено умови, що: «У разі виявлення Замовником невідповідності запропонованих робіт та товарів, які є складовою предмета закупівлі, за визначеними вимогами у Технічному завданні, або запропонований обсяг робіт (або матеріалів) не може забезпечити виконання повного обсягу робіт або матеріали не можуть використовуватись за призначенням, така пропозиція учасника за рішенням Замовника може відхилитись, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Документації, зокрема в технічній частині предмета закупівлі». При цьому, Технічним завданням Замовника визначено найменування робіт і витрат, одиниці виміру, кількість, які мають бути передбачені Учасником при формуванні власної тендерної пропозиції та відповідати запропонованим роботам та матеріалам, які є складовою Локальних кошторисів (№ 02-01-01 «Загально-будівельні роботи»; № 02-01-02 «Внутрішнє опалення та вентиляція»; № 02-01-03 «Внутрішнє холодне та гаряче водопостачання, каналізація»; № 07-01-07 «Благоустрій») зазначених в Дефектному акті (Таблиця 1) та Підсумковій відомості ресурсів (Таблиця 2) Розділу ІІ. «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 5 до тендерної документації закупівлі UA-2023-09-13-015046-a «Капітальний ремонт будівлі гуртожитка для розміщення внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб по вул. Промислова, 19/2 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області». На виконання вказаних Замовником умов, Учасником ТОВ «БЕРКАНА-В» у складі тендерної пропозиції надано Локальні кошториси на будівельні роботи та Підсумкову відомість ресурсів. Проведеним аналізом Підсумкової відомості ресурсів та, зокрема, Локального кошторису № 02-01-01 встановлено невідповідності між роботами/матеріальними ресурсами запропонованими Учасником та роботами/матеріальними ресурсами, що вимагалися Замовником в тендерній документації, а саме: - в рядку 14 Локального кошторису № 02-01-01 наданого Учасником, за шифром норми «КР3-2-1» передбачено «Розбирання кам’яної кладки простих стін із цегли (підвіконники зовнішні)» - одиниця виміру робіт 10м3; кількість 0,89. При цьому, в Технічному завданні Замовника за Локальним кошторисом № 02-01-01, роботи з «Розбирання кам'яної кладки простих стін із цегли (підвіконники зовнішні)» вимагалося виконати у кількості 0,089 (10м3). Отже, із зазначеного встановлено, що Замовником передбачено виконання робіт з «Розбирання кам'яної кладки простих стін із цегли (підвіконники зовнішні)» у кількості 0,89 м3. При цьому, «Розбирання кам'яної кладки простих стін із цегли (підвіконники зовнішні)» у тендерній пропозиції Учасником ТОВ «БЕРКАНА-В» вказано об’єм робіт в кількості 8,9 м3 - із завищенням виконання виду робіт за цією позицією на 8,01 м3, що Замовником не вимагалося і, як наслідок, не відповідає його тендерній документації; - в рядку 40 цього ж Локального кошторису, за шифром норми «КР2-1-3» передбачено «Розбирання монолітних бетонних сходів» - одиниця виміру робіт 1м3; кількість 0,26. При цьому, в технічному завданні Замовника за Локальним кошторисом № 02-01-01 – передбачено роботи з «Розбирання монолітних бетонних сходів» у кількості 0,126 м3. Із зазначеного встановлено, що в тендерній пропозиції Учасником ТОВ «БЕРКАНА-В» виконання виду робіт з «Розбирання монолітних бетонних сходів» завищено на 0,134 м3, що Замовником у тендерній документації не вимагалося, та є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника тендерній документації Замовника; Також, невідповідності встановлено при порівняльному аналізі підсумкових відомостей ресурсів Учасника та Замовника, а саме: І.Витрати труда: - позиція 1 - витрати праці робітників-будiвельникiв за підсумковою відомістю ресурсів Замовника становлять 22887,21 (люд.-год.). Витрати праці робітників-будiвельникiв в підсумковій відомості ресурсів Учасника становлять 23066,22 (люд.-год.). Вказані витрати праці Учасником завищено на 179,01 (люд.-год.); - позиція 5 - витрати праці робочих, які зайняті управлінням і обслуговуванням машин в підсумковій відомості ресурсів Замовника становлять 160,27 (люд.-год.). Витрати праці робочих, які зайняті управлінням і обслуговуванням машин в тендерній пропозиції Учасника становлять 182,91 (люд.-год.). Витрати праці Учасником завищено на 22,64 (люд.-год.). ІІ. Будівельні машини і механізми: - позиція 19 – підсумкової відомості ресурсів Замовника передбачено виконання будівельних робіт «Кранами баштовими, вантажопідйомністю 5 т у загальній кількості 0,1518 маш.год. В підсумковій відомості ресурсів Учасника виконання робіт «Кранами баштовими, вантажопідйомністю 5 т» не передбачені (відсутні); - позиція 28 - виконання робіт «Навантажувачами одноковшевими, вантажопідйомністю 1 т» в підсумковій відомості ресурсів Замовником прийнято 4,18432 маш.год. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 16) виконання робіт «Навантажувачами одноковшевими, вантажопідйомністю 1 т» становить 8,65137 маш.-год. Години праці навантажувачів одноковшевих Учасником завищено на 4,46705 маш.-год.; - позиція 39 - виконання робіт «Компресорами пересувними з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв» в підсумковій відомості ресурсів Замовником прийнято 22,46895 маш.год. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 26) виконання робіт «Компресорами пересувними з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв» становить 33,64018 маш.-год. Години праці компресорів Учасником завищено на 11,17123 маш.-год.; - позиція 60 - виконання робіт «Молотками відбійними пневматичними, при роботі від пересувних компресорних станцій» в підсумковій відомості ресурсів Замовником прийнято 21,11864 маш.год. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 45) виконання робіт «Молотками відбійними пневматичними, при роботі від пересувних компресорних станцій» становить 32,28987 маш.-год. Години праці молотками відбійними Учасником завищено на 11,17123 маш.-год.; - позиції 77, 78 - виконання робіт «Перфораторами електричними» в підсумковій відомості ресурсів Замовником прийнято 730,2803 маш.год. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 70) виконання робіт «Перфораторами електричними» становить 752,184309 маш.-год. Години праці перфораторами Учасником завищено на 21,904009 маш.-год.; ІІІ. Будівельні матеріали, вироби і конструкції: - позиція 365 – для виконання робіт застосовується «Змішувач з душовою сіткою настінний», в підсумковій відомості ресурсів Замовником вказано 3 комплекти. В підсумковій відомості ресурсів Учасника «Змішувачі з душовою сіткою настінні», у кількості 3 комплекти, відсутні; - позиція 389 – для виконання робіт застосовується «Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100», в підсумковій відомості ресурсів Замовником вказано 0,75285 (1000шт), що становить 752,85 шт. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 382) «Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100» вказана у кількості 0,793631 (1000шт), що становить 793,631 шт. Кількість цегли Учасником Завищено на 40,781 шт.; - позиція 389 – для виконання робіт застосовується «Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100», в підсумковій відомості ресурсів Замовником вказано 0,75285 (1000шт), що становить 752,85 шт. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 382) «Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100» вказана у кількості 0,793631 (1000шт), що становить 793,631 шт. Кількість цегли Учасником завищено на 40,781 шт.; - позиція 392 – для виконання робіт передбачено «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм», в підсумковій відомості ресурсів Замовником вказано кількість 0,00333 м3. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 386) «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм» вказані у кількості 25,25933 м3, що свідчить про завищення кількості «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм» Учасником на 25,256 м3; - за позицією 394 - в підсумковій відомості ресурсів Замовником передбачено використання «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В20 [М250], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм» у кількості 25,256 м3. Однак, «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В20 [М250], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм» у підсумкової відомості ресурсів Учасника відсутні; - Поряд з цим, за позицією 383, в підсумковій відомості ресурсів Учасника вказано «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача більше 40 мм» у кількості 0,12852 м3. Однак, Замовником для виконання будівельних робіт «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача більше 40 мм» не передбачені та відсутні у підсумковій відомості ресурсів; - позиція 395 – для виконання будівельних робіт передбачено «Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М50», в підсумковій відомості ресурсів Замовником вказано кількість 0,0561 м3. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 388) «Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М50» у кількості 0,058266 м3, що свідчить про завищення кількості «Розчину готового кладкового важкого цементного, марки М50» Учасником на 0,002166 м3; - за позицією 430, в підсумковій відомості ресурсів Учасника вказані «Зонти витяжні над устаткуванням із листової гарячекатаної та сортової сталі» у кількості 6,56 м2. Однак, Замовником для виконання будівельних робіт «Зонти витяжні над устаткуванням із листової гарячекатаної та сортової сталі» не передбачені та відсутні у підсумковій відомості ресурсів; - позиція 454 – для виконання будівельних робіт передбачені «Дюбелі 6х40мм пластмасові», в підсумковій відомості ресурсів Замовником в кількості 166,824 щт. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 398) «Дюбелі 6х40» у кількості 1776,654 шт., що свідчить про завищення кількості матеріалу Учасником на 1609,83 шт.; - за позиціями 455, 456 – в підсумковій відомості ресурсів Замовником вказано «Металоштахетник вертикальний довжиною 1500 мм, шириною 100 мм, t= 0,45 мм, з напівкруглим верхнім зрізом М-подібний з покриттям із поліестера, RAL8017, матовий, двохсторонній, висота профіля 18 мм» у кількості 10 шт. та 688 шт. (загалом – 698шт). При цьому, в підсумковій відомості ресурсів Учасника вказаний товар відсутній; - за позиціями 459 – в підсумковій відомості ресурсів Замовником вказано «Т-профілі металеві основні напрямні довжиною 3,7 м» у кількості 568,29 м. При цьому, в підсумковій відомості ресурсів Учасником вказано товар у кількості 568,29 м однак, з іншими технічними характеристиками, а саме вказано «Профіль напрямний L=3,6м»; - позиція 479 – для виконання будівельних робіт передбачені «Дюбелі фасадні пластмасові, довжина 160 мм», в підсумковій відомості ресурсів Замовником в кількості 4343,808 щт. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 398) «Дюбелі фасадні пластмасові, довжина 160 мм» у кількості 4538,048 шт., що свідчить про завищення кількості матеріалу Учасником на 194,24 шт.; - позиція 479 – для виконання будівельних робіт передбачені «Дюбелі фасадні пластмасові, довжина 160 мм», в підсумковій відомості ресурсів Замовником в кількості 4343,808 щт. В підсумковій відомості ресурсів Учасника (позиція 398) «Дюбелі фасадні пластмасові, довжина 160 мм» у кількості 4538,048 шт., що свідчить про завищення кількості матеріалу Учасником на 194,24 шт.; - в підсумковій відомості ресурсів Замовником за позиціями 494-505 вказані обладнання, меблі та інвентар, а саме: «Холодильник двокамерний» 8.шт.; «Автоелектросушильня 600х470х850, V=7 кг» 2 шт.; «Насос Roda 0310010119-100428000 IHY 15-15E2, Q=0.7 м3/год, N=0,0025 кВт, dу=15» 4 шт.; «Витяжка кухонна Q=800 м3/год» 8шт.; «Вентилятор осьовий зі зворотним клапаном іам 125, Q=187» 4 шт.; «Стіновий провітрювач діам. 100 мм, l= 720 мм» 7 шт.; «Вогнегасник вуглекислотний ВВК-3,5» 4 шт.; «Вогнегасник порошковий ВП-5» 6 шт.; «Електроплита 4-х комфорочна з уховкою, підсвіткою і електрозапалюванням 500х600х850 мм, N=7.0 кВт» 8 шт.; «Машина пральна з дисплеєм 550х600х850, V=7кг, N=0.71 кВт» 7 шт.; «Урна для сміття вулична металева» 2 шт.; «Контейнер для сміття V=1100 л, металевий оцинкований» 2 шт. При цьому, в підсумковій відомості ресурсів Учасника вказане обладнання, меблі та інвентар відсутні. З огляду на встановлене, тендерна пропозиція ТОВ «БЕРКАНА-В» не відповідає тендерній документації Замовника та мала бути відхиленою на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (запропоновані учасником роботи та товари зазначені вище по тексту, які є складовою предмета закупівлі, та визначені вимогами Технічного завдання не відповідають вимогам Замовника, визначеним у тендерній документації, зокрема в технічному завданні). З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.09.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 25.09.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник повідомив, зокрема, наступне: «…інформуємо, що відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Глобинської міської ради надано лист №95/10-28 від 24.09.2024, про те, що розбіжності між роботами/матеріалами ресурсами в Технічному завданні Замовника та поданими пропозиціями Учасника закупівель є наслідком технічної помилки Учасника при заповненні графи об’єми робіт у процесі підготовки розрахунків договірної ціни по пунктах 14, 40 локального кошторису № 2-01-01, які не були виявлені Замовником при розгляді поданих пропозицій. Вважається, що дані помилки не мали суттєвого впливу при прийнятті рішення про визначення переможця закупівель, так як не чинили конкурентних перешкод іншим учасникам закупівель. Дані невідповідності будуть виправлені у процесі реалізації договору на виконання будівельних робіт на об’єкті «Капітальний ремонт будівлі гуртожитка для розміщення внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб по вул. Промислова, 19/2 в м.Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області». Враховуючи вищевикладене, в подальшому вказані помилки не будуть допущені». Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «БЕРКАНА-В» не відповідає тендерній документації Замовника, та мала бути відхиленою на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що Замовником не забезпечено. Натомість, Замовником обрано учасника ТОВ «БЕРКАНА-В» переможцем процедури закупівлі UA-2023-09-13-015046-a та в подальшому укладено з ним Договір підряду від 02.10.2023 № 406 на суму 13 011 913,20 гривень (з ПДВ) на «Капітальний ремонт будівлі гуртожитка для розміщення внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб по вул. Промислова, 19/2 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області».
Період усунення порушень: 03.10.2024 09:02 - 18.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.10.2024 09:02

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 17.10.2024 17:42
Дата відкриття провадження: 25.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 440/12535/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на висновок моніторингу
Дата публікації звіту: 09.10.2024 17:01

Запити/Пояснення