-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування.
Завершена
4 061 793.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 22 500.00 UAH
Номер:
067576db039b49769316a1c74b9a141a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 14:32 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2023 № 68-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.11.2023 № 68-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-09-13-014531-a від 13.09.2023 - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю робіт від 04.10.2023 за №101 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лопушненської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.09.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» (далі - ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП»), вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 27.09.2023, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2023, договір про закупівлю робіт від 04.10.2023 за №101, пояснення Замовника від 29.11.2023, від 08.12.2023 та від 14.12.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом питання відповідності пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» (далі - додаток 1) до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів щодо подання довідки (складеної у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» надано підсумкову відомість ресурсів в якій в розділі II «Будівельні машини і механізми» враховано вартість:
- пункт 9 шифр ресурсу КБМ202-970 кран переносний, вантажопідйомністю 1 т в кількості 12,63118 машино/годин;
- пункт 11 шифр ресурсу КБМ 203-1080 Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5 т - 0,02972 машино/годин.
Однак, ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» в довідці яка містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю від 18.09.2023 за №399 дані машини та механізми не зазначені та відповідно не позначено – власні чи орендовані.
Отже, ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» не підтверджено наявність всіх транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для виконання робіт та вказаних в розрахунках договірної ціни.
У таблиці 1 «Обсяг виконання та види робіт» додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» до тендерної документації Замовником зазначені обсяги виконання та види робіт, де серед іншого, у п/п 55 вказано, що необхідно додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок із сухої суміші Cerezit в кількості 148,9 м2.
Однак, у пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» у локальному кошторисі на ремонтно-будівельні роботи, а також і в оновленому локальному кошторисі, приведеному у відповідність згідно показників за результатами проведеного аукціону враховано додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок із сухої суміші Cerezit в кількості 148,6 м2, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, під час моніторингу процедури закупівлі, 05.12.2023 Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) яким чином при перевірці пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам установленим у тендерній документації Замовника, якими документами учасником підтверджено вищевказані вимоги.
Замовник у відповіді від 08.12.2023 вказав, що «ТОВ «…ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.09.2023 р. №399 подає лебідку електричну Forte FPA500, яка є взаємозамінна з краном переносним, вантажопідйомність 1т і підіймачем щогловим будівельним, вантажопідйомність 0,5т, оскільки лебідка – це машина, пристрій для підіймання і переміщення вантажів». Щодо наступного питання зазначено, що «… допущено технічну (механічну) помилку (описку)».
Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
15.12.2023 10:50 - 30.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2023 10:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби України в Тернопільській області щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування. (ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція) (№ оголошення - UA-2023-09-13-014531-a), Лопушненська сільська рада та підрядник ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ – ВМП» прийняли рішення щодо розірвання договору про закупівлю робіт від 04.10.2023 №101.
Дата публікації звіту:
21.12.2023 15:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
28.12.2023 11:51
Запити/Пояснення
Номер:
6fb5a0587d284fa182ab47701c31bf8e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.11.2023 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-13-014531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a914731bc93c481baae66800efd05cf4
Назва:
Відповідь на запит від 24.11.2023
Дата опублікування:
29.11.2023 15:01
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби України в Тернопільській області, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування. (ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція) (№ оголошення - UA-2023-09-13-014531-a), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
Щодо першого питання
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, на підставі Кошторисної документації затвердженої рішенням сесії сільської ради від 22.06.2023 року № 1612, з урахуванням Правил визначення вартості будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за Робочим проектом – «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування.» від 16.06.2023 року № 20-0164/01-23
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне. Для об’єкта будівництва – «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування.» розроблена та затверджена в установленому порядку проектна документація. Проектна документація, яка пройшла експертизу, містить у своєму складі технічні параметри та вимоги щодо об’єкта, інформацію про якісні характеристики його складових, обсяги робіт тощо. Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Щодо другого питання
Враховуючи рекомендації передбачені постановою КМУ від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за наступним посиланням: https://lopushnenska-gromada.gov.ua/news/1701178562/
Номер:
5d949eb4950e4bc1ba54847f71854158
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.12.2023 12:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-13-014531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1) Відповідно до пункту 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлена вимога надати копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» подало Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки однак без відмітки реєстрації у територіальному органі Держпраці.
2) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів що подання Довідки (складеної у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Аналізом пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» встановлено, що у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.09.2023 вих.№399 відсутні необхідні для виконання робіт будівельні машини і механізми, які зазначені у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису наданого учасником, а саме: кран переносний, вантажопідйомність 1 т, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т.
3) Також, у таблиці 1 «Обсяг виконання та види робіт» додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» до тендерної документації Замовником зазначені обсяги виконання та види робіт, де серед іншого, у п/п 55 вказано, що необхідно додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок із сухої суміші Cerezit в кількості 148,9 м2, в той час коли у пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» у локальному кошторисі на будівельні роботи врахована кількість 148,6 м2, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку із чим прошу надати інформацію щодо перевірки пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП», саме яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам установленим у тендерній документації Замовника, якими документами учасником підтверджено вищевказані вимоги? Вкажіть файли, сторінки на яких є ці документи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4380981a6e794552929d028afb97279e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
08.12.2023 15:46
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби України в Тернопільській області, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування. (ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція) (№ оголошення - UA-2023-09-13-014531-a), надаємо наступну інформацію за пунктами зазначеного запиту:
Щодо першого питання
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати, зокрема, копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або копія Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Учасником ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» у складі пропозиції надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (файл «23. Декларація відповідності мтб щодо охорони праці.pdf») з довідкою від 25.09.2023 № 422, де учасник підтверджує, що реєстрація декларації відбулася 28 листопада 2017 р. №215.
Пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовником було здійснено перевірку наданої учасником ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» інформації щодо наявності Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, шляхом перевірки її реєстрації на сайті https://te.dsp.gov.ua/ територіального органу Держпраці та встановлено, що дата реєстрації 28.11.2017 номер 215, а отже відповідає інформації наданої учасником.
Учасником ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» виконано вимогу тендерної документації щодо даного пункту, законодавчі підстави для відхилення відсутні.
Щодо другого питання
Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник повинен надати довідку (складена у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» міститься документ «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 18.09.2023 р. вих.№ 399 (файл «1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-техн. бази та технологій.pdf»).
Вказаний документ повністю відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» по даному пункту відсутні.
Стосовно інформації зазначеної в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису, а саме: кран переносний, вантажопідйомність 1 т, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т., яка надана в складі розрахунку договірної ціни, повідомляємо наступне.
ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.09.2023 р. №399 подає лебідку електричну Forte FPA500, яка є взаємозамінна з краном переносним, вантажопідйомність 1т і підіймачем щогловим будівельним, вантажопідйомність 0,5т, оскільки лебідка – це машина, пристрій для підіймання і переміщення вантажів.
Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації - Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятих наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотримання вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Відповідно до пункту 12 Додатку 3 до тендерної документації - Розрахунки (Договірна ціна, кошторис, інші документи, пов'язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином та додатково в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd, переможець, повинен надати Замовнику протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Отже, надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунків (Договірна ціна, кошторис, інші документи, пов'язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни), в тому числі підсумкову відомість ресурсів, не передбачено умовами тендерної документації.
Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису надано ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі та погоджено під час укладання договору.
Щодо третього питання
Відповідно до пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник має підтвердити відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі наступними документами, зокрема, переліком та обсягами робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації (згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації), без зазначення вартості окремих складових робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) та із зазначенням згоди на їх виконання.
У складі пропозиції учасника ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» міститься документ «Обсяг виконання та види робіт» від 18.09.2023 р. вих.№ 407 (файл «9. Перелік і обсяг робіт.pdf»). Вказаний документ повністю відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» по даному пункту відсутні.
Відповідно до пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації - Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятих наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотримання вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Відповідно до пункту 12 Додатку 3 до тендерної документації - Розрахунки (Договірна ціна, кошторис, інші документи, пов'язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином та додатково в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd, надано переможцем, Замовнику протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Отже, надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунків (Договірна ціна, кошторис, інші документи, пов'язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни), в тому числі підсумкову відомість ресурсів, не передбачено умовами тендерної документації.
Під час підписання договору про закупівлю робіт за результатами проведеної процедури закупівлі в локальному кошторисі на будівельні роботи у п/п 55 було допущено технічну (механічну) помилку (описку) і замість кількості 148,9 м2 зазначено кількість 148,6 м2. На суму договору ця помилка (описка) не впливає та буде виправлена шляхом підписання додаткової угоди, яка буде оприлюднена в електронній системі закупівель.
Номер:
f4eac2f9fc2646a18c0bb34a732b9f1c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.12.2023 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-13-014531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір про закупівлю робіт від 04.10.2023 за №101 (далі – договір). У пункті 2.1. договору зазначено строки початку та закінчення робіт:
Підрядник розпочинає виконання робіт після укладання договору, і повинен завершити виконання робіт до 20 грудня 2023 року.
У зв’язку з чим прошу надати інформацію щодо стану виконання договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b6bea43aced646799fee81f5081f60ca
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.12.2023 14:06
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби України в Тернопільській області, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування. (ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція) (№ оголошення - UA-2023-09-13-014531-a), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
Станом на 14.12.2023 року виконано робіт на суму 2310490,00 грн.
Залишок робіт на суму 515009,00 грн.