• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування.

Завершена

4 061 793.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 22 500.00 UAH
Номер: 067576db039b49769316a1c74b9a141a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-23-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.11.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 23.11.2023 14:32 - 15.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.11.2023 № 68-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.11.2023 № 68-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2023-09-13-014531-a від 13.09.2023 - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю робіт від 04.10.2023 за №101 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лопушненської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.09.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» (далі - ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП»), вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 27.09.2023, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2023, договір про закупівлю робіт від 04.10.2023 за №101, пояснення Замовника від 29.11.2023, від 08.12.2023 та від 14.12.2023 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом питання відповідності пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» (далі - додаток 1) до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів щодо подання довідки (складеної у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» надано підсумкову відомість ресурсів в якій в розділі II «Будівельні машини і механізми» враховано вартість: - пункт 9 шифр ресурсу КБМ202-970 кран переносний, вантажопідйомністю 1 т в кількості 12,63118 машино/годин; - пункт 11 шифр ресурсу КБМ 203-1080 Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5 т - 0,02972 машино/годин. Однак, ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» в довідці яка містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю від 18.09.2023 за №399 дані машини та механізми не зазначені та відповідно не позначено – власні чи орендовані. Отже, ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» не підтверджено наявність всіх транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для виконання робіт та вказаних в розрахунках договірної ціни. У таблиці 1 «Обсяг виконання та види робіт» додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» до тендерної документації Замовником зазначені обсяги виконання та види робіт, де серед іншого, у п/п 55 вказано, що необхідно додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок із сухої суміші Cerezit в кількості 148,9 м2. Однак, у пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» у локальному кошторисі на ремонтно-будівельні роботи, а також і в оновленому локальному кошторисі, приведеному у відповідність згідно показників за результатами проведеного аукціону враховано додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок із сухої суміші Cerezit в кількості 148,6 м2, що не відповідає вимогам тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним, під час моніторингу процедури закупівлі, 05.12.2023 Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) яким чином при перевірці пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам установленим у тендерній документації Замовника, якими документами учасником підтверджено вищевказані вимоги. Замовник у відповіді від 08.12.2023 вказав, що «ТОВ «…ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.09.2023 р. №399 подає лебідку електричну Forte FPA500, яка є взаємозамінна з краном переносним, вантажопідйомність 1т і підіймачем щогловим будівельним, вантажопідйомність 0,5т, оскільки лебідка – це машина, пристрій для підіймання і переміщення вантажів». Щодо наступного питання зазначено, що «… допущено технічну (механічну) помилку (описку)». Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 15.12.2023 10:50 - 30.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2023 10:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби України в Тернопільській області щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу під Центр надання адміністративних послуг Лопушненської сільської ради на вул. Т.Шевченка,19 в с. Лопушне Кременецького району Тернопільської обл. Коригування. (ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція) (№ оголошення - UA-2023-09-13-014531-a), Лопушненська сільська рада та підрядник ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ – ВМП» прийняли рішення щодо розірвання договору про закупівлю робіт від 04.10.2023 №101.
Дата публікації звіту: 21.12.2023 15:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 28.12.2023 11:51

Запити/Пояснення