-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
"Реконструкція котельні комунального некомерційного підприємства «Ратнівська центральна районна лікарня» Ратнівської селищної ради, смт Ратне вул. Європейська, 64, Ковельського району Волинської області " (ДК021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція)
Зміни до річного плану закупівель, Категорія: підприємства,установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ"Про публічні закупівлі"
Завершена
10 200 703.71
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 004.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 004.00 UAH
Номер:
e4fb5af9f07740a592f942ed4a121ac1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-14-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2023 00:00
Період моніторингу:
15.11.2023 11:37 - 07.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2023 № 57-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-09-13-011425-a 13.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Kомунального некомерційного підприємства «Ратнівська центральна районна лікарня» Ратнівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.09.2023 № 56, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Волинь-Кальвіс» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ШИНАКА-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА»), протокол уповноваженої особи від 26.09.2023 № 59 та протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.09.2023 № 61, повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2023, договір про закупівлю робіт від 10.10.2023 № 503, укладений Замовником з ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА» (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору від 23.10.2023 та додаткову угоду від 23.10.2023 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.10.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 01.12.2023.
Період усунення порушень:
06.12.2023 15:25 - 12.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2023 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
d8edfe3ab5d940bab5376d25126a8fef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2023 18:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Реконструкція котельні комунального некомерційного підприємства «Ратнівська центральна районна лікарня» Ратнівської селищної ради, смт Ратне вул. Європейська, 64, Ковельського району Волинської області» (ДК021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція), очікуваною вартістю 10 200 703,71 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-13-011425-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
2. Просимо повідомити про стан виконання договору про закупівлю робіт від 10.10.2023 № 503 (далі – Договір), укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «ШИНАКА-УКРАЇНА» (з наданням підтверджуючих документів: актів здачі-приймання наданих послуг, платіжних документів, тощо).
3. Згідно з вимогами пункту 5 «Переліку іншої обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом».
Згідно з вимогами додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовника в переліку робіт, які необхідно виконати, зазначено, крім іншого: установлення пожежної сигналізації.
Виконання вище перелічених робіт вимагає наявність у виконавця відповідних дозволів та/або ліцензій.
Так, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», протипожежна сфера підлягає ліцензуванню. Законодавство чітко визначає перелік протипожежних робіт і послуг, на який потрібно оформити ліцензію. Серед них: монтаж, технічне обслуговування систем з гасіння пожеж. Проте, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ШИНАКА-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА») в тендерній пропозиції відповідної ліцензії не надано.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення, чому Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей або невідхилено тендерну пропозицію ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА» відповідно до вимог абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e37b85004d564586bf427a5eeb8f4382
Дата опублікування:
01.12.2023 16:03
Опис:
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень під час здійснення моніторингу процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт: "Реконструкція котельні комунального некомерційного підприємства «Ратнівська центральна районна лікарня» Ратнівської селищної ради, смт Ратне вул. Європейська, 64, Ковельського району Волинської області " (ДК021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція) закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2023-09-13-011425-a, повідомляємо наступне:
1.Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість відповідно до проектно-кошторисної документації на закупівлю даних робіт (скан-копії запитуваних документів додаються).
2. На даний час ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА» виконує будівельні роботи згідно календарного графіка виконання робіт по даному об’єкту. Станом на 01.12.2023 року ТОВ «ШИНАКА-УКРАЇНА» актів виконаних робіт не надавала.
3. Згідно з умовами тендерної документації, учасником ТОВ «Шинака-Україна» було надано ліцензію господарської діяльності з будівництва об’єктів IV-V категорій складності. Також повідомляємо, що відповідно до даної ліцензії (копія надавалася з пакетом документів) Державна Інспекція Архітектури та Містобудування України надала дозвіл на виконання будівельних робіт від 16 жовтня 2023 року №ІУ012231013209.
Додатково повідомляємо, що згідно з умовами договору про закупівлю робіт №503 від 10 жовтня 2023 року, а саме п. 2.2. та п. 5.3.2 договору, Підрядником допускається залучення субпідрядників для виконання окремих видів робіт по даному Договору зі згоди Замовника.
На виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації ТОВ «Шинака-Україна» буде залучена спеціалізована фірма ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП", яка має відповідну ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, на що Замовник погоджується (скан-копія листа ТОВ «Шинака-Україна» додається).
Також повідомляємо, що згідно п.7 умов тендерної документації, зазначено що Учасник в складі тендерної пропозиції може не надавати даних про залучення субпідрядника, якщо обсяг виконуваних робіт менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тому Учасник мав право не надавати інформацію про залучення субпідрядних організацій для виконання окремих видів робіт та не надавати інформацію про них, в тому числі, дозвільні документи.