-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 44920000-5 Вапняк, гіпс і крейда (Вапно будівельне для ВП РАЕС)
Завершена
10 410 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 050.00 UAH
Номер:
1153cb7e0858448dab2f0e5c3d1e2142
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-30-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2023 00:00
Період моніторингу:
30.10.2023 11:36 - 21.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023 №39-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 жовтня 2023 року № 39-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-09-13-008112-а від 13.09.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; виконання Постанови № 710; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-12-001896-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.09.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.09.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «КОВАЛЬСЬКА СИРОВИНА»; витяги з рішень (протоколів) уповноваженої особи від 28.09.2023 № 04/98, від 03.10.2023 №04/99; повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2023; договір поставки від 10.10.2023 № 53-129-01-23-02858; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 08.11.2023 (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
17.11.2023 11:26 - 23.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2023 11:26
Запити/Пояснення
Номер:
22ecb8da30b3479d81f34ea23c0976de
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2023 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 44920000-5 Вапняк, гіпс і крейда (Вапно будівельне для ВП РАЕС)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-13-008112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайс-листи від потенційних учасників), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
269207f1727c4739a26a7c39dcbad2bb
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 07.11.2023 (процедура закупівлі UA-2023-09-13-008112-a № 21402987)
Дата опублікування:
08.11.2023 14:49
Опис:
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 30.10.2023 № 39-з «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 44920000-5 Вапняк, гіпс і крейда (Вапно будівельне для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-13-008112-a] через електронну систему закупівель 07.11.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
- яким чином і на підставі яких документів (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайс-листи від потенційних учасників), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі? Надайте такі документи.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Для визначення очікуваної вартості закупівлі підрозділом-ініціатором процедури ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах ДП «НАЕК «Енергоатом».
При проведенні аналізу цінових показників на продукцію були враховані комерційні пропозиції виробників продукції ТОВ «Галтехнопарк» від 23.08.2023, ТОВ «Ковальська Сировина» від 28.08.2023 та раніше укладені договори.
За результатами проведеного цінового аналізу, очікувану вартість закупівлі встановлена на рівні раніше укладеного договору від 19.06.2023 № 53-129-01-23-02787.
Технічні та якісні характеристики викладені на підставі затвердженої в ДП «НАЕК «Енергоатом» технічної специфікації до предмету закупівлі (додаток 4 до ТД).
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «Галтехнопарк» від 23.08.2023 – на 1 арк;
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Ковальська сировина» від 28.08.2023 – на 1 арк;
3. Специфікація №1 до договору від 19.06.2023 №53-129-01-23-02787 – на 1 арк;
4. Технічна специфікація до предмета закупівлі – на 8 арк.
Уповноважена особа Олександр АПАТЬЄВ