-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі Відділу соціального захисту та охорони здоров'я Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за адресою: Україна, Вінницька область,Вінницький район, м. Липовець, вул. Шевченка, 7
Завершена
1 100 431.00
UAH без ПДВ
Номер:
f625032867b0405da70ce53f183a9cf7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-26-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2023 00:00
Період моніторингу:
26.12.2023 13:21 - 17.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 № 34-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 26.12.2023 № 34-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-09-13-007863-a 13.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідність проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2024 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління соціального захисту населення та охорони здоров’я Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття, додаткова угода від 04.10.2023 № 1.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управлінням 26.12.2023 через електронну систему закупівель було надано запит на пояснення з метою отримання інформації, щодо надання інформації та відповідних документів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. На зазначений запит Управління від 26.10.2023 Замовником відповідь не була надана, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
12.01.2024 12:29 - 27.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2024 12:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби (Луганська обл.) від 26 грудня 2023 року надаємо пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень будівлі Відділу соціального захисту та охорони здоров'я Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за адресою: Україна, Вінницька область, Вінницький район, м. Липовець, вул. Шевченка, 7 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-13-007863-a):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Відповідь: відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) - для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. 2. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: капітальний ремонт частини приміщень будівлі Відділу соціального захисту та охорони здоров'я Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за адресою: Україна, Вінницька область, Вінницький район, м. Липовець, вул. Шевченка, 7 проведено відповідно до розробленої ТОВ «Проектна компанія Вінниця» проектно-кошторисної документації, експертну оцінку провело ТОВ «Інженерно-будівельне бюро», якими визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеристики, обґрунтування розміру витрат предмету закупівлі.
3. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачена необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень будівлі Відділу соціального захисту та охорони здоров'я Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за адресою: Україна, Вінницька область, Вінницький район, м. Липовець, вул. Шевченка, 7 не застосовувалась конкурентна або переговорна процедура закупівлі, відповідно до пункту 11 Особливостей, тому розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не потребувалося. Звіт про договір про закупівлю - це неконкурентна процедура закупівлі, яка відбувається поза системою Prozorro з обов'язковою публікацією в системі основної інформації про проведену закупівлю у формі звіту.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання, а саме: ТОВ «ВАМ-ЛТД», з яким укладений договір.
Відповідь: оцінку можливих потенційних виконавців робіт з капітального ремонту здійснено за можливістю проведення робіт без 100 % попередньої оплати таких робіт, чого не передбачено бюджетним законодавством. Замовником отримано листи про неможливість проведення капітальних робіт вартістю 1100,4 тис. грн. без попередньої оплати місцевими будівельними організаціями. Також важливим критерієм була можливість завершення капітального ремонту до кінця 2023 бюджетного року, оскільки джерелом фінансування був державний бюджет – субвенція мала бути використана до кінця 2023 року, відповідно до підпункту 11) пункту 5 Порядку та умов надання у 2023 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, затверджених Постановою кабінету Міністрів України від 02 червня 2023 року № 559.
5. З яких причин Договір від 13.09.2023 № 60 не оприлюднено в електронній системі закупівель.
Відповідь: Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) відсутні вимоги щодо обов'язкової публікації скан-копії договору або інших документів, які підтверджують придбання того чи іншого предмета закупівлі у разі оприлюднення закупівлі без використання електронної системи, замовник робить це виключно за власним бажанням.
Для обгрунтування позиції Замовника та усунення порушень з поставлених питань надаємо наступні документи:
- Договір від 13.09.2023 № 60 та проектно-кошторисна документація по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі Відділу соціального захисту та охорони здоров'я Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за адресою: Україна, Вінницька область, Вінницький район, м. Липовець, вул. Шевченка, 7»
- Листи потенційних виконавців робіт.
Дата публікації звіту:
19.01.2024 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
53e593e2eb174784be86c6e342fe4d86
Назва:
Запит про надання поясненнь.
Дата опублікування:
26.12.2023 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень будівлі Відділу соціального захисту та охорони здоров'я Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області за адресою: Україна, Вінницька область, Вінницький район, м. Липовець, вул. Шевченка, 7 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-13-007863-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
2. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання, а саме: ТОВ «ВАМ-ЛТД», з яким укладений договір.
5. З яких причин Договір від 13.09.2023 № 60 не оприлюднено в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.