-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Придбання водонапірних башт/веж Рожновського ВБР-50 м3 пофарбованих, з комплектом постачання та підошвою в кількості 2 шт. за кодом ДК 021:2015: 44212233-1 — водонапірні башти/вежі
Завершена
1 537 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
e703e492d49142f7a75069c4392bc12f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-24-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2023 00:00
Період моніторингу:
24.10.2023 17:38 - 14.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2023 № 47-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.10.2023 №47-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-13-004133-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-09-13-004133-a, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.09.2023; інформація сайту «RADA.INFOпортал місцевого самоврядування»; договір про закупівлю від 12.09.2023 №25 на суму 1 537 000,00 гривень; пояснення та документи Замовника надані 30.10.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.11.2023 16:02 - 09.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2023 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
01e59bfc57b94b1d90e16ffe47c15f2e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.10.2023 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі придбання водонапірних башт/веж Рожновського ВБР-50 м3 пофарбованих, з комплектом постачання та підошвою в кількості 2 шт. за кодом ДК 021:2015: 44212233-1 — водонапірні башти/вежі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-13-004133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРКОТЛОБУД» (код ЄДРПОУ 36777966), з яким укладений договір від 12.09.2023 №25 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
18ed83fdc92f4d5cb0bc926815e493cb
Назва:
В рамках проведення моніторингу UA-M-2023-10-24-000065
Дата опублікування:
30.10.2023 16:06
Опис:
В рамках проведення моніторингу UA-M-2023-10-24-000065 закупівлі Придбання водонапірних башт/веж Рожновського ВБР-50 м3 пофарбованих, з комплектом постачання та підошвою в кількості 2 шт. за кодом ДК 021:2015: 44212233-1 — водонапірні башти/вежі (Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-09-13-004133-a) відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району надає всю необхідну органу державного фінансового контролю інформацію та повідомляє нааступне. Під час проведення публічних закупівель відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району завжди діє виключно в межа х повноважень та у спосіб що передбачений чинним законодавством та дотримується принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційністі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, під час визначення очкікуваної вартості предмута закупівліі Придбання водонапірних башт/веж Рожновського ВБР-50 м3 пофарбованих, з комплектом постачання та підошвою в кількості 2 шт. за кодом ДК 021:2015: 44212233-1 — водонапірні башти/вежі (Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-09-13-004133-a) відділ керувався положеннями примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 27 в тому числі й шляхом аналізу ринку із застосуванням інструменту ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій та враховуючи кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі, терміни виготовлення та включення вартості доставки товару було обрано найбільш економічно обґрунтовану та вигідну пропозицію, що дало змогу зекономити грошові кошти місцевого бюджету у розмірі понад 450 000 грн. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: розміру витрат, здійснювалося в порядку та у спосіб, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» шляхом опублікування на офіційному веб сайтів Холмківської сільської ради за наступним посиланням: « https://rada.info/upload/users_files/22096259/6efdcd5b5d386bc8a0f6eb01731265dc.pdf » Окрім цього, додатково інформуємо, що у разі виникнення у органу державного фінансового контролю необхідності в отриманні додаткових даних, документів чи інформації відділ надасть такі у найкоротший термін.