• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Крупа перлова

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Номер: 97c911df515e4507b247c94ebcad9c49
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-26-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 26.10.2023 14:24 - 16.11.2023 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.10.2023 №80-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 13 жовтня 2023 року №003100-18/11797-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.10.2023 №80-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2023-09-12-014575-a 12.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 123-19-21, gurievanatalia85@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року №1275 (далі – Особливості №1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документацію спрощеної закупівлі, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12 вересня 2023 року №1562, запитання до процедури від 13 та 18 вересня 2023 року, відповіді Замовника від 13 та 18 вересня 2023 року, вимоги про усунення порушень від 13 та 18 вересня 2023 року за номерами UA-2023-09-12-014575-a.b1 та UA-2023-09-12-014575-a.a2, рішення Замовника від 14 та 19 вересня 2023 року, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції ФОП Рухлін Сергій Іванович та ТОВ «ПП Паляниця», протокол відхилення пропозиції учасника ФОП Рухлін Сергій Іванович від 29 вересня 2023 року №1640, протокол розгляду пропозиції учасника ТОВ «ПП Паляниця» від 06 жовтня 2023 року №1656, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19 жовтня 2023 року №180/ВОЗ-2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 06 листопада №1, пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 10 листопада 2023 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 16.11.2023 17:51 - 22.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2023 17:51

Запити/Пояснення