-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Крупа перлова
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Номер:
97c911df515e4507b247c94ebcad9c49
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-26-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2023 00:00
Період моніторингу:
26.10.2023 14:24 - 16.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.10.2023 №80-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 13 жовтня 2023 року №003100-18/11797-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.10.2023 №80-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-09-12-014575-a 12.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року №1275 (далі – Особливості №1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документацію спрощеної закупівлі, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12 вересня 2023 року №1562, запитання до процедури від 13 та 18 вересня 2023 року, відповіді Замовника від 13 та 18 вересня 2023 року, вимоги про усунення порушень від 13 та 18 вересня 2023 року за номерами UA-2023-09-12-014575-a.b1 та UA-2023-09-12-014575-a.a2, рішення Замовника від 14 та 19 вересня 2023 року, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції ФОП Рухлін Сергій Іванович та ТОВ «ПП Паляниця», протокол відхилення пропозиції учасника ФОП Рухлін Сергій Іванович від 29 вересня 2023 року №1640, протокол розгляду пропозиції учасника ТОВ «ПП Паляниця» від 06 жовтня 2023 року №1656, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19 жовтня 2023 року №180/ВОЗ-2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 06 листопада №1, пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 10 листопада 2023 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.11.2023 17:51 - 22.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.11.2023 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
48f6d02926674618a0565e944a6c0796
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2023 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі крупи перлової (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-12-014575-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
4. Яким чином учасником ТОВ «ПП Паляниця», з яким укладено договір від 19 жовтня 2023 року №180/ВОЗ-2023 на загальну суму 928 000, 00 тис. грн, виконано вимоги пункту 18 додатку №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання:
- належним чином завіреної копії відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), тоді як договір поставки від 26 липня 2023 року № 2607-1 оприлюднений учасником без видаткових накладних, які відповідно до пункту 1 «Предмет договору» є невід’ємною частиною цього договору (файл «виконання аналог.договору4.PDF»);
- належним чином завірених копій відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за аналогічними договорами, оскільки договір від 31 липня 2023 року №126-К-23 загальною вартістю 1 274 560,00 тис. грн, який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного предмету закупівлі, як виконаний в повному обсязі, згідно з видатковими накладними (файл «підтвердження виконання аналог.договору1. PDF») виконаний лише на суму 296 240, 00 тис. грн.
5. Яким чином учасником ТОВ «ПП Паляниця» виконано вимоги пункту 9 додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання сканованого оригіналу в кольоровому вигляді декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам?
6. На підтвердження виконання учасником вимог пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі просимо надати документальне підтвердження забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції у розмірі 5% від вартості договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.