-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт даху Коломийської філії №7 Коломийського ліцею №5 ім. Т.Г. Шевченка Коломийської міської ради, вул. Карпатська буд. 74, м. Коломия, Івано-Франківської обл.
Завершена
5 092 635.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 926.35 UAH
мін. крок: 1% або 50 926.35 UAH
Номер:
a4c51d9e882743f99afbab255edc22a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2023 00:00
Період моніторингу:
09.10.2023 10:57 - 30.10.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2023 №67-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 09.10.2023 №67-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-09-12-014137-a 12.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону відповідно до норм Цивільного кодексу України шляхом оприлюднення додатку до Договору «Договірна ціна» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 07.09.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КОЛОМИЙСЬКОГО ЛІЦЕЮ №5 ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену протоколом уповноваженої особи (протокол від 12.09.2023 №166), тендерну пропозицію ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», вимогу про усунення невідповідностей, протокольні рішення від 27.09.2023 №180 та від 04.10.2023 №185, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 19.10.2023 №129-ПР (далі-Договір).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено додаток до Договору «Договірна ціна», що відповідно до пункту 15.1 розділу 15 «Додатки до Договору» є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень:
25.10.2023 12:05 - 08.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2023 12:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
оприлюднено додаток до Договору «Договірна ціна»
Дата публікації звіту:
30.10.2023 15:26