-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності (ДК 021:2015: 66516100-1 Послуг із страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту)
Завершена
15 729 874.51
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 79 000.00 UAH
Номер:
170905ea4cb24ff7b1dce41ad8430789
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 12:20 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2023 № 345
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2023-09-12-014008-a 12.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «СК«ВУСО» та ПАТ «НАСК «Оранта», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.09.2023 № 817, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ВУСО» (далі – ПАТ «СК«ВУСО») та Публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна страхова компанія «Оранта» (далі – ПАТ «НАСК «Оранта»), вимогу про усунення невідповідностей до 26.10.2023 та до 27.10.2023, повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 23.09.2023 та до 06.10.2023, протокол продовження строку тендерних пропозицій від 24.10.2023 № 1084 та від 28.09.2023 № 932, протокольне рішення уповноваженої особи від 04.10.2023 № 972 та від 26.10.2023 № 1097, повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2023, договір від 02.11.2023 № 02-1/11.2023-з на суму 4 980 998,00 гривень без ПДВ, рішення Комісії АМКУ від 19.10.2023 № 16765-р/пк-пз, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 06.12.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.12.2023 18:31 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2023 18:31
Запити/Пояснення
Номер:
9b100e7fb50c4d97aaf43a3117d8039d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.12.2023 22:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури придбання послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-12-014008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cfb75a3b149041e0a8ff0e92e347c535
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.12.2023 17:33
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 04.12.2023 «Про надання пояснень» в рамках моніторингу процедури закупівлі послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності (ідентифікатор UA-2023-09-12-014008-а), надаю інформацію:
1. На вимогу «Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» повідомляю наступне:
Запитувані інформація та документи додаються до даних пояснень окремими файлами.
Очікувана вартість предмета закупівлі послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності (ДК 021:2015: 66516100-1 Послуги із страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту) визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом вивчення загальнодоступної відкритої інформації про ціни.
2. На вимогу «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.» повідомляю:
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (далі - Підприємство) організовано розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета щодо кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі на сторінці власного веб-сайту в розділі «Відкриті дані» - «Закупівлі». Також, наводжу посилання на оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі щодо даної процедури закупівлі:
https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/Obhruntuvannia-ochikuvanoi-vartosti-na-zakupivliu-posluhy-z-oboviazkovoho-strakhuvannia-tsyvilno-pravovoi-vidpovidalnosti.pdf
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення слід зауважити наступне:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення не застосовується щодо Підприємства і не підлягає складенню під час проведення Підприємством цієї чи будь-якої іншої процедури закупівлі. Так, згідно з п. 8 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, бюджетне призначення — це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Згідно з п. 18 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їхніх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. (п. 12 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України.). Однак Підприємство не є бюджетною установою, адже відповідно до підпункту 3.1. Статуту Підприємства, метою створення Підприємства є одержання прибутку від комерційної діяльності. Тому, як зазначено в оприлюдненому річному плані закупівель щодо даної процедури, джерелом фінансування є власні кошти Підприємства, а отже, норма про обґрунтування розміру бюджетного призначення не може застосовуватись щодо даної процедури закупівель.
Додаток:
1. Обґрунтування очікуваної вартості – 3 арк.
Уповноважена особа Тетяна МЕЛЬНИК