-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція трубопроводу холодного водопостачання діаметром 250 мм по вул. Степова від вул. ім. В. В. Варена до будинку №2 по вул. Молодіжна в м. Вільногірськ Дніпропетровської області». Коригування (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)
Завершена
8 347 365.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 83 473.65 UAH
мін. крок: 1% або 83 473.65 UAH
Номер:
2f10caf4886d4c2fbb252840b86314f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-08-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2023 00:00
Період моніторингу:
08.11.2023 17:57 - 30.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2023 № 56-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-09-12-009794-a 12.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанов № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.09.2023 № 218 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ФЕНІКС-98» (далі – ПП «ФЕНІКС-98»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 21.09.2023 № 224, повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2023, договір про закупівлю робіт від 29.09.2023 № 97, укладений Замовником з ПП «ФЕНІКС-98», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.09.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 20.11.2023.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей: «У тендерній документації зазначаються: підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами».
В свою чергу, відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовником в пункті 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації для переможця зазначено, що на підтвердження відсутності підстав того, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3 пункту 47 Особливостей) «Переможець надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення на керівника учасника, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі…».
Слід зазначити, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з 04.09.2023 доступний за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ та перевіряється Замовником самостійно.
Крім того, доступ до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушень щодо відомостей про юридичну особу був відкритий через інтеграцію з НАЗК до ДП «Прозоро».
А отже, вимога на надання переможцем інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, встановлена Замовником в пункті 3 таблиці Додатку 2 до тендерної документації суперечить вимогам абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.11.2023 21:25 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2023 21:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уважно вивчивши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-12-009794-a Управління архітектури, капітального будівництва та житлово – комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (надалі - Замовник) повідомляємо наступне: вищевказаний висновок є неконкретизованим та не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень та зміст такого висновку спонукає Управління архітектури, капітального будівництва та житлово – комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області, як замовника публічної закупівлі, до самостійного визначення ним способу вжиття заходів, щодо недопущення виявленого порушення в подальшому, тому було проведено профілактичну бесіду з уповноваженою особою з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому буде здійснено навчання (підвищення кваліфікації) уповноваженої особи Замовника.
Дата публікації звіту:
05.12.2023 09:05
Запити/Пояснення
Номер:
c19d2a14c5d44b13aeff56a96966387b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2023 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Реконструкція трубопроводу холодного водопостачання діаметром 250 мм по вул. Степова від вул. ім. В. В. Варена до будинку №2 по вул. Молодіжна в м. Вільногірськ Дніпропетровської області». Коригування (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція), очікуваною вартістю 8 347 365,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-12-009794-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити про стан виконання договору про закупівлю робіт від 29.09.2023 № 97, укладеного між Замовником та Приватним підприємством «ФЕНІКС-98» (з наданням підтверджуючих документів: актів здачі-приймання наданих послуг, платіжних документів, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
12d8ddf395874ce8a016637344801753
Назва:
На виконання Запиту Північного офісу Держаудит служби ( Чернігівська обл.) від 16.09.2023року надання пояснення
Дата опублікування:
20.11.2023 16:42
Опис:
На виконання Запиту Північного офісу Держаудит служби ( Чернігівська обл.) від 16.09.2023року надання пояснення
На виконання Запиту Північного офісу Держаудит служби ( Чернігівська обл.) від 16.09.2023року на надання пояснення у межах здійснення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція трубопроводу холодного водопостачання діаметром 250 мм по вул. Степова від вул. ім. В. В. Варена до будинку №2 по вул. Молодіжна в м. Вільногірськ Дніпропетровської області». Коригування (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція), очікуваною вартістю 8 347 365,грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2023-09-12-009794-а), Управління архітектури, капітального будівництва та житлово- комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (далі – Управління) повідомляє наступне:
- відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», затвердженою позитивним експертним звітом №528/КЕ/2023 від 18 серпня 2023 року, ТОВ «ЦЕНТР КОМПЛЕКСНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРОЕКТІВ».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
1.Назва предмета закупівлі: «Реконструкція трубопроводу холодного водопостачання діаметром 250 мм по вул. Степова від вул. ім. В. В. Варена до будинку №2 по вул. Молодіжна в м. Вільногірськ Дніпропетровської області». Коригування (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», затвердженою позитивним експертним звітом №528/КЕ/2023 від 18 серпня 2023 року, ТОВ «ЦЕНТР КОМПЛЕКСНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРОЕКТІВ».
Технічна специфікація (технічне завдання) до предмета закупівлі розроблена на підставі проектної документації «Реконструкція трубопроводу холодного водопостачання діаметром 250 мм по вул. Степова від вул. ім. В. В. Варена до будинку №2 по вул. Молодіжна в м. Вільногірськ Дніпропетровської області». Коригування
Витрати на матеріали включаються до вартості робіт. К=1,1
Клас наслідків СС2.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 8 347 365,00 (вісім мільйонів триста сорок сім тисяч триста шістдесят п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ, в тому числі :
На 2023 рік -2 294 107,00гривень,;
На 2024 рік -6 053 258,00гривень
Що визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку затвердженої проектно-кошторисної документації №429.2019-К від 07.06.2023. (Надаємо: копію зведеного кошторисного розрахунку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів).
4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення для процедури закупівлі, визначений в сумі 8 347 365,00гривень з ПДВ, в тому числі:
2023рік -2 294 107,00грн., 2024рік -6 053 258,00грн., відповідно до кошторисних призначень на 2023 та 2024 роки. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет.
- власний веб-сайт в Управлінні відсутній, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів») оприлюднено шляхом розміщення на веб-сайті Виконавчого комітету Вільногірської міської ради Дніпропетровської області https://vilnogirsk-rada.gov.ua/publichni-zakupivli/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivliposluhy-z-vstanovlennya-dorozhnikh-znakiv-ta-lezhachykh-policeyskykh/ В зв'язку з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ та від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX), розділ «Публічні закупівлі» на офіційному веб-сайті Виконавчого комітету Вільногірської міської ради Дніпропетровської області https://vilnogirsk-rada.gov.ua/publichni-zakupivli/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivliposluhy-z-vstanovlennya-dorozhnikh-znakiv-ta-lezhachykh-policeyskykh/ тимчасово закритий.
- роботи по договору від 29.09.2023 №97, укладений між Управлінням та Приватним Підприємством «ФЕНІСК-98», розпочато згідно дозволу на виконання будівельних робіт від 02.10.2023року IY012231002041, строк початку робіт 02 жовтня 2023року.
Станом на 20.11.2023року роботи ведуться, акти КБ-2в не підписувалися.
Орієнтовний термін закінчення 15.12.2023року