-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання і встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
34f68bcff24f4523a2c055c261ef0dfd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-01-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2023 00:00
Період моніторингу:
01.11.2023 15:56 - 23.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2023 № 294
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-09-12-008159-a 12.09.2023
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям № 1178 встановлено порушення вимог пункту 28 та підпункту 11 пункту 47 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЛТЕХНОКОМ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції
від 07.09.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.09.2023 № 49/Т (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЛТЕХНОКОМ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 21.09.2023 №58/Т, договір від 05.10.2023 № 692, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 02.11.2023 та 09.11.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЛТЕХНОКОМ» з ціновою пропозицією 2 985 000,00 гривень без ПДВ.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей № 1178.
Згідно норм пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей № 1178.
Аналізом відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що на порушення вимог абзацу сьомого пункту 28 та пункту 47 Особливостей № 1178, в підпункті 11 пункту 3.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі, не враховано норми підпункту 11 пункту 47 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023, чим порушено вимоги пункту 28 та пункту 47 Особливостей № 1178.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЛТЕХНОКОМ» вимогам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 1 пункту 3.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД установлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 2.
Відповідно до абзацу 1 Додатку № 2 до ТД на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї пропозиції учасник повинен надати інформацію про можливість постачання програмно-апаратного комплексу місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення для керування сигнально-гучномовними пристроями та пристроями для запуску електросирен Замовнику з урахуванням наведених вимог.
Однак, учасник у складі тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджує можливість постачання програмно-апаратного комплексу місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення, чим не дотримано вимоги установленої Замовником в абзаці 1 Додатку № 2 ТД.
Також, відповідно до пункту 6 частини 1 розділу ІІ Додатку № 2 до ТД у складі пропозиції учасник повинен надати копію документу, який підтверджує, що технічні характеристики пропонованого обладнання відповідають технічним вимогам (паспорт якості).
Однак, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЛТЕХНОКОМ» в порушення вимог пункту 6 частини 1 розділу ІІ Додатку № 2 до ТД у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначений документ, чим не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Крім того, відповідно до абзацу 1 частини 2 розділу ІІ Додатку № 2 до ТД на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати лист з інформацією про можливість постачання Замовнику електронних блоків керування промисловими електромеханічними сиренами для підключення їх до автоматизованої системи централізованого оповіщення з урахуванням наведених вимог.
Однак, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЛТЕХНОКОМ» не надано в складі тендерної пропозиції вищевказаний документ, чим не виконано вимоги абзацу 1 розділу ІІ Додатку № 2 до ТД встановлених Замовником у ТД.
Також в ході моніторингу встановлено, що відповідно до таблиці 1 Додатку № 2 до ТД, учасники повинні підтвердити відповідність щодо зазначених вимог до програмно-апаратного комплексу місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення для керування сигнально-гучномовними пристроями та пристроями для запуску електросирен шляхом заповнення відповідних полів у таблиці 1, Переможцем у складі тендерної пропозиції надано файл «Додаток 2 Технічна специфікація.docx.asice.zip», в якому в порушення вимоги таблиці 1 не підтверджено відповідність щодо зазначених вимог, шляхом заповнення/внесення відповідної відмітки щодо зазначених вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЛТЕХНОКОМ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним договір на суму 2 985 000,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень:
23.11.2023 16:34 - 08.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2023 16:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня, 27.11.2023р. оприлюдненно Додаткову угоду про розірвання договору.
Дата публікації звіту:
28.11.2023 08:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди від 27.11.2023 №1 про припинення зобов’язань за договором від 05.10.2023 № 692
Дата публікації:
28.11.2023 18:06
Запити/Пояснення
Номер:
aed71d308cdc492a91d35cf167e0ed60
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.11.2023 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Придбання і встановлення системи централізованого оповіщення та інформування населення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-12-008159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0825525978664453b316f05e6b5662e6
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
02.11.2023 16:38
Опис:
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до робочого проєкту: «Створення (модернізації) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та інформування населення, осіб керівного складу місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також чергових (диспетчерських) служб підприємств, установ та організацій на території Гостомельської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області».
Даний проєкт було передано Гостомельській селищній військовій адміністрації на безоплатній основі.
Розроблений ФОП Ліщинським В.М. на замовлення ФОП ВІДІНЄЙ Р.О. проєкт не суперечить Кодексу цивільного захисту України, цілком відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2017 № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту», Концепції розвитку та технічної модернізації системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.01.2018 № 43-р, Наказу МВС України від 08. 02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проєктування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення, що чітко описано в пояснювальні записці до проєкту ФОП Ліщинського В.М. та підтверджується листом-погодженням ГУ ДСНС України у Київській області від 06.07.2023 № 5601-5566/56-7, який додається (вкладення)
Також Проєкт пройшов узгодження в Департаменті цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними органами Київської обласної державної адміністрації (Київської обласної військової адміністрації), що підтверджується листом від 10.07.2023 № 01.1-16/20, який додається (вкладення)
Розмір бюждетного призначення : відповідно до «Програми цивільного захисту населення та заходів щодо запобігання виникнення і ліквідації можливих надзвичайних ситуацій та їх наслідків Гостомельської селищної територіальної громади на 2022-2023роки» та подання на фінансування відділу цивільного захисту населення. (вкладення)
Очікувана вартість предмету закупівлі сформована на підставі отриманих комерційних пропозицій ФОП Варварчук О.В., ТОВ «Урбантекс», ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ГАЛТЕХНОКОМ» (вкладення)
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі https://hostomel.com.ua/ua/plugins/userPages/22 Назва документу :
UA-2023-09-12-008159-a.docx
Номер:
1be1ea243aa94d949046be6550f0f2ef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.11.2023 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2023 00:00
Опис:
Яким чином Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції переможця згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації в частині підтвердження вимогам технічної специфікації, а саме:
- інформацію про можливість постачання програмно-апаратного комплексу місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення для керування сигнально-гучномовними пристроями та пристроями для запуску електросирен Замовнику з урахуванням наведених вимог.
- надання копії документу, який підтверджує, що технічні характеристики пропонованого обладнання відповідають технічним вимогам (паспорт якості).
- лист з інформацію про можливість постачання Замовнику електронних блоків керування промисловими електромеханічними сиренами для підключення їх до автоматизованої системи централізованого оповіщення з урахуванням наведених вимог.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f5679b81c8d64d8887adfdf0b9d8f574
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.11.2023 08:43
Опис:
Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації, виконавець до моменту підписання договору проводить демонстрацію функціональних можливостей ПАК АРМ, ПСЗ відповідно до технічних вимог (за місцем розташування Замовника). ТОВ "НВП "ГАЛТЕХНОКОМ", продемонстрував обладнання та надав паспорти якості та сертифікати на дане обладнання (вкладення). Після демонстрації відділом цивільного захисту населення було підтвердженно, що обладнання відповідає вимогам проєкту, а також має можливість бути інтегрованим в територіальну автоматизовану систему централізованого оповіщення. Також інформація була перевірена з загальнодоступних джерел (інформація з сайту https://clarity-project.info/tenders/?tenderer=33862807), де у загальному доступі вказані аналогічні та виконані закупівлі.