-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
15110000 -9 «М’ясо»
Завершена
1 050 488.45
UAH з ПДВ
Номер:
7f8971b2de1846729c2a13a9a3910062
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-26-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2023 00:00
Період моніторингу:
26.09.2023 11:35 - 18.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2023 № 66-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.09.2023 № 66-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-09-12-003953-a 12.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 29 пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю робіт від 04.09.2023 № 292, укладений між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (далі - Договір), додаткова угода від 13.10.2023 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю від 13.10.2023, пояснення, надані Замовником 04.10.2023 через електронну систему закупівель.
За результатом моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення абзацу 29 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Також, на порушення абзацу 29 пункту 13 Особливостей договір про закупівлю та додатки до нього не оприлюднені разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель.
Натомість, Договір оприлюднений Замовником 03.10.2023, тобто на двадцятий день після оприлюднення звіту про договір про закупівлю.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник 13.10.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 13.10.2023 № 1 та звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до яких Договір розірвано.
За результатом аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником на запит Держаудитслужби від 26.09.2023 надано в електронній системі закупівель пояснення з порушенням строків, а саме на 6 робочий день від дати оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
17.10.2023 16:04 - 31.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2023 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
6a8281aab8554a039efcac3186497dd5
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
26.09.2023 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-12-003953-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (код ЄДРПОУ 44844146), з яким укладений договір.
5. Чому не оприлюднені в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей (в редакції від 07.09.2023)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5ef62922712e43aba19d8de52fbce21b
Назва:
Вілповідь на звернення
Дата опублікування:
04.10.2023 16:16
Опис:
На звренення ДАСУ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-12-003953-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, повідомляємо наступне:
повідомлення ДАСУ про початок моніторингу, а також повідомлення про надання звернення не були отриманні Замовником так як вони надійшли на лектрону пошту у папку спам, прикріплюємо скріншот з офіційної пошти.
Повіомляємо, що усі обгрунтування викладені в тендерній документації опублікованій у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2023-08-25-001854-a , яка не відбулася через відсутність учасників.
У Постанові 1178 в редакції до 01 вересня 2023 року яка діяла на момент укладення Договору визначено що закупівля здійснюється Замовником шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та електронного каталогу у відповідності до підпункту 6 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178., а саме у звязу з відміною відкритих торгів UA-2023-08-25-001854-a через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом.
При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Зважаючи на це та у відпоідності до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, Замовник уклав договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та електронного каталогу, при цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізнятються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-08-25-001854-a, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
За результатами закупівлі Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.