-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція стадіону „Шахтар“ по проспекту Ватутіна, 11 м. Ватутіне Черкаської області
Завершена
13 699 677.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 498.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 68 498.39 UAH
Номер:
d45a9d4efac545198e723f5ee41717e3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-09-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2023 00:00
Період моніторингу:
09.10.2023 11:55 - 30.10.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2023 № 65-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 04 жовтня 2023 року № 002000-18/11390-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 09.10.2023 № 65-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-12-003831-a, 12.09.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.09.2023 № 92; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМТЕХНАЛАДКА» (далі – ТОВ «РЕМТЕХНАЛАДКА»); протокольне рішення уповноваженої особи від 22.09.2023; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «РЕМТЕХНАЛАДКА» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 12.10.2023 в електронній системі закупівель; договір від 02.10.2023 № 9; протокол уповноваженої особи щодо технічної помилки від 03.10.2023 № 116; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей. Зокрема, вимогами підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження правових підстав щодо оренди/ надання послуг/ користування/ експлуатації обладнання, машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції скан-копію(ї) договору(ів) оренди/надання послуг/ користування/експлуатації з усіма додатками, передбаченими договором(ами), які дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та на весь термін виконання робіт. ТОВ «РЕМТЕХНАЛАДКА» на виконання вищевказаної вимоги в складі тендерної пропозиції надало договір надання робіт (послуг) № 20/06-23 від 20.06.2023, термін дії якого до 31.12.2023, тоді як відповідно до умов тендерної документації строк виконання робіт до 31.12.2024. Оскільки в пункті 10.1 договору надання робіт (послуг) № 20/06-23 від 20.06.2023 вказано, що договір може бути пролонгований за усною або письмовою згодою сторін, підстави вважати, що договір дійсно буде продовжений, відсутні. Інші документи, які підтверджували б можливість або обов’язковість пролонгації договору, у тендерній пропозиції відсутні. Замовник 12.10.2023 в електронній системі закупівель надав пояснення: «…договір є дійсним до 31.12.2023, а також має можливість пролонгації, ми вважали, що цього достатньо й не давали Учаснику 24 години на усунення недоліків по документам…». З урахуванням такого пояснення на порушення пункту 43 Особливостей Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, проте не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
24.10.2023 14:08 - 07.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2023 14:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто результати проведеного моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.10.2023 за процедурою відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція стадіону „Шахтар“ по проспекту Ватутіна, 11 м. Ватутіне Черкаської області», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2023-09-12-003831-a та доповідаємо.
З метою усунення виявлених порушень Держаудитслужбою, Замовником було зобов’язано Підрядника ТОВ «РЕМТЕХНАЛАДКА» подовжити термін надання послуг за договором надання робіт (послуг) №20/06-23 від 20.06.2023 року до 31.12.2024 року, додаткова угода на подовження терміну надання послуг за договором надання робіт (послуг) №20/06-23 від 20.06.2023 надається.
Замовник зобов’язується посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі за дотриманням вимог пункту 43 Особливостей. Крім того, Замовником буде прийнято міри щодо недопущення порушень з боку проведення публічних закупівель.
Додаток:
- додаткова угода № 1 від 24.10.2023 до договору №20/06-23 від 20.06.2023 на 1 стор.
Уповноважена особа Яна БАРАНОВА
Дата публікації звіту:
26.10.2023 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
ad5131038f034aa1b094e18b3e6f9480
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2023 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-12-003831-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- як учасник ТОВ «РЕМТЕХНАЛАДКА» підтвердив чинність договору надання робіт (послуг) №20/06-23 від 20.06.2023 року (згідно з умовами договору термін дії до 31.12.2023) протягом всього строку виконання робіт/надання послуг (строк виконання робіт: до 31.12.2024 року) відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8d4129a496c34de096d729d09a49374c
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
12.10.2023 11:25
Опис:
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто запит Державної аудиторської служби України замовнику від 09.10.2023
до процедури відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція стадіону „Шахтар“ по проспекту Ватутіна, 11 м. Ватутіне Черкаської області», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2023-09-12-003831-a та доповідаємо.
При формуванні Технічного завдання для оголошення торгів за предметом: «Реконструкція стадіону „Шахтар“ по проспекту Ватутіна, 11 м. Ватутіне Черкаської області», № UA-2023-09-12-003831-a, було взято всі технічні та якісні показники відповідно до Проектно – кошторисної документації розробленої Фізична особа-підприємець Заїка Адам Іванович (позитивний експертний звіт від 30.05.2023 № 0718/05-Є/23), згідно з Завданням на проектування відповідно до договору від 05.05.2023 №1-2023/28.
Очікувану вартість визначено згідно кошторисних норм України «Настанова
з визначення вартості будівництва» (зі змінами), шляхом віднімання від загальної суми Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми з глав 10-12
та суми вже виконаних робіт. Отримана вартість є сумою витрат на реконструкцію, яка
є очікуваною вартістю предмета закупівлі.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних
та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ck-oda.gov.ua/publichni-zakupivli-departamentu-budivnictva-cherkaskoyi-oblasnoyi-derzhavnoyi-administraciyi/ .
Щодо чинності договору надання робіт (послуг) №20/06-23 від 20.06.2023 року учасника ТОВ «РЕМТЕХНАЛАДКА». Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження правових підстав щодо оренди/ надання послуг /користування/ експлуатації обладнання, машин та механізмів, учасник надає
у складі тендерної пропозиції скан-копію(ї) договору(ів) оренди/надання послуг/ користування/експлуатації з усіма додатками, передбаченими договором(ами), які дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та на весь термін виконання робіт.» Учасник на виконання цієї вимоги надав чинний та дійсний на момент подачі тендерної документації договір надання робіт (послуг) №20/06-23 від 20.06.2023 року, в пункті 10.1 даного договору прописано, що договір може бути пролонгований за усною або письмовою згодою Сторін, що
є правомірним згідно ст.206 та ст. 207 Цивільного кодексу України. Так як договір є дійсним
до 31.12.2023р., а також має можливість пролонгації, ми вважали, що цього достатньо, тому
й не давали Учаснику 24 години на усунення недоліків по документам. Також за графіком виконання робіт Учасника закупівлі, роботи, які передбачають використання техніки за цим договором (кран, екскаватор та самоскид) заплановані на 2023 рік. Згідно вище сказаного, Учасник відповідав всім критеріям, тому його було визнано Переможцем закупівлі. Приймаємо до уваги Ваше зауваження.
В подальшому Уповноважена особа буде пильнішою та уважнішою.