-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Благоустрій населенного пункту.Благоустрій території на участку Фентираль с. Зелена
Завершена
349 027.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 745.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 745.14 UAH
Номер:
c7a2704538ac43b39ee0f69e589c78c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 10:55 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023 № 65-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.10.2023 №65-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-09-11-009136-a 11.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Гринішак Роман Ярославович встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей, підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень абзацу першого пункту 43 Особливостей, підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі — Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пасічнянської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.09.2023 №67 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Гринішак Роман Ярославович (далі – ФОП Гринішак Роман Ярославович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.09.2023 №74, повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2023 року, договір від 27.09.2023 №1, додаткову угоду від 02.10.2023 №1, пояснення Замовника від 03.10.2023, від 06.10.2023 та від 10.10.2023.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 5 частини четвертої Додатку 1 до ТД Замовник вимагав надати відомість ресурсів до договірної ціни. Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Гринішак Роман Ярославович відомість ресурсів до договірної ціни не надано.
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією для ФОП Гринішак Роман Ярославович, тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ФОП Гринішак Роман Ярославович не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, а саме в пункті 5 частини четвертої Додатку 1 до ТД та підлягає відхиленню, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, зокрема: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
У пункті 4 частини 3.2 Додатку 1 до ТД Замовник встановив, що у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, переможець, на підтвердження відсутності підстав для відхилення по абзацу 14 пункту 47 Особливостей, повинен надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Однак, переможцем торгів ФОП Гринішак Роман Ярославович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, жодних документів, що підтверджують відсутність підстави для відхилення, визначеної абзацом 14 пункту 47 Особливостей, а саме: «Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору», не надано.
Таким чином, на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Гринішак Роман Ярославович, через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень:
12.10.2023 10:56 - 27.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.10.2023 10:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В зв'язку з неможливістю усунення порушень договір №1 від 27-09-2023р розірвано
Дата публікації звіту:
16.10.2023 14:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано.
Дата публікації:
16.10.2023 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
bddb33487014413685529ca19384736d
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
03.10.2023 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Благоустрій населенного пункту.Благоустрій території на участку Фентираль с. Зелена» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-11-009136-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1731f4d6eab34f27b56efc7ed6cbd4d6
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
03.10.2023 16:32
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь наступного змісту:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі предмета закупівлі на підставі затвердженої в установленому порядку кошторисної документації на «Благоустрій населенного пункту.Благоустрій території на участку Фентираль с. Зелена».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: На підставі кошторисної документації рішенням сесії Пасічнянської сільської ради виділено кошти сільського бюджету – 349027.00 грн. по програмі благоустрою населених пунктів Пасіячнянської територіальної громади
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено в термін згідно вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Пасічнянської сільської ради (посилання на сайт –https://pasichna-tg.gov.ua/wp-content/uploads/2023/09/obguntuvannya-blagoustrij.pdf).
Номер:
d2fd2092f8f04e8285a2b6dd94616364
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
05.10.2023 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Благоустрій населенного пункту.Благоустрій території на участку Фентираль с. Зелена» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-11-009136-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Гринішак Роман Ярославович те, що ним у складі тендерної пропозиції не надано відомість ресурсів до договірної ціни, як це вимагалось у пункті 5 частини четвертої Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4d8561d634d9478c8bac9d2045fde407
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
06.10.2023 11:37
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України ;Про публічні закупівлі; надаємо відповідь наступного
змісту:
При розгляді тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Гринішак Роман Ярославович Замовником
невраховано те, що ним у складі тендерної пропозиції не надано відомість ресурсів до договірної ціни.
При проведенні моніторингу просимо врахувати ,що згідно правил визначення вартості робіт відомість ресурсів
містить об’єми робіт та вартість за одиницю робіт. Дана інформація також міститься у локальному кошторисі якій поданий Учасником.
Відсутність відомості ресурсів не є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та не є значущим
порушенням принципів здійснення публічних закупівель згідно статті 5 Закону України ;Про публічні
закупівлі
Номер:
4551010f10ec450c970f3d2bdf569745
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
10.10.2023 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Благоустрій населенного пункту.Благоустрій території на участку Фентираль с. Зелена» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-11-009136-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції переможця торгів фізичної особи-підприємця Гринішак Роман Ярославович те, що ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, як це вимагалось у пункті 4 частини 3.2 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
599987664b5a40f1aaf4466bfc37b31e
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
10.10.2023 14:36
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь наступного
змісту:
При розгляді тендерної пропозиції переможця торгів фізичної особи-підприємця Гринішак Роман Ярославович
Замовником перевірено наявність документів, які подаються переможцем (фізичною особою чи фізичною
особою-підприємцем) згідно ч.3.2. Додатку 1 до тендерної документації і встановлено , що переможець надав:
1. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до
кримінальної відповідальності та наявності судимості»
2. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з
корупцією правопорушення
3. Замовником встановлено, що на виконання вимоги пункту 4 ч.3.2. Додатку 1 до тендерної документації
фізична особа-підприємець Гринішак Роман Ярославович надав на етапі подання пропозицій довідку
№8/09 від 14.09.2023 р. (файл довідка п14п47.pdf), яка містить інформацію, що згідно вимог абзацу 14
пункту 47 Особливостей, що не заборонено чинним законодавством.