• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Паливні пелети з лузги (лушпиння) соняшника)

Завершена

1 005 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 025.00 UAH
Номер: 335a4fc13de3424c9503fec0ef05f3ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-01-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 01.11.2023 21:57 - 23.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.11.2023 № 243 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 01.11.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.11.2023 № 243 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2023-09-11-002102-a 11.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, спорту та молоді Новопокровської селищної ради Чугуївського району Харківської області, (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2023, договір про закупівлю від 26.10.2023 № 26-10/01, додаткова угода від 27.10.2023 №1, пояснення Замовника від 06.11.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що вимогами пункту 2 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Відповідно до статті 1 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Згідно з пунктом 1 розділу 2 Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Відповідно до статті 46 глави другої Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПКУ), податкова декларація, розрахунок, звіт - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов’язання, у тому числі податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску. Відповідно до пункту 2 розділу 1 «Загальні положення» Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, норми цього Національного положення (стандарту) застосовуються до фінансової звітності і консолідованої фінансової звітності юридичних осіб усіх форм власності (крім банків та бюджетних установ), які зобов’язані подавати фінансову звітність згідно із законодавством. Згідно з завантаженою випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії ААВ № 669652 від 11.12.2012 в тендерні пропозиції учасника процедури закупівлі, ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ являється фізичною особою – підприємцем. Відповідно до завантаженого витягу з реєстру платників єдиного податку від 01.09.2023 № 6457 в тендерні пропозиції учасника, ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ з 01.01.2016 являється платником єдиного податку на спрощеній системі оподаткування, який належить до 2 групи. Звітність платників єдиного податку складається з: декларації єдиного податку (щоквартальна або річна - залежно від групи), об`єднаної звітності (квартальна, якщо проводилися виплати фізичним особам). статистичної та фінансової звітності (стосується тільки юридичних осіб). Відповідно до статті 296.1 ПКУ, Фізичні особи - підприємці - платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, ведуть облік у довільній формі шляхом помісячного відображення отриманих доходів. Згідно з статтею 296.2 ПКУ, Платники єдиного податку першої та другої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду, в якій відображаються обсяг отриманого доходу, щомісячні авансові внески, визначені пунктом 295.1 статті 295 цього Кодексу, а також відомості про суми єдиного внеску, нарахованого, обчисленого і сплаченого в порядку, визначеному законом для даної категорії платників. Слід зауважити, що вимогами пункту 2 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації Замовника, визначено, що у разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Враховуючи вищевикладене, в зв’язку з тим, що складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для Учасника, ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції повинен був надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону відсутній. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.11.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, яким чином учасником процедури закупівлі ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ виконано вимогу пункту 2 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме: надання фінансової звітності або лист пояснення (У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника). На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.11.2023 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «…Замовник повністю проконтролював виконання п.2 з боку Постачальника. На виконання вимог п.2 додатку 1 до тендерної документації (закупівлі Твердого палива (Паливні пелети з лузги (лушпиння) соняшника) (ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA2023-09-11-002102-a) ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав у складі своєї тендерної пропозиції (Пропозиція_vz.pdf стор 18-22 або Додаток №8) підтвердження своєї фінансової спроможності фінансовим звітом за 2022 рік у вигляді Податкової декларації платника Єдиного податку –фізичної особи-підприємця у формі Затвердженої наказом Міністерства фінансів України листопада 2022 року №394 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15 грудня 2022 року №438). Додатково ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав у складі своєї тендерної пропозиції (Пропозиція_vz.pdf стор 17 або Додаток №9) Довідку про відсутність позикової заборгованості по кредитам та відсоткам, що додатково підтверджує фінансову спроможність Постачальника…». Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП КІМ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 16.11.2023 10:07 - 01.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2023 10:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог по результатам перевірки ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІ НОВОПОКРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ та ФОП Кім Максим Олександрович дійшли згоди розірвати (припинити дію) Договір №26-10/01 від 26 жовтня 2023 року, про що підписали Додаткову угоду №2 від 20 листопада 2023 року про розірвання Договора №26-10/01 від 26 жовтня 2023 року. Данна додаткова угода вже завантажена на платформу
Дата публікації звіту: 21.11.2023 15:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: На виконання вимог по результатам перевірки ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІ НОВОПОКРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ та ФОП Кім Максим Олександрович дійшли згоди розірвати (припинити дію) Договір №26-10/01 від 26 жовтня 2023 року, про що підписали Додаткову угоду №2 від 20 листопада 2023 року про розірвання Договора №26-10/01 від 26 жовтня 2023 року.
Дата публікації: 23.11.2023 10:21

Запити/Пояснення