• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

32430000-3 Мережеве обладнання

Завершена

513 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 565.00 UAH
Номер: 3c046dacf6084764a53d5c94065386a5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-16-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 16.10.2023 14:30 - 06.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.10.2023 Одеса № 247 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 16.10.2023 № 247 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 7 UA-2023-09-11-001245-a 11.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Військової частини А2153 (дал – Замовник) від 09.09.2023 № 2, роз’яснення на звернення щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.09.2023, тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця Мельник Олександр Олександрович (далі – ФОП Мельник О.О.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.09.2023 № 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.09.2023, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 27.09.2023 № 25 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.09.2023, додаткову угоду від 29.09.2023 № 1 до Договору, пояснення Замовника від 24.10.2023 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 3 Додатка 1 «Технічна специфікація» до ТД Замовником зазначено, що учасник має підтвердити наявність сервісного центру у місті Одеса документом, що підтверджує право користування сервісним центром (договір оренди тощо) або документ, що підтверджує партнерські відносини (договір про партнерство або лист від партнерського сервісного центру, що підтверджує такі відносини, тощо). Учасником ФОП Мельник О.О. у складі тендерної пропозиції надано довідку-підтвердження щодо наявності сервісного центру в місті Одеса, в якій зазначено, що учасником у складі тендерної пропозиції надано документ, що підтверджує партнерські відносини з Сервісним Центром Компютерної Техніки Мачтова. Проте у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мельник О.О. відсутній документ, що підтверджує партнерські відносини (договір про партнерство або лист від партнерського сервісного центру, що підтверджує такі відносини, тощо), чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатка 1 «Технічна специфікація» до ТД. Крім того у пункті 4 Додатка 1 «Технічна специфікація» до ТД Замовником зазначено, що якщо учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника на території України або офіційного постачальника продукції (дилера/дистриб’ютора), який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен містити інформацію з посиланням на номер оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу. Проте у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мельник О.О. відсутній вищезазначений лист, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатка 1 «Технічна специфікація» до ТД. У пункті 3 Додатка 3 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копії виконаного у повному обсязі аналогічного договору з усіма його невід’ємними додатками; акти наданих послуг або актів виконаних робіт та/або видаткових накладних, або інших документів, що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі. Учасником ФОП Мельник О.О. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору б/н б/д, в якій зазначено, що учасник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 15.04.2023 № 25/1. Проте у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Мельник О.О. не надано: копії виконаного у повному обсязі аналогічного договору з усіма його невід’ємними додатками; акти наданих послуг або актів виконаних робіт та/або видаткових накладних, або інших документів, що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатка 3 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 19.10.2023 щодо відсутності вищезазначених документів Замовник 24.10.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, що не спростовує факту виявлених порушень. Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Мельник О.О. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. У Додатку 3 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: оригінал або завірену учасником копію документа, виданого уповноваженим державним органом, про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; документ щодо надання відомостей про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; довідку в довільній формі надана учасником процедури закупівлі про вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах, а саме не виконання учасником процедури закупівлі своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Проте переможець процедури закупівлі ФОП Мельник О.О. не надав Замовнику вищезазначені документи, чим не дотримано вимоги Додатку 3 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 19.10.2023 щодо відсутності вищезазначених документів Замовник 24.10.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, що не спростовує факту виявлених порушень. Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Мельник О.О. у той час, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 31.10.2023 17:12 - 15.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.10.2023 17:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня. Військова частина А2153 повністю виконала договір №4 від 07.06.2023 року. Договір був оплачений на підставі видаткової накладної №18/1 від 04.07.2023 року. Зобов'язання між Покупцем та Продавцем виконанно в повному обсязі. Все майно поставлене нам в повному обсязі, та обліковано у військовій частині. Тому враховуючи все вищесказане, розірвати договір не має можливості. Ми як, замовник, розуміємо що допустили помилку під час розгляду тендерної пропозиції учасника, та я (уповноважена особа щодо проведення закупівель військової частини А2153 лейтенант Гонта Микола Вікторович) особисто несу повну відповідальність за виявлені недоліки та допущені порушення. Всі необхідні документи було відправлено мені Продавцем особисто. Їх додаю. В подальшому забов'язуюсь підвищувати свій рівень володіння нормативними та правовими документами в даному напрямку.
Дата публікації звіту: 03.11.2023 13:37

Запити/Пояснення