Підстава застосування виключення за пп. 6 п. 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації
Період моніторингу:02.10.2023 15:21 - 24.10.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2023 № 268
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-09-09-000546-a 09.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, протокол розкриття від 09.09.2023, договір від 31.08.2023 № 158 на суму 1 696 700,00 гривень, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 06.10.2023.
Період усунення порушень:23.10.2023 13:00 - 27.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:23.10.2023 13:00
Запити/Пояснення
81699
Номер:77a2b38d87af49c3a9045f59d5983f6c
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:03.10.2023 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:07.10.2023 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 97) 185-55-57 oksana1325499@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Свіжі овочі та фрукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-09-000546-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» (ІПН 34108329), з яким укладений договір від 31.08.2023 № 158 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
82119
Номер:7ad82f714f5f48cdb02eb77c7bd97c74
Назва:Пояснення Замовника за запитом Державної аудиторської службиУкраїни
Дата опублікування:06.10.2023 13:00
Автор:КУ "Роздільнянський центр освіти"
×
Код ЄДРПОУ:
38302654
Контактна особа:
Науменко Анатолій Григорович +380997521113 naum_577951@ukr.net
Адреса:
67400, Україна, Одеська область, місто Роздільна, вул.Муніципальна,19
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Свіжі овочі та фрукти) КУ “РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ” повідомляє наступне.
Розмір очікуваної вартості товару визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників товару, сайті Міністерства фінансів https://index.minfin.com.ua/ та сайті Держслужби статистики України https://ukrstat.gov.ua/, в електронній системі закупівель "Prozorro". Крім того, враховувався той факт, що продукти поставляються дрібними партіями згідно графіку поставки до 12 загальноосвітніх та дошкільних закладів, які розташовані в різних населених пунктах Роздільнянської громади, що збільшує витрати постачальника на доставку продуктів харчування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до вимог Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 на підставі погодженого з Держспоживслужбою двотижневого меню та калькуляційних карток страв до нього.
Уповноваженою особою (Протокол від 14.08.2023 р №95, додається) було прийнято рішення застосувати, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З метою визначення потенційного постачальника товару, що є предметом даної закупівлі було прийнято рішення про звернення з проханням надати свою комерційну пропозицію стосовно даної Закупівлі та необхідні документи за вимогами, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 Особливостей) до постачальників продуктів харчування, які є на даний час працюючими та які в минулому зарекомендували себе як надійні партнери, а саме до ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» та ТОВ «ЮГ – АГРОЦЕНТР».
Одними із визначних факторів, які вплинули на вибір саме цих постачальників є наявність у них відповідних матеріально-технічних ресурсів, кваліфікованих працівників, зареєстрованих потужностей, експлуатаційних дозволів, забезпечення застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», здійснення своєчасної санітарної обробки приміщень та транспорту, тощо.
В результаті розгляду комерційних пропозицій ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» та ТОВ «ЮГ – АГРОЦЕНТР» (додаються), було встановлено, що найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ «ЮГ – АГРОЦЕНТР». ТОВ «ЮГ – АГРОЦЕНТР» було надано інформацію та документи, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2023-07-17-001342-a, які через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей (додаються).
За результатом цієї перевірки встановлено відсутність підстав для неукладення договору про закупівлю щодо даної Закупівлі з ТОВ «ЮГ – АГРОЦЕНТР», про що складено протокол УО від 30.08.2023 р №109 (додаються) та укладено договір від 31.08.2023 № 158 без використання електронної системи закупівель.